sky net..quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie een Fok! actie aankomen om Sky te vernietigen
Everyone that wants skyeradio that say: Hell Yeahquote:
So you did take the red pilquote:
Say what?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Everyone that wants skyeradio that say: Hell Yeah
nvmquote:
why?quote:
Mijn Nederlands ookquote:
ik atm eigenlijk alleen ekdom op 3fmquote:
Ik momenteel alleen in de auto en dan staat ie op Arrow Classic Rockquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik atm eigenlijk alleen ekdom op 3fm
Arrow was toch dood?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik momenteel alleen in de auto en dan staat ie op Arrow Classic Rock
Ze waren gisteren weer heerlijk op dreef bij eksta weekendquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik atm eigenlijk alleen ekdom op 3fm
Zag 't al ja, maar geef mij toch maar Kink, is wat nieuwer qua muziekquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens hun eigen site niet
http://www.arrow.nl/rock/#/rock/
Ik houd van classic rock, dus nee, doe mij Arrow maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zag 't al ja, maar geef mij toch maar Kink, is wat nieuwer qua muziek
ben er een paar uur uit geweest en houd het daardoor aardig vol vandaag, maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet de vrolijkste hier lately en in dat licht: wat een verdomde kutdag vandaag.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze waren gisteren weer heerlijk op dreef bij eksta weekend
Zo lang er maar goeie muziek gedraaid wordt boeit mij het niet hoe het station heetquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zag 't al ja, maar geef mij toch maar Kink, is wat nieuwer qua muziek
Dat spreekt elkaar wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou van classic en modernDus ik zeg samenvoegen die 2 en ideale muziekzender!
Dank je.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben er een paar uur uit geweest en houd het daardoor aardig vol vandaag, maarvoor jou.
Rock he.. Classic en Moderne rock dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar wel een beetje tegen
Sterkte meisquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet de vrolijkste hier lately en in dat licht: wat een verdomde kutdag vandaag.
Weet je zeker dat je geen bus gehuurd hebt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Oj, birthday borrels op de lege maag
Dag jarige sljetquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen bus gehuurd hebt?![]()
quote:
(nogmaals) filsteerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Je weet wat we nu gaan vragen he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef missbehavin het volgende:
Mijn rokje + dikke panty + zwart/witte hakken = cool
Dat kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
/vul voorspelbare reactie zelf maar inquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef missbehavin het volgende:
ja maar dat gaat niet lukken, ik ben alleenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet wat we nu gaan vragen he?
Dat vraagt om een fotoquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
/vul voorspelbare reactie zelf maar in
quote:
En dat op je verjaardagquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar dat gaat niet lukken, ik ben alleen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar dat gaat niet lukken, ik ben alleen
Ik heb nog niet eens ontbeten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me zo ook maar eens aankledenHet is een droevige dag vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |