Oeh, pyromaantjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En toen was een ovenwant in de fik gevlogen
Oh, heerlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een wandeling over de pier.... altijd cool in het donker
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flipje
En wat heb je gegeten? Of moet je nog eten?
Mijn opa en oma wonen erquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
Flip, zag ik dat je doet aan hardlopen?
Brood lekker eten snel klaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al gegeten, gewoon brood, altijd op zaterdags!
We aten met het hele gezin + vriendjelief van zusjelief. Dus dan tafelen we best langquote:
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen:
I'M SINGLE AND I LOVE IT!! NOW LET'S FUCK LIKE RABBITS
Goed wanneer kom je?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihiquote:
Goede instellingquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welke sportschool?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
Sportende dames, love itquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga nu een sportschool abonnementje nemen voor 3 maanden, dan behoud ik mijn conditie en moet ik niet mezelf dwingen in de koud te lopen
How I Met Your Motherquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
himym? help ik moet yoghurt mengen?
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theoryquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt he!
Dank je dank je dank je
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolquote:
De enige manier waarop ik fit blijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
Ik ga morgen schaatsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sportende dames, love it![]()
En ja, als het vriest dat het kraakt kan je dan nog warm binnen aan je conditie werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |