Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuisquote:
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Wij eten op zaterdagavond standaard brood en soms er iets bij en als mijn pa of ik op zondag een hardloopwedstrijd hebben, eten we spaghetti
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuis
Ik ben ook al hachee aan het maken!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
maakt hachee voor me.
De eerste keer ooit dat ik het eet
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Mijn pa ook altijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Ik weet wel dat bananen eten goed isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomen
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenWeet jij raad?!
oeh, goed idee, die eb ik nog liggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bananen eten goed is
Niet te veelquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, te is nooit goedquote:
Het is er ook het weer voor hè... (en aanbieding bij de Appiequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben ook al hachee aan het maken!!
Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
zitten veel koolhydraten in, maar wel snelle koolhydraten dus het heeft ook nadelen
En tevreden dan?quote:
Ik!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er zin om voor meerdere personen te koken?
Ja dat is wel prima, kort erna ook... maar te lang van tevoren kan je een energie-dipje van krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.
Ik at altijd samen met mijn paard een banaantje voor we de wedstrijdring in gingen
*open deur inschopt*quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe outfit geshopt voor vanavond
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.quote:
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Mooi, waar zit je ergens?quote:
ik hou niet van droge wijvenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly bettyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
Oudersquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
had labello for men maar daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzo
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly betty
Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.
blistexquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
had labello for men maar daar heb je niks aan
Stuur er es één op dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:17 schreef Spirit82 het volgende:
Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoet
+1 Scherp eten!quote:
ik zal het nog s kopen voor de winterquote:
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.quote:
vaker doen, je kan het trainenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.
Basketballen en zuipenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog top plannen voor vanavond?
Wat doe je.. het traumaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..quote:
voor mij zal het muziek luisteren, Risen spelen en fokken worden, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Kom mij vermakenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dan voldoet het niet meer aan de voorwaarden
Dat donkerblauwe Blistex potje!quote:
jepquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Helaas helaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.
is het nou waar dat het verslavend isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Saai wijf.quote:
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
Denk je me zo uit de kast te lokken?
Awwwwquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.
ja he!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welk een onverwachte wending neemt dit verhaal!!
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!quote:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!
Mij een willekeurige man noemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saai
Ik sta op je wachtlijstquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij een willekeurige man noemen.
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.quote:
Vanavond rustig aan op de bank dvd kijken, gister al een gezellige avond gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.
Armin Onlyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch? Zin om hier in Zaandam een kroeg in te duiken?
Nog een paar van dit soort complimenten en dan eindig je gegarandeerd tussen haar benen vanavond!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!Hmmm.. let me think of it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |