thuisbezorgd?quote:
hoe wil je dan je boodschappen betalen?quote:
toekquote:
quote:
ohja ik heb wel contant geld hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe wil je dan je boodschappen betalen?
bij just eat kan je via ideal betalen.. hoef je geen contant geld in huis te hebben...
oke je bent niet klein dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toekje? waarom dat je erachter?dames
heren
Soms zou ik dat best willenquote:
Waarschijnlijk omdat een keer niezen bij jou hetzelfde effect heeft als een orkaan op een koe: je vliegt zo weg!quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Toekje? waarom dat je erachter?
Hij haalt net de 1.70 joh, fucking midget dat ie er rondlooptquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke je bent niet klein dus
Dag meneer TJDoornbos
zo beter? zeikerd
quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij haalt net de 1.70 joh, fucking midget dat ie er rondloopt
quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn schoonmoeder wordt op dit moment met de ambu naar het ziekenhuis gebracht
nou ja meneer gaat ook wat ver maar: King Toek is een beginquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke je bent niet klein dus
Dag meneer TJDoornbos
zo beter? zeikerd
en dat zeg jijquote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ga vliegenquote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een keer niezen bij jou hetzelfde effect heeft als een orkaan op een koe: je vliegt zo weg!.
hoi schatquote:
WTF sterktequote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Maar jij hebt geen piemel*, dus is het schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dus je nichtje heb je nu aan scoubi touwtjes gehangen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms zou ik dat best willen
Scoubidou blijkt weer hip te zijn
"Maar tante Marjo, hoe doe je dat dan met drie touwtjes? en vier? en vijf? en hoe krijg je een spiraal?"
- eh, kun je al gewoon rechte touwtjes maken?
"Nee? Maar dat leer je me toch even? en dan met drie en vier en vijf? en een spiraal? en een slak?"
- tuurlijk
Ohnoes! Sterktequote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
MWahahahaquote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja meneer gaat ook wat ver maar: King Toek is een begin
quote:en dat zeg jij
quote:ga vliegen treinen
haiquote:hoi schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |