die je op onze meet aan had?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, het zijn toch de zwarte suede hoge laarzen geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helder licht
Ik weet niet wat voor kleren
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die je op onze meet aan had?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed zo joejoe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik ga zo eten koken, dan eet ik gewoon met Peuter mee.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoNu nog een bakje yoghurt of zo
Meets!quote:
Jij liever dan ikquote:
Oh, okequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga zo eten koken, dan eet ik gewoon met Peuter mee.
Wij hebben elkaar ontmoet, maar we hebben niet gemeet.quote:
Volgens CL was het anders een mini-fokmeetquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar ontmoet, maar we hebben niet gemeet.
Sommige mensen zijn stom maar alle mensen zijn eng. Ik begrijp ze namelijk niet en daarom zijn ze engquote:
Ik begrijp ze ook niet, en daarom vind ik ze stom.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn stom maar alle mensen zijn eng. Ik begrijp ze namelijk niet en daarom zijn ze eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |