je pincode natuurlijkquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog eentje: Laptop is dood, start niet op, er blaast 5 sec een fannetje en dan gaat ie weer uit. Collega tegen gebruiker: "Het spijt me meneer, uw laptop is zwaar overleden"
Gebruiker: "Weet je wat? Je moet er even wat overspanning op zetten, dat helpt nog weleens. Doe ik zelf ook weleens"
WTF?![]()
daar ken ik er ook nag wat van jaquote:Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
altijd leuk!
pezu:goedenmiddag ict helpdesk
miep: mijn pc doet het niet meer
pezu: uhm kunt u iets specifieker zijn
miep: uhm nou..
pezu: wat staat er op uw scherm?
miep: een bloemetje
pezu: huh? meer niet?
miep: nee echt alleen een bloem verders niks
pezu: ik kom er aan
pezu wandelt naar de desbtreffende afdeling
komt binnen (tft schermen waar er nog niet heh) en ziet een een klein bloempotje met inhoud op het scherm staat en doet dit
8662quote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je pincode natuurlijk![]()
heel verstandig ook
ja dat ook jaquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
daar ken ik er ook nag wat van ja
gebruiker: ik heb mijn geheugen uitgebreid en nu doet ie het meer
wok: misschien verkeerd geheugen? haal het er eens uit en probeer het nog eens.
gebr:heb ik al gedaan.
Wok: ik zal eens kijken.
pc bleek totaal dood..
wok: wat heb je gedaan?
gebr:ik heb gekeken hoeveel erinzat de kast opengemaakt en dat simmetje erin gedrukt.
het vonkte wat en toen ging hij uit![]()
wok:![]()
gebr:![]()
![]()
wok:
check!quote:
maar ja, je krijgt vanzelf dit:quote:
onze gemeente is sucksquote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
check!
maar Pien heeft wel gelijk, bel het WMO loket even, je maakt flink kans op (tijdelijke) hulp, ook met boodschappen enzo eventueel
ja dat zeg ik net pebcam is de meest voorkomende ellende en de reden dat ik er snel ben mee gestopt, anders had ik echt een keer iemand gewurgd met het muis snoerquote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ja, je krijgt vanzelf dit:
gebr:wokik heb een probleem, je moet me helpen
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
gebr:o, dus je bent er mee bezig
wok:
Slim!quote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
ik neem mijn laptop gewoon mee naar de meet, dan mogen jullie knapkoppen hem maken
quote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
het vonkte wat en toen ging hij uit![]()
gebr:![]()
![]()
wok:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ja, je krijgt vanzelf dit:
gebr:wokik heb een probleem, je moet me helpen
wok: ja ik weet het, we hebben weer last van PEBCAM. dus ik moet een PRU aanvragen.
gebr:o, dus je bent er mee bezig
wok:
Mits met mate, werkt dat vaak best hoorquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Ahjoh, gewoon wat overspanning erop zettenDoe ik zelf ook weleens
Zijn 'soldeerbout'?quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Muck het volgende:
Slim!
Pas op voor MPG en zijn soldeerbout hoor!
Spanning verhogen natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits met mate, werkt dat vaak best hoor.
"Hmm, deze schakeling lijkt niet te werken." "Ja, das mooi klote. Gaan we de spaning verhogen, of gaan we nadenken?"
hee pezu, ik heb mijn engesle sleutel in de schakelkast laten vallen maar ik zie hem niet zet de stroom eens aan dan heb ik meer lichtquote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
"Hmm, deze schakeling lijkt niet te werken." "Ja, das mooi klote. Gaan we de spaning verhogen, of gaan we nadenken?"
Of knakworstjes verwarmen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ook voor jaquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
Heeft er iemand een kussen voor mij?
Jaquote:
nou, dan..dan..wat zeggen ze dan?quote:
de laatste keer dat ik mijn laptop probeerde ta maken rukte ik hem in 2 stukken en smeet hem op de grond dus ik sla overquote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
ik neem mijn laptop gewoon mee naar de meet, dan mogen jullie knapkoppen hem maken
quote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef MPG het volgende:
Ja[ afbeelding ]
Die wordt best wel heet...
pfff...maar dat doe je met de mijne toch niet?quote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
de laatste keer dat ik mijn laptop probeerde ta maken rukte ik hem in 2 stukken en smeet hem op de grond dus ik sla over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |