quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ga wel lekker uit eten straks
En cosmopolitans drinken
Met hem gaat het prima. Hij heeft inmiddels nergens meer last van, dus het is nu wachten op de uitslagen.quote:
Travis' Fran Healy?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
yay, volgende CD op m'n toch al zo korte verlanglijstje: Fran Healy - Wreckorder
Life's what you make it,is nu ook wel toepasselijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
Talk Talk - It's my life
Lekker old fashion
Gewoon veel mensen uitnodigenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
yay, volgende CD op m'n toch al zo korte verlanglijstje: Fran Healy - Wreckorder
Oh, mooi zo. Wanneer kan je de uitslagen verwachten?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Met hem gaat het prima. Hij heeft inmiddels nergens meer last van, dus het is nu wachten op de uitslagen.
Ja, die vind ik ook wel goed. Maar It's my life is gewoonquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Life's what you make it,is nu ook wel toepasselijk
Heerlijk relaxed nr
?quote:
Ik wil naar Awakeningsquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga me maar eens een beetje met eten koken bezig houden
klerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet trekken...
Helder lichtquote:
die je op onze meet aan had?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, het zijn toch de zwarte suede hoge laarzen geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helder licht
Ik weet niet wat voor kleren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die je op onze meet aan had?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed zo joejoe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik ga zo eten koken, dan eet ik gewoon met Peuter mee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoNu nog een bakje yoghurt of zo
Meets!quote:
Jij liever dan ikquote:
Oh, okequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga zo eten koken, dan eet ik gewoon met Peuter mee.
Wij hebben elkaar ontmoet, maar we hebben niet gemeet.quote:
Volgens CL was het anders een mini-fokmeetquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar ontmoet, maar we hebben niet gemeet.
Sommige mensen zijn stom maar alle mensen zijn eng. Ik begrijp ze namelijk niet en daarom zijn ze engquote:
Ik begrijp ze ook niet, en daarom vind ik ze stom.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn stom maar alle mensen zijn eng. Ik begrijp ze namelijk niet en daarom zijn ze eng
Wat CL vindt, heb ik lak aan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens CL was het anders een mini-fokmeet
quote:
Daar kan ik ook niets aan veranderenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp ze ook niet, en daarom vind ik ze stom.
MI?quote:
Ja maar... ons speciale moment danquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat CL vindt, heb ik lak aan.![]()
... zolang ze het niet leest.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, dan niet allemaal. Jij je zin.
Geeft toe dat 'ons speciale moment' stukken beter klinkt dan 'meet'.quote:
Je zou er bijna jaloers van wordenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeft toe dat 'ons speciale moment' stukken beter klinkt dan 'meet'.
Hoe ging je gesprek gisteren?quote:
In deze is de betekenis exact gelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeft toe dat 'ons speciale moment' stukken beter klinkt dan 'meet'.
Bijna? Ik kan het moment nog van minuut tot minuut voor de geest halen. De ondergaande zon, mijn biertje, haar sinas, de romantische muziek van de Bloody Beetroots op de achtergrond... Magisch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
Je zou er bijna jaloers van worden
Ohja, sinasquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna? Ik kan het moment nog van minuut tot minuut voor de geest halen. De ondergaande zon, mijn biertje, haar sinas, de romantische muziek van de Bloody Beetroots op de achtergrond... Magisch.
Ga fokken, naar je goeie vriend toe en dronken worden. Een combi van die twee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In deze is de betekenis exact gelijk
Ik ben gefrustreerd omdat ik geen plannen heb voor vanavondTroost me!
Sorry, dominante vrouwen zijn niet mijn ding als dominante man. Mij commanderen gaat niet opleveren waar jij behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben gefrustreerd omdat ik geen plannen heb voor vanavondTroost me!
Het was vertederend hoe je probeerde een goede indruk te maken. Wat was je teleurgesteld toen je hoorde dat ik ben getrouwd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja, sinasWat was ik verstandig he?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna? Ik kan het moment nog van minuut tot minuut voor de geest halen. De ondergaande zon, mijn biertje, haar sinas, de romantische muziek van de Bloody Beetroots op de achtergrond... Magisch.
ik ook niet, kan alleen met je mee treurenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga fokken, naar je goeie vriend toe en dronken worden. Een combi van die twee.
Sorry troosten gaat niet lukkendat kan ik niet
Het verdriet staat nog steeds in mijn gezicht geëtstquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was vertederend hoe je probeerde een goede indruk te maken. Wat was je teleurgesteld toen je hoorde dat ik ben getrouwd.
Hij is jaloers op Spirit82.quote:
Nee met overspannen zijn, maar dat is bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, hoi Spirit, been a while, wat op zich goed is, volgens mij was je druk bezig met leuke dingen toch?
Je mag ook op de lijst met vrouwen die interesse hebben, mocht ik ooit nog es vrijgezel worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
Het verdriet staat nog steeds in mijn gezicht geëtst
Hij zit in limburgquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga fokken, naar je goeie vriend toe en dronken worden. Een combi van die twee.
Sorry troosten gaat niet lukkendat kan ik niet
Dat is wat minder? Je drankvoorraad wel weer vol nu? Vanavond dien je dus wel wat naar binnen te werken danquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee met overspannen zijn, maar dat is bijna hetzelfde
Ik zal op je wachten!!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook op de lijst met vrouwen die interesse hebben, mocht ik ooit nog es vrijgezel worden.
Vreemd. Ik heb eind van de middag gebeld om ervan af te zien; voelde me er niet goed bij. Kan het niet helemaal uitleggen, en was een moeilijke beslissing, maar ben geloof ik wel blij dat ik toch voor het callcenter gaquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ging je gesprek gisteren?
Zo erg?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, kan alleen met je mee treuren
Ja, alleen mijn voorkeur gaat nog steeds voornamelijk uit naar vrouwenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Jij bent toch van de mannen?
Ik heb vanmiddag met mn pa boodschappen gedaan. Hij keek licht bezorgd toen ik voor de drankafdeling stond op te noemen wat ik allemaal al had en er nog bij wildequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wat minder? Je drankvoorraad wel weer vol nu? Vanavond dien je dus wel wat naar binnen te werken dan
Een minder passieve houding helpt om jezelf onder de aandacht te houden hoor.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag met mn pa boodschappen gedaan. Hij keek licht bezorgd toen ik voor de drankafdeling stond op te noemen wat ik allemaal al had en er nog bij wilde
Dan ben je dus niet homo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg?
Maar toch denk dat jij beter bent in troosten dan ik ooit zou kunnen worden![]()
![]()
[..]
Ja, alleen mijn voorkeur gaat nog steeds voornamelijk uit naar vrouwen
Oh... maar ik ben overspannend! Leg niet zo'n druk op mijn schouders! Ik kan het niet aan!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een minder passieve houding helpt om jezelf onder de aandacht te houden hoor.
quote:
Jammer, dan maar dronken worden naar de kroeg en een random stranger neukenquote:
Als het niet goed voelt moet je het niet doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb eind van de middag gebeld om ervan af te zien; voelde me er niet goed bij. Kan het niet helemaal uitleggen, en was een moeilijke beslissing, maar ben geloof ik wel blij dat ik toch voor het callcenter ga
Kuttypo, maar te mooi om te edittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... maar ik ben overspannend! Leg niet zo'n druk op mijn schouders! Ik kan het niet aan!!
AAAAAAAAAHHHHHHHHH
Ja, nog 5 zaterdagen en 2 zondagen dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jammer, dan maar dronken worden naar de kroeg en een random stranger neuken![]()
[..]
Als het niet goed voelt moet je het niet doen.![]()
En je werkt ook nog bij de boekenwinkel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |