Ah dus daar ga je mee stoppen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nog 5 zaterdagen en 2 zondagen dus
Je zei laatst dat je uit de kast kwam, wat moet ik er dan van maken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahHoe lang kom jij nu al in singles?
AAAAAHHHHHHHquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... maar ik ben overspannend! Leg niet zo'n druk op mijn schouders! Ik kan het niet aan!!
AAAAAAAAAHHHHHHHHH
Per 1-1-11quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah dus daar ga je mee stoppen.
Als je mij een beetje zou kennen dan zou je weten dat het een grap wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je uit de kast kwam, wat moet ik er dan van maken?
Ik ben meer geïnteresseerd in het spannend dan het overspannen. Vertel...quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh... maar ik ben overspannend! Leg niet zo'n druk op mijn schouders! Ik kan het niet aan!!
AAAAAAAAAHHHHHHHHH
Ik ken jou niet, dus nee, ik had geen idee dat het een grap wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je mij een beetje zou kennen dan zou je weten dat het een grap wasDat lag er zo dik boven op.
Oke, enige datumquote:
Nu heb ik ook trek in shoarmaquote:
Je hebt al een deel gezien, de rest laat ik aan je verbeelding overquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in het spannend dan het overspannen. Vertel...
Ik zal volgende keer dezequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus nee, ik had geen idee dat het een grap was
Ik nog niet hoorquote:
Goed plan ik ga zo koken. Spruitjesquote:
* AirwiN noteert: veel gescheer, weinig wolquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef Spirit82 het volgende:
Je hebt al een deel gezien, de rest laat ik aan je verbeelding over
Gescheer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN noteert: veel gescheer, weinig wol
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:43 schreef detijd het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met eten dus kan je hier gezelschap houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |