Haaai!quote:
Geef lotus een schopje danquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, thuis tot 16:45...
En ik sta nogsteeds dubbel in de meet lijst
Klinkt goed, welke stad is dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, weer even lekker in de stad vertoefd
Tijdschrift lezen bij fred&douwe onder het genot van meerdere cappucino's en ook weer een boek rijker
Lotusss schoppen? Ja heuj echt niet, die vouwt me dubbel!quote:
Ooit aan een cursus zelfverdediging gedacht?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lotusss schoppen? Ja heuj echt niet, doe vouwt me dubbel!
Geloof me, dat helpt niet bij Lotusssquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ooit aan een cursus zelfverdediging gedacht?
Welk boek?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:17 schreef JoeBravo het volgende:
Zo, weer even lekker in de stad vertoefd
Tijdschrift lezen bij fred&douwe onder het genot van meerdere cappucino's en ook weer een boek rijker
The Kings Bastard (book one of the Chronicles of King Rolen's Kin) van Rowena Cory Daniellsquote:
Done!quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, thuis tot 16:45...
En ik sta nogsteeds dubbel in de meet lijst
Fantasie als ik het goed begrijp? Niet mijn genre,op "in de ban vd ring " na dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
The Kings Bastard (book one of the Chronicles of King Rolen's Kin) van Rowena Cory Daniells
Die van mij werkte nog!quote:
klopt. zo'n beetje het enige genre dat ik leesquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Fantasie als ik het goed begrijp? Niet mijn genre,op "in de ban vd ring " na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |