Dank jequote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Of knakworstjes verwarmen?
[..]
Daar ook voor ja
[..]
![]()
kussen
Nee, in 3 stukken.quote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?
dat de wachttijd voor goedkeuring 1/2 maanden is, waar ik niks aan heb wnat datn is het als het goed is niet meer nodigquote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan..dan..wat zeggen ze dan?
liftknopjequote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?
dus daar moet niemand de vingers aan branden?quote:
goedkeuring? hebben ze daar geen consulenten dan?quote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
dat de wachttijd voor goedkeuring 1/2 maanden is, waar ik niks aan heb wnat datn is het als het goed is niet meer nodig
dat was niet MIJN knopje hequote:liftknopje
weet ik het, ik hoorde dat en ik was het al zatquote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goedkeuring? hebben ze daar geen consulenten dan?
dan bel je maar de gemeente zelf en vraag je naar de afdeling wmo
(jaa, dat is hier echt iets anders dan het wmo loket)
[..]
dat was niet MIJN knopje he
Wat dan?quote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik het, ik hoorde dat en ik was het al zat![]()
met jouw knopje zou ik iets anders doen ja
Een kundig iemand kan hem heus wel hanteren hoorquote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus daar moet niemand de vingers aan branden?
zal ik voortaan adviserenquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ahjoh, gewoon wat overspanning erop zettenDoe ik zelf ook weleens
PRU is Please Replace Userquote:
ik vind solderen altijd wel erg leukquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Een kundig iemand kan hem heus wel hanteren hoor...
In Limburg kan ik me voorstellen dat "nadenken" niet direct als een voor de hand liggende optie gezien wordt jaquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits met mate, werkt dat vaak best hoor.
"Hmm, deze schakeling lijkt niet te werken." "Ja, das mooi klote. Gaan we de spaning verhogen, of gaan we nadenken?"
geen effect komt een zelfde digibeet voor in de plaatsquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik voortaan adviseren![]()
[..]
PRU is Please Replace User
ik moest best wel lachenquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Limburg kan ik me voorstellen dat "nadenken" niet direct als een voor de hand liggende optie gezien wordt ja
Hey een PEBKAC errorquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik voortaan adviseren![]()
[..]
PRU is Please Replace User
Ditoquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind solderen altijd wel erg leuk
PICNICquote:
Wat een niveau daarquote:Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
Toen ik bij de gemeente werkte was ik (IK![]()
) dat meisje dat zoveel van computers wist
![]()
![]()
Samen solderen danquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind solderen altijd wel erg leuk
Hmhm, het was abominabel, werkelijkquote:
quote:
Muk is de beste Pokemonquote:Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is die leuke paarse flabber Pokemon!
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja, heb ook al vaak zat een gevalletje RTFM gehad
Ik was dus als stagiar die andere afdelingquote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
klanten gewoon doorverwijzen naar een andere afdeling en zeggen, dat ze moeten melden dat ze een rtfm probleem hebben
Oeh oeh oeh, jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef MPG het volgende:
Samen solderen dan?
Mag jij mijn soldeerbout hanteren [ afbeelding ]
Collega:'Mijn computer doet het niet.'quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ja, je krijgt vanzelf dit:
gebr:wokik heb een probleem, je moet me helpen
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
gebr:o, dus je bent er mee bezig
wok:
Ik geloof jequote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, het was abominabel, werkelijk
Ohjaquote:
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn foboquote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohja
Die had ik vroegah als pokemonkaart.
Maar zoon kutkind heeft vroegah mijn pokemonkaarten gejat.
hij lacht jou ook vet hard uit hoorquote:
Mijn Piplup blaast je weg!quote:
ja, maar ik weet ook echt geen fuck van computersquote:
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.quote:Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Pokemon is van na mijn tijd, maar kijk eens in mijn fobo
Je zuigt!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dus ga ik dan nu ECHT zuigen.
En soppen.
En, als het even meezit ook nog dweilen
Phenochu, ik kies jou!!!!quote:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of welquote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik weer ook echt geen fuck van computers
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat kruisje Muk is.
Hij doet het niet
quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef PeZu het volgende:
nog geen reden om iemand keihard uit te lachen, of wel
Hihi, zuigen, kreng!quote:Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Dus ga ik dan nu ECHT zuigen.
En soppen.
En, als het even meezit ook nog dweilen
ik lach trev nooit uit, ik moet altijd dit doenquote:Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev mag dat best een keertje terugdoen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |