Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuisquote:
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Wij eten op zaterdagavond standaard brood en soms er iets bij en als mijn pa of ik op zondag een hardloopwedstrijd hebben, eten we spaghetti
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuis
Ik ben ook al hachee aan het maken!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
maakt hachee voor me.
De eerste keer ooit dat ik het eet
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Mijn pa ook altijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Ik weet wel dat bananen eten goed isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomen
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenWeet jij raad?!
oeh, goed idee, die eb ik nog liggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bananen eten goed is
Niet te veelquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, te is nooit goedquote:
Het is er ook het weer voor hè... (en aanbieding bij de Appiequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben ook al hachee aan het maken!!
Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
zitten veel koolhydraten in, maar wel snelle koolhydraten dus het heeft ook nadelen
En tevreden dan?quote:
Ik!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er zin om voor meerdere personen te koken?
Ja dat is wel prima, kort erna ook... maar te lang van tevoren kan je een energie-dipje van krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.
Ik at altijd samen met mijn paard een banaantje voor we de wedstrijdring in gingen
*open deur inschopt*quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe outfit geshopt voor vanavond
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.quote:
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Mooi, waar zit je ergens?quote:
ik hou niet van droge wijvenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly bettyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
Oudersquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
had labello for men maar daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzo
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly betty
Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.
blistexquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
had labello for men maar daar heb je niks aan
Stuur er es één op dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:17 schreef Spirit82 het volgende:
Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoet
+1 Scherp eten!quote:
ik zal het nog s kopen voor de winterquote:
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.quote:
vaker doen, je kan het trainenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.
Basketballen en zuipenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog top plannen voor vanavond?
Wat doe je.. het traumaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..quote:
voor mij zal het muziek luisteren, Risen spelen en fokken worden, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Kom mij vermakenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dan voldoet het niet meer aan de voorwaarden
Dat donkerblauwe Blistex potje!quote:
jepquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Helaas helaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.
is het nou waar dat het verslavend isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Saai wijf.quote:
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
Denk je me zo uit de kast te lokken?
Awwwwquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.
ja he!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welk een onverwachte wending neemt dit verhaal!!
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!quote:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!
Mij een willekeurige man noemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saai
Ik sta op je wachtlijstquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij een willekeurige man noemen.
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.quote:
Vanavond rustig aan op de bank dvd kijken, gister al een gezellige avond gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.
Armin Onlyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch? Zin om hier in Zaandam een kroeg in te duiken?
Nog een paar van dit soort complimenten en dan eindig je gegarandeerd tussen haar benen vanavond!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!Hmmm.. let me think of it.
Eetse!quote:
hmm, ja, dan ben ik er wel uit...quote:
Als je iemand uitnodigt, moet je hem ook een slaapplek aanbieden.....quote:
ze bedoelde dat ik voor taxi ga spelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?quote:
Zaandamquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
Flipjequote:
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woontquote:
Heb je geen bank meer dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oidquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
Stiekemerd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
niet door mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Ho nee! als jij een bank had gehad had ik zo die kant op gekomen.. maar om nu in mn auto te slapen.. net te koudquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Striprisk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oid
Wat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?
Oeh, pyromaantjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toen was een ovenwant in de fik gevlogen
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een wandeling over de pier.... altijd cool in het donker
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flipje
En wat heb je gegeten? Of moet je nog eten?
Mijn opa en oma wonen erquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
Flip, zag ik dat je doet aan hardlopen?
Brood lekker eten snel klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!
We aten met het hele gezin + vriendjelief van zusjelief. Dus dan tafelen we best langquote:
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen:
I'M SINGLE AND I LOVE IT!! NOW LET'S FUCK LIKE RABBITS
Goed wanneer kom je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihiquote:
Goede instellingquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke sportschool?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
Sportende dames, love itquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
How I Met Your Motherquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
himym? help ik moet yoghurt mengen?
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theoryquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he!
Dank je dank je dank je
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolquote:
De enige manier waarop ik fit blijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Ik ga morgen schaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Geen geldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavond
Ik hoop binnen nu en max 5 uurquote:
Hihi you made me blushquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.
Jawel hequote:
AAAAHHHHHH Je bent m'n heldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theorydus als ik je daar nog mee kan plezieren n keer
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uurquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te radenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolNiet zo duur ook en de rest is te ver
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Emmenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uur
Callcenterquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Zonder geld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
En nah ik ga op zn vroegst pas om uur of 11 naar de kroeg
Dat is binnen anderhalf uur te halenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Scherpquote:
Meer dan een keertje hoop ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Hoi Murmquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Dat is ongeveer een uurtje knap door veur'n bij mij vandaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.quote:
Niceeeequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te raden
Uit persoonlijke ervaring
En ENORM lekker ding dat er werkt
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Ik heb nog 20 euro zakgeld en er liggen hier nog muntjes van de kroegquote:
Wauw. Welk een wijsheidTMquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Vrouwen kunnen prima de kroeg in zonder geld.
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laag decolleté helpt ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flips, jij bent de jongste maar de meest ervaren hierin.. Good girl!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankje
Geeft nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee
Oh shit vergeten te vragen hoe die sollicitatie gisteren liep, nu ik lees over wat je gaat kiezen
Klopt, merk het heel erg als mijn lichaam fitter is, ik kan meer dingen doen op een dag en ik kan makkelijker tegen een stootje. Lichaam en geest werken wat dat betreft wel erg samen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenVind zelf dat het erg bijdraagt aan energiek blijven waardoor je dingen makkelijker kan opvangen als het even tegen zit. En het showt ja dat je beweegt
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..quote:
Wanneer gaan wij nou stappen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..
Zo zijn mannen, niet moeilijk.
En toch snappen vrouwen ons nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik moet echt gaan sportenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenVind zelf dat het erg bijdraagt aan energiek blijven waardoor je dingen makkelijker kan opvangen als het even tegen zit. En het showt ja dat je beweegt
Ook wel bekend als: supermakkelijk te manipulerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, ik ga zo eerst een potje risk spelen met mn buurmeisjes, en daarna nog naar een verjaardag in de stad (die had ik over het hoofd gezien).quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.
Thuiskomen met 3 pakjes peuken, blauw als een balletje en 50 gulden in mn zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt ze gewoon bestolen?Dit account is niet meer in gebruik.
Vrouwen zijn ook niet te begrijpenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En toch snappen vrouwen ons niet
Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flips, jij bent de jongste maar de meest ervaren hierin.. Good girl!
Oeh wat goed! Gefeliciteerd even goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geeft niet
Sollicitatie was raar, geen goed gevoel erbij. Dus eind van de middag gebeld om aan te geven dat ik ervan af zie. En maandag dus bij callcenter beginnen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.
Thuiskomen met 3 pakjes peuken, blauw als een balletje en 50 gulden in mn zak
Je moet me toch eens leren hoe je dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een discussie over voeren, maar dan vallen er slachtoffersquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet te begrijpen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
Wordt ofwel op een doordeweekse dag, of in het nieuwe jaar voor mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, ik ga zo eerst een potje risk spelen met mn buurmeisjes, en daarna nog naar een verjaardag in de stad (die had ik over het hoofd gezien).
Dus dit weekend niet.. volgend weekend ga ik een stedentripje doen, en daarna... eeeeeh, moet kunnen
Nee niet eensquote:
In jullie verknipte logica hebben altijd gelijkt dus doe maar nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een discussie over voeren, maar dan vallen er slachtoffers
Maar hoe kom je dan aan die 50 gulden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet eens![]()
Iedereen had medelijden dat ik die dag nuchter en zonder roken zou moeten doorstaan
Ik ga wel alvast een potje rouge halen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wordt ofwel op een doordeweekse dag, of in het nieuwe jaar voor mij.
Maar you're on!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan die 50 gulden?
same here, net als eten laten betalen, laat ik ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
Inderdaad. Als ik geen geld heb, ga ik niet. En ik betaal mijn eigen drank en eten wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed bevriend zijn met de lokale dealer. Kreeg x aantal pillen van hem om te verkopen en geld mocht ik in mn zak stekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet me toch eens leren hoe je dat doet
Dit is ook steeds mijn instelling geweest, iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vroeger groeiden er nog wel eens geldbomen in de tuin, maar door de euro zijn die verdwenen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan die 50 gulden?
Hendigquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bevriend zijn met de lokale dealer. Kreeg x aantal pillen van hem om te verkopen en geld mocht ik in mn zak steken![]()
De peuken kreeg ik omdat een vrouw geen shag hoort te roken.
En drinken is standaard in dat dorp met Q-day krijg je van alles en iedereen.
Niet van 1 jongen gekregenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben meestal van ' deze keer betaal ik, doe jij de volgende keer maar weer' ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
same here, net als eten laten betalen, laat ik ook niet gebeuren
Ik ga ook liever niet weg als ik geen geld heb hoor. Dat is ook zo goed als de enige keer geweest dat ik wel ben gegaan en van tevoren al zoiets had van fuck it ik biets wel gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ok maar op een eerste keer dat je afspreekt/meet en niet weet of er een vervolg komt, betaal mn eigen eten welquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben meestal van ' deze keer betaal ik, doe jij de volgende keer maar weer' ofzoen dan maakt het me geen fuck uit of het piet patat of n sterrentent is, geld doet me vrij weinig
ik werd zelfs een keer uitgenodigd voor iemands verjaardagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet zeggen dat ik dan nog nooit out of the blue van n wildvreemde n drankje aangeboden heb gekregen in de kroeg
Zodat je er echtquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga wel alvast een potje rouge halen.
+1quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die sla ik dan ook af.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet zeggen dat ik dan nog nooit out of the blue van n wildvreemde n drankje aangeboden heb gekregen in de kroeg
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik ook hoor zou t dan alleen aannemen als ik zelf bij de bar zou staan of zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.
Ja, precies!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik ook hoor zou t dan alleen aannemen als ik zelf bij de bar zou staan of zitten
Dit klinkt zo herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.
Goed vooruit gedacht!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor de volgende morgen, om de blauwe balletjes te maskeren.
Is mijn zusje een keer overkomen op vakantie, die werd helemaal wazig. Gelukkig was ze met een vriendin, maar het gebeurt wel die shit. Ik zou er lekker mee oppassen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
+1.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meer
Ik heb een keer gehad toen ik een jaar of 17 was, dat ik met een vent in een kroeg stond te praten die op een gegeven moment heel opdringerig werd en vroeg of ik mee naar buiten ging enzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:31 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Is mijn zusje een keer overkomen op vakantie, die werd helemaal wazig. Gelukkig was ze met een vriendin, maar het gebeurt wel die shit. Ik zou er lekker mee oppassen inderdaad.
maar goed een drankje aangeboden krijgen door n wildvreemde is wel vleiend ofzo toch? ook al zou je t niet aannemenquote:
Same here.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.
Ik ben echt veul te achterdochtig
Oja, dat wel hoor, zo'n egoboostje is altijd fun.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar goed een drankje aangeboden krijgen door n wildvreemde is wel vleiend ofzo toch? ook al zou je t niet aannemen
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.
Ik ben echt veul te achterdochtig
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijgquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, dat wel hoor, zo'n egoboostje is altijd fun.
jij zou het maar wat fijn vinden als ik wat rommel met jouquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik moet er niet aan denken dat er mee gerommeld wordt
Hey MeMo, wil je iets van me drinken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijg
Wat zeggie nou. Ik dacht toch echt dat dat alleen bij meisjes/vrouwen gebeurde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meer
Ja maar jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij zou het maar wat fijn vinden als ik wat rommel met jou![]()
Ik bedoelde het niet naar!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijg
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen hequote:
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Wat zeggie nou. Ik dacht toch echt dat dat alleen bij meisjes/vrouwen gebeurde.
Precies.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen heIk weet iig dat ik niet stijf van de GHB en verkracht in een slootje wordt gevonden.
Volgens mij wordt je juist heel los van de GHBquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen heIk weet iig dat ik niet stijf van de GHB en verkracht in een slootje wordt gevonden.
That's pretty fucked upquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer was
Anyhow, hij heeft zich schandelijk misdragen die avond, na 1 biertje met zooi erin, en raakte daardoor zijn relatie kwijt.
Leuk spul!
Ik heb mijn deel aan drugs gedaan en ben er dus niet snel op tegen, maar GHB heb ik nog nooit aangedurfd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer was
Anyhow, hij heeft zich schandelijk misdragen die avond, na 1 biertje met zooi erin, en raakte daardoor zijn relatie kwijt.
Leuk spul!
Jij zal het wetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je juist heel los van de GHB
doe maar n colaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey MeMo, wil je iets van me drinken?
Met of zonder date-rape-drug?quote:
Anytime boefjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx voor de egoboost mup!
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.quote:
Niets meer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.
Ik heb niets meer met drugs
Alsof ik elk weekend met een heroinespuit op de bank hang terwijl ik een lijn van een hoer afsnuif ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.
Ik heb niets meer met drugs
Auwquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef DeBassist het volgende:
bami it was
alleen nu weer maag en buikpijn
je moet de bami van vorige maand ook niet uit de container vissen en in de magnetron gooien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef DeBassist het volgende:
bami it was
alleen nu weer maag en buikpijn
klinkt als een top plan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof ik elk weekend met een heroinespuit op de bank hang terwijl ik een lijn van een hoer afsnuif ofzo.
Jum!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Ik krijg straks boerenkoolmet worst
en heel veel jus
Niets. Althans niet met harddrugs zoals GHB enzo. Geblowed heb ik wel maar daar vond ik niets aan.quote:
Die PI hierbij is echt hilarischquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet de bami van vorige maand ook niet uit de container vissen en in de magnetron gooien.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof ik elk weekend met een heroinespuit op de bank hang terwijl ik een lijn van een hoer afsnuif ofzo.
* Spezza19 wilde hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets. Althans niet met harddrugs zoals GHB enzo. Geblowed heb ik wel maar daar vond ik niets aan.
Nee. En sorry dat ik je moet teleurstellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dan?
*hele beeld van kluts uit elkaar gespat*
Mag ik vragen in welke richting ik wél moet denken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
het went een beetjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Ik krijg straks boerenkoolmet worst
en heel veel jus
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet de bami van vorige maand ook niet uit de container vissen en in de magnetron gooien.
Nee dat misschien niet. Maar volgens mij heb je wel eens XTC gebruikt en dat heb ik nog nooit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke richting ik wél moet denken?
Duss wanneer kwam je ook alweer naar Purmerendquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef xFriendx het volgende:
Ik word nooit gerapedIk neem altijd het verkeerde biertje aan
xfriendx , je kan gerust dat biertje van flippiee aannemenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duss wanneer kwam je ook alweer naar Purmerend
Morgen toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duss wanneer kwam je ook alweer naar Purmerend
En dat zou je erg vinden?quote:
Och, niet alleen jij. Iedereen met een home made scheikundesetje kan dat makenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Geef mij de juiste spullen en ik maak XTC, GHB
Door ervaring met klasgenootjes enzo heb ik eigenlijk helemaal niks met drugs. En toch ben ik ook wel soort van nieuwsgierig, naar sommige dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hoor.Heb vroeger wel eens coke gesnoven, maar dat vond ik niks aan. En heb ook wel eens speed of XTC gebruikt en dat doe ik incidenteel nog wel eens. En ik blow.
Avond toch wel danquote:
Ik kreeg een lachkickquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef After_Dark het volgende:
Stelletje drugsnoobs. Ik heb wel es, vroeger, toenneh,.. was ik bezopen, heb ik zo een paar trekjes van een joint genomen. Yep. Helaas merkte ik er geen reet van.
Hop, mijn hele drugsverleden gooi ik hier zo neer.
Dit komt wel ongeveer met mijn ervaring met drugs overeenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gok dat ik een van de braafsten ben hier mbt drugs, op alcohol na (ja dat is gevaarlijker dan sommige drugs etc) en 3 keer dronken geweest ben ik heul braaf nooit iets van drugs geprobeerd. zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Ik heb 1 joint gedeeld, met m'n ex.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef After_Dark het volgende:
Stelletje drugsnoobs. Ik heb wel es, vroeger, toenneh,.. was ik bezopen, heb ik zo een paar trekjes van een joint genomen. Yep. Helaas merkte ik er geen reet van.
Hop, mijn hele drugsverleden gooi ik hier zo neer.
Er is genoeg info over te vinden. Als je een keer iets wil proberen, lees je in, doe het thuis, en het liefst met iemand bij je die ervaring met drugs heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door ervaring met klasgenootjes enzo heb ik eigenlijk helemaal niks met drugs. En toch ben ik ook wel soort van nieuwsgierig, naar sommige dingen.
Blowen zit ik sowieso niet mee, dat wil ik wel weer eens proberen. De rest... Een beetje eng
speciaal voor jou aangepastquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mn verrassingsaanval wat doe je
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, niet alleen jij. Iedereen met een home made scheikundesetje kan dat makenAl is meth wel makkelijker
Ik ken eigenlijk niemand die er ervaring mee heeft.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is genoeg info over te vinden. Als je een keer iets wil proberen, lees je in, doe het thuis, en het liefst met iemand bij je die ervaring met drugs heeft.
Zolang het bij incidenteel gebruik blijft is er in mijn ogen weinig mis mee.
Hmmmmquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat jij wil, het is jouw rape-feestje
Wat liefquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die er ervaring mee heeft.
Mijn vrienden zijn nog braver dan ik
Een dubbele?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Kluts het volgende:
Speaking of harddrugs, ik ga een amarettootje inschenken.
En dat herinnert me eraan dat ik even wat alcohol moet inslaan zodat ik met fatsoenlijk bier kan inkateren voor feestje (waar ik alleen heengaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Kluts het volgende:
Speaking of harddrugs, ik ga een amarettootje inschenken.
idem, maar ben zelfs nog nooit dronken geweest. ben nog net geen geheelonthouderquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik gok dat ik een van de braafsten ben hier mbt drugs, op alcohol na (ja dat is gevaarlijker dan sommige drugs etc) en 3 keer dronken geweest ben ik heul braaf nooit iets van drugs geprobeerd. zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Daar zeg je zo wat. Waarschijnlijk heb ik toen niet eens aan inhaleren gedachtquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 1 joint gedeeld, met m'n ex.
Ik kon amper inhaleren, dus waarschijnlijk placebo effectMaar het effect was wel leuk
Geen seks, geen drugs, geen alcoholquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem, maar ben zelfs nog nooit dronken geweest. ben nog net geen geheelonthouder
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samen onervaren is ook niet zo handig he?
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen seks, geen drugs, geen alcohol
Dat wordt lachenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echtLaten we een drugs-meet plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |