Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuisquote:
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Wij eten op zaterdagavond standaard brood en soms er iets bij en als mijn pa of ik op zondag een hardloopwedstrijd hebben, eten we spaghetti
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik dacht dat het koolhydraten stampen vooral 2 dagen van te voren moest gebeuren om effect te hebben?
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik was net op zoek naar troost omdat niemand vanavond met me uit wil, en toen gaf je niet thuis
Ik ben ook al hachee aan het maken!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
maakt hachee voor me.
De eerste keer ooit dat ik het eet
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik al zei, commanderende vrouwen en ik gaan niet samen. Als je er nu op ingaat, heb ik tenminste nog het idee dat het initiatief van mij komt.
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Mijn pa ook altijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen verstand van, mijn pa doet het al jaren zo
Ik weet wel dat bananen eten goed isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies hoor, dat is me altijd verteld toen ik redelijk fanatiek roeide. Ook door mensen die daar voor geleerd hebben dus zo heb ik het maar aangenomen
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zit er nogal mee dat ik vanavond niemand heb om mee uit te gaan want iedereen is weg, heeft een te grote kater, geen geld of andere plannenWeet jij raad?!
oeh, goed idee, die eb ik nog liggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat bananen eten goed is
Niet te veelquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, te is nooit goedquote:
Het is er ook het weer voor hè... (en aanbieding bij de Appiequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben ook al hachee aan het maken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |