Ik ben hachee aan het makenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef Watertornado het volgende:
Wat gaat iedereen hier lekker eten! Hamburgers, shoarma.
Maar ik hoop op brood, ik heb namelijk hele lekkere kaas gehaald.
Geschreeuw, dank je. Twee dingen tegelijk doen helpt niet.quote:
Ik zie net pas op wikipedia dat gescheer ook mag.quote:
Ik zeg altijd geblaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geschreeuw, dank je. Twee dingen tegelijk doen helpt niet.
Geschreeuw wordt het meest gebruikt, voor zover ik weet. Gescheer klinkt weer logischer in relatie tot de wol.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
Ik zie net pas op wikipedia dat gescheer ook mag.
Ik ken het alleen als geschreeuw
Precies, je roept veel over jezelf, maar verder dan dat komt 't niet.quote:
Ik ken zelf alleen de gescheer versiequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geschreeuw wordt het meest gebruikt, voor zover ik weet. Gescheer klinkt weer logischer in relatie tot de wol.
Past beter bij wol hequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dat is optie 3, volgens de wiki
nee, een schaap.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
Noemde Air me nou net een geit dan?
Nee, die hebben geen krulletjes. Dan had ik je een schaap genoemd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
Noemde Air me nou net een geit dan?
ik vind geit beter bij je passen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind een schaap minder negatief klinken op de een of andere manier
Er zijn geiten die wel krulletjes hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die hebben geen krulletjes. Dan had ik je een schaap genoemd.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind een schaap minder negatief klinken op de een of andere manier
Oeh, lekker oer Hollandschquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:47 schreef Kluts het volgende:
Morgen lekker boerenkool maken.
En voor vriendje lasagna.
Spirit is er niet één van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
Er zijn geiten die wel krulletjes hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |