Eetse!quote:
hmm, ja, dan ben ik er wel uit...quote:
Als je iemand uitnodigt, moet je hem ook een slaapplek aanbieden.....quote:
ze bedoelde dat ik voor taxi ga spelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?quote:
Zaandamquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
Flipjequote:
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woontquote:
Heb je geen bank meer dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oidquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
Stiekemerd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
niet door mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Ho nee! als jij een bank had gehad had ik zo die kant op gekomen.. maar om nu in mn auto te slapen.. net te koudquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Striprisk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oid
Wat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?
Oeh, pyromaantjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toen was een ovenwant in de fik gevlogen
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een wandeling over de pier.... altijd cool in het donker
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flipje
En wat heb je gegeten? Of moet je nog eten?
Mijn opa en oma wonen erquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
Flip, zag ik dat je doet aan hardlopen?
Brood lekker eten snel klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!
We aten met het hele gezin + vriendjelief van zusjelief. Dus dan tafelen we best langquote:
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen:
I'M SINGLE AND I LOVE IT!! NOW LET'S FUCK LIKE RABBITS
Goed wanneer kom je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihiquote:
Goede instellingquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke sportschool?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
Sportende dames, love itquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
How I Met Your Motherquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
himym? help ik moet yoghurt mengen?
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theoryquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he!
Dank je dank je dank je
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolquote:
De enige manier waarop ik fit blijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Ik ga morgen schaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Geen geldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavond
Ik hoop binnen nu en max 5 uurquote:
Hihi you made me blushquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.
Jawel hequote:
AAAAHHHHHH Je bent m'n heldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theorydus als ik je daar nog mee kan plezieren n keer
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uurquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te radenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolNiet zo duur ook en de rest is te ver
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Emmenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uur
Callcenterquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Zonder geld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
En nah ik ga op zn vroegst pas om uur of 11 naar de kroeg
Dat is binnen anderhalf uur te halenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Scherpquote:
Meer dan een keertje hoop ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Hoi Murmquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Dat is ongeveer een uurtje knap door veur'n bij mij vandaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.quote:
Niceeeequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te raden
Uit persoonlijke ervaring
En ENORM lekker ding dat er werkt
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Ik heb nog 20 euro zakgeld en er liggen hier nog muntjes van de kroegquote:
Wauw. Welk een wijsheidTMquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Vrouwen kunnen prima de kroeg in zonder geld.
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laag decolleté helpt ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flips, jij bent de jongste maar de meest ervaren hierin.. Good girl!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankje
Geeft nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee
Oh shit vergeten te vragen hoe die sollicitatie gisteren liep, nu ik lees over wat je gaat kiezen
Klopt, merk het heel erg als mijn lichaam fitter is, ik kan meer dingen doen op een dag en ik kan makkelijker tegen een stootje. Lichaam en geest werken wat dat betreft wel erg samen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenVind zelf dat het erg bijdraagt aan energiek blijven waardoor je dingen makkelijker kan opvangen als het even tegen zit. En het showt ja dat je beweegt
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..quote:
Wanneer gaan wij nou stappen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..
Zo zijn mannen, niet moeilijk.
En toch snappen vrouwen ons nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och nee, leer mij mannen kennen, voor een zwoele blik en een been die langs de mijne omhoog gaat... Prima! iedere vrouw krijgt een drankje..
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik moet echt gaan sportenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenVind zelf dat het erg bijdraagt aan energiek blijven waardoor je dingen makkelijker kan opvangen als het even tegen zit. En het showt ja dat je beweegt
Ook wel bekend als: supermakkelijk te manipulerenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, ik ga zo eerst een potje risk spelen met mn buurmeisjes, en daarna nog naar een verjaardag in de stad (die had ik over het hoofd gezien).quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.
Thuiskomen met 3 pakjes peuken, blauw als een balletje en 50 gulden in mn zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt ze gewoon bestolen?Dit account is niet meer in gebruik.
Vrouwen zijn ook niet te begrijpenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En toch snappen vrouwen ons niet
Dankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flips, jij bent de jongste maar de meest ervaren hierin.. Good girl!
Oeh wat goed! Gefeliciteerd even goedquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geeft niet
Sollicitatie was raar, geen goed gevoel erbij. Dus eind van de middag gebeld om aan te geven dat ik ervan af zie. En maandag dus bij callcenter beginnen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn record ligt op met 2 gulden 50 naar het centrum gaan op koninginnedag. Pakje shag zonder vloei bij me.
Thuiskomen met 3 pakjes peuken, blauw als een balletje en 50 gulden in mn zak
Je moet me toch eens leren hoe je dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een discussie over voeren, maar dan vallen er slachtoffersquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet te begrijpen
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
Wordt ofwel op een doordeweekse dag, of in het nieuwe jaar voor mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, ik ga zo eerst een potje risk spelen met mn buurmeisjes, en daarna nog naar een verjaardag in de stad (die had ik over het hoofd gezien).
Dus dit weekend niet.. volgend weekend ga ik een stedentripje doen, en daarna... eeeeeh, moet kunnen
Nee niet eensquote:
In jullie verknipte logica hebben altijd gelijkt dus doe maar nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan hier wel een discussie over voeren, maar dan vallen er slachtoffers
Maar hoe kom je dan aan die 50 gulden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet eens![]()
Iedereen had medelijden dat ik die dag nuchter en zonder roken zou moeten doorstaan
Ik ga wel alvast een potje rouge halen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wordt ofwel op een doordeweekse dag, of in het nieuwe jaar voor mij.
Maar you're on!
Goeie vraagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan die 50 gulden?
same here, net als eten laten betalen, laat ik ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
Inderdaad. Als ik geen geld heb, ga ik niet. En ik betaal mijn eigen drank en eten wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed bevriend zijn met de lokale dealer. Kreeg x aantal pillen van hem om te verkopen en geld mocht ik in mn zak stekenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet me toch eens leren hoe je dat doet
Dit is ook steeds mijn instelling geweest, iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |