Je gaat trouwen en bent niet meer welkom in Singles?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
Oei. Ik krijg morgen een groot probleem
Echte liefde!quote:
Ik ookquote:
Zie uitlegquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je gaat trouwen en bent niet meer welkom in Singles?
Jeans in de laarzen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, uitleg direct he
Ik heb nieuwe jeans, en daaronder had ik vandaag laarzen aan. Die laarzen moet ik morgen weer aan... En uit en dan weer aan, want ik ga schaatsen
Alleen krijg ik m'n jeans niet opgestroopt over m'n laarzen om ze aan dan wel uit te kunnen doen
En dan geen rookworst,maar gehaktbal erbij, voor de lekkere jus.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookVooral met dat koude, natte regenachtige weer
Ik bak het ook nog altijd even op, lekker bruin korstje
Als dat de grote problemen zijn die je hebt, dan heb je een goed leven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:50 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, uitleg direct he
Ik heb nieuwe jeans, en daaronder had ik vandaag laarzen aan. Die laarzen moet ik morgen weer aan... En uit en dan weer aan, want ik ga schaatsen
Alleen krijg ik m'n jeans niet opgestroopt over m'n laarzen om ze aan dan wel uit te kunnen doen
Dat is een hopeloze zaak, ben ik bangquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte liefde!Maarre, hoe is het met jouw dateleven? Al een man ontmoet die jou waardig is?
Oh wacht. Jij bent natuurlijk vegetarisch.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan geen rookworst,maar gehaktbal erbij, voor de lekkere jus.
Betekent niet dat ik geen goed vleesgerecht kan makenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh wacht. Jij bent natuurlijk vegetarisch.
Fantastischquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat de grote problemen zijn die je hebt, dan heb je een goed leven.
Eén tip, dan zou ik wel wat meer tijd en moeite in ons contact steken, want op nummer één sta je nog niet hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Dat is een hopeloze zaak, ben ik bang![]()
Ik zal toch op jou moeten wachten dus
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das nog een groter probleem zelfs dan ik in gedachten had
Snuit!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en zo horen we het graag
en ik las gelijk patat ipv past/staat.. geloof dat ik zo maar moet gaan kokenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet niet of dat past/staat... Even kijken
Met dat idee zal ik vanacht heerlijk slapen, eenzaam in mn bedjequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén tip, dan zou ik wel wat meer tijd en moeite in ons contact steken, want op nummer één sta je nog niet hoor.Maar ik denk wel dat je het in je hebt, vandaar deze vrijblijvende tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |