Als het een strakke jeans is, dan is dat mooi. Anders nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet niet of dat past/staat... Even kijken
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik las gelijk patat ipv past/staat.. geloof dat ik zo maar moet gaan koken
Soort van strak... Ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een strakke jeans is, dan is dat mooi. Anders niet
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
Met dat idee zal ik vanacht heerlijk slapen, eenzaam in mn bedje
Maar nee, het wil niet zo vlotten en feit dat ik niet lekker in mn vel zit, helpt ook niet bepaald mee
Net als Klutsquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
boerenkoolstamppot met een gehaktballetje
Kluts is zeker lekker!quote:
gaat kluts het ook maken?!quote:
Waarover? Mn troosteloze dateleven of mn stress?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je er es meer over kwijt willen tegen een relatieve buitenstaander, mijn aanbod geldt nog steeds hoor.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat kluts het ook maken?!neeeee, dan moet ik snel iets anders verzinnen
* Snuitebolletje duikt de kast in
YUUUUUKquote:
Haaaaai!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Flippiee!
Hoe ging het gesprek met de baas?
DAWGquote:
quote:
Oh... Ik houd wel van een beetje gekquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, mallerd, heul niet!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat kluts het ook maken?!neeeee, dan moet ik snel iets anders verzinnen
* Snuitebolletje duikt de kast in
volgende keer je niet zo druk maken he jongedamequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Flippiee het volgende:
Haaaaai!
Ja goedVerrassingwekkend goed. Ik had het veel negatiever ingeschat. Ik had namelijk kans op 'promotie' en ik dacht dat ik het verknald had. Maar hij zei dat ik nu iets achter op de rest loop qua trainingen en dat ik dat nu moet gaan inhalen en anders in Februari opnieuw mag proberen
DAWG![]()
Doe mn bestquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer je niet zo druk maken he. jongedame![]()
ik ben weg. adios gente
Nu is het aardappelkroketjes en verse doperwtjes geworden... wel met dat balletje gehaktquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Wij eten op zaterdagavond standaard brood en soms er iets bij en als mijn pa of ik op zondag een hardloopwedstrijd hebben, eten we spaghetti
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
Waarover? Mn troosteloze dateleven of mn stress?
Aardappelkroketjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu is het aardappelkroketjes en verse doperwtjes geworden... wel met dat balletje gehakt
Adios!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
volgende keer je niet zo druk maken he jongedame![]()
ik ben weg. adios gente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |