wat doe je hier danquote:
Heeft sinterklaas zijn hulpjes uit shoppen gestuurd?quote:
Welke meet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, thuis tot 16:45...
En ik sta nogsteeds dubbel in de meet lijst
Jupquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heeft sinterklaas zijn hulpjes uit shoppen gestuurd?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
Sinterklaas tikt met zijn vinger op de neus van Jantje en zegt: "Jij houdt van snoepjes he jongen? Dat zie ik aan je mond." Zegt Jantje: "U houdt van kutjes he Sinterklaas?" De Sint schrikt en zegt: "Hoezo dat dan?" Waarop Jantje zegt: "Nou, dat ruik ik aan uw vinger!"
Wat slechtquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
Sinterklaas tikt met zijn vinger op de neus van Jantje en zegt: "Jij houdt van snoepjes he jongen? Dat zie ik aan je mond." Zegt Jantje: "U houdt van kutjes he Sinterklaas?" De Sint schrikt en zegt: "Hoezo dat dan?" Waarop Jantje zegt: "Nou, dat ruik ik aan uw vinger!"
Die van mij was ook weer heerlijk warmquote:
strak planquote:
In mijn hoofd natuurlijkquote:
Ik stem voor en Sky op de kabelquote:
Schunnige moppenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stem voor en Sky op de kabel
quote:
Dat is wel erg drastisch. Me likequote:
Ik zie een Fok! actie aankomen om Sky te vernietigenquote:
Count me in!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie een Fok! actie aankomen om Sky te vernietigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |