Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
zitten veel koolhydraten in, maar wel snelle koolhydraten dus het heeft ook nadelen
En tevreden dan?quote:
Ik!quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft er zin om voor meerdere personen te koken?
Ja dat is wel prima, kort erna ook... maar te lang van tevoren kan je een energie-dipje van krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vlak voor een fysieke prestatie, is het geen probleem.
Ik at altijd samen met mijn paard een banaantje voor we de wedstrijdring in gingen
*open deur inschopt*quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuwe outfit geshopt voor vanavond
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.quote:
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef DeBassist het volgende:
ik wil niet verwijfd overkomen maar wat zijn droge lippen godverdomt irritant met dit weer
Mooi, waar zit je ergens?quote:
ik hou niet van droge wijvenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zeikt en je hebt last van droge lippen. Dan ben je geen wijf, maar een zeikwijf.
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly bettyquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een megagrote verpakking ijs, doe je slaapkledij aan, trek je dekbed van je bed en ga op de bank onder je dekbed Bridget Jones kijken terwijl je die bak met kilocalorieën verorbert.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
Oudersquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vader roept voor koffie, ik roep gewoon vrolijk ja.
Nog geen minuut later roept m'n moeder voor de koffie, dus ik roep ietwat geïrriteerd jaahaaa.
Is ze boos
had labello for men maar daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Koop een potje lippenspul, met kersensmaak ofzo
Pak dan je camera, je leukste lingeriesetjes en spendeer de hele avond met het maken van geile foto's voor mij. Die je vervolgens nooit naar mij opstuurt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Dat heb ik gister al gedaan, maar dan met een pizza en ugly betty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |