Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoetquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.
blistexquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:16 schreef DeBassist het volgende:
[..]
had labello for men maar daar heb je niks aan
Stuur er es één op dan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:17 schreef Spirit82 het volgende:
Die heb ik al op mn pc staan sinds wij elkaar hebben ontmoet
+1 Scherp eten!quote:
ik zal het nog s kopen voor de winterquote:
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.quote:
vaker doen, je kan het trainenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zowel m'n moeder als m'n ex kunnen er niet tegen, dus eet zelf ook nooit echt scherp en kan er daardoor dus ook niet echt tegen.
Basketballen en zuipenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand nog top plannen voor vanavond?
Wat doe je.. het traumaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..quote:
voor mij zal het muziek luisteren, Risen spelen en fokken worden, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Kom mij vermakenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik steun jou in de zoektocht naar leuke dingen..aangezien ik ook niet weet wat ik moet vanavond
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dan voldoet het niet meer aan de voorwaarden
Dat donkerblauwe Blistex potje!quote:
jepquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Helaas helaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stijgt er wel mee op de lijst. Keuzes, keuzes.
is het nou waar dat het verslavend isquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe Blistex potje!
Saai wijf.quote:
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef Spirit82 het volgende:
Denk je me zo uit de kast te lokken?
Awwwwquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik herhaalde slechts de opmerking die ik achter je naam schreef.
ja he!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Welk een onverwachte wending neemt dit verhaal!!
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!quote:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder ben je wel ok hoor. Ok, maar saai!
Mij een willekeurige man noemen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik saai ben omdat ik geen pikante lingeriefoto's naar willekeurige mannen stuur.. nouja, dan ben ik maar saai
Ik sta op je wachtlijstquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij een willekeurige man noemen.
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.quote:
Vanavond rustig aan op de bank dvd kijken, gister al een gezellige avond gehad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En alleen daarom al ben ik verre van willekeurig.
Armin Onlyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch? Zin om hier in Zaandam een kroeg in te duiken?
Nog een paar van dit soort complimenten en dan eindig je gegarandeerd tussen haar benen vanavond!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat dat betreft ben je echt zoooooo mediocre. Ze staat bij 1001 mannen op de wachtlijst.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mij dronken voeren en ik mijn rijbewijs kwijt raken op de weg terug?!Hmmm.. let me think of it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |