Vertel....quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag maar aan Huppelmuts. Ik ben verschrikkelijk met de/het.
En ik heb nog een genant verhaal erbij ook
Moet je nagaan als ik iemand anders werk lees, ik alle taal en spelfouten er uit haal
Seksquote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw sex dan maar dan hoef je niet zo op je spelling te letten?
Mwa heel genant is ie niet, maar voor mij op dat moment welquote:
Seksquote:
Tell me all juicy detailsquote:[..]
Mwa heel genant is ie niet, maar voor mij op dat moment wel
Ik heb wel goede ideeenquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is nou een goed ideega ik ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Seks!
[..]
Tell me all juicy details!
Het idee alleen alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom dat dan flipper?quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaakt
OMGquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We moesten op de Havo een brief schrijven en dus inleveren. Roept de volgende les die man mij bij zich. En vraagt hij bloedserieus of ik uit het buitenland kom (ben 100 procent Nederlands) of dat er bij mij thuis geen Nederlands wordt gesproken. Omdat ik allemaal de/het fouten had gemaakt
Geen idee, als ik het wist he. Ik ben wel een spellingsnazi als het om andermans teksten gaat, maar zelf faal ik net zo hardquote:
Jajajaja, blijkbaar genant genoeg nog steeds want mn wangen gloeien een beetjequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen alik kan wel jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan wel janken
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja maar das man-eigenquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.
Ik heb het ook.
Niets mis met een vrouw die uitgewoond wil worden.quote:
bizarquote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, als ik het wist he. Ik ben wel een spellingsnazi als het om andermans teksten gaat, maar zelf faal ik net zo hard
[..]
Jajajaja, blijkbaar genant genoeg nog steeds want mn wangen gloeien een beetje![]()
mankoquote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks weer Japanse seks. Uh taalcursus.
Ik heb het ook.
Wel als het niet kan gebeurenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets mis met een vrouw die uitgewoond wil worden.
Maandag hequote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
Sjees, het niveau is zelfs beneden vrijdagmiddag...
vraag straks, indien de je een lerares hebt voor japans of ze de kussens met je wil opschuddenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Pheno het volgende:
Sjees, het niveau is zelfs beneden vrijdagmiddag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |