Eetse!quote:
hmm, ja, dan ben ik er wel uit...quote:
Als je iemand uitnodigt, moet je hem ook een slaapplek aanbieden.....quote:
ze bedoelde dat ik voor taxi ga spelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?quote:
Zaandamquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Taxi......... zaandam => utrecht.........
Flipjequote:
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woontquote:
Heb je geen bank meer dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had in mn hoofd zitten dat jij in Amsterdam woont
Maar slaapplek gaat niet lukken...
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oidquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
Stiekemerd!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had al stiekem backup plan gemaakt. Ga nu met mn buurmeisjes een spelletje spelen..
niet door mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Ho nee! als jij een bank had gehad had ik zo die kant op gekomen.. maar om nu in mn auto te slapen.. net te koudquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stiekemerd!
Nou voel ik me afgewezen
Striprisk?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat......... klinkt fout.. Maar het wordt risk oid
Wat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had toch kaas? Kaas als in weed? Of de andere soort?
Oeh, pyromaantjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toen was een ovenwant in de fik gevlogen
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een wandeling over de pier.... altijd cool in het donker
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flipje
En wat heb je gegeten? Of moet je nog eten?
Mijn opa en oma wonen erquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
Flip, zag ik dat je doet aan hardlopen?
Brood lekker eten snel klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!
We aten met het hele gezin + vriendjelief van zusjelief. Dus dan tafelen we best langquote:
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen:
I'M SINGLE AND I LOVE IT!! NOW LET'S FUCK LIKE RABBITS
Goed wanneer kom je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihiquote:
Goede instellingquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke sportschool?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
Sportende dames, love itquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
How I Met Your Motherquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
himym? help ik moet yoghurt mengen?
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theoryquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he!
Dank je dank je dank je
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolquote:
De enige manier waarop ik fit blijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Ik ga morgen schaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |