Geen geldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom maar langs.... heb toch nog geen top plannen voor vanavond
Ik hoop binnen nu en max 5 uurquote:
Hihi you made me blushquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en daarom zijn single vrouwen van rond de 30 nou zo verdraaide leuk.
Jawel hequote:
AAAAHHHHHH Je bent m'n heldquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inmiddels heb ik ook alle seizoenen Big Bang theorydus als ik je daar nog mee kan plezieren n keer
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uurquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te radenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bij mij achter zit, tegenover de schoolNiet zo duur ook en de rest is te ver
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Emmenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woon je? Misschien kom je wel binnen 2 uur
Callcenterquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Zonder geld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
En nah ik ga op zn vroegst pas om uur of 11 naar de kroeg
Dat is binnen anderhalf uur te halenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Scherpquote:
Meer dan een keertje hoop ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen geld![]()
[..]
Ik hoop binnen nu en max 5 uur
Hoi Murmquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
Hi!
Yuki, wat ga je nu doen met het werk?
Dat is ongeveer een uurtje knap door veur'n bij mij vandaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen![]()
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.quote:
Niceeeequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ene in de Nijlstraat is ook wel aan te raden
Uit persoonlijke ervaring
En ENORM lekker ding dat er werkt
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik fit blijfen mijn gedachtes op nul kan houden
Ik heb nog 20 euro zakgeld en er liggen hier nog muntjes van de kroegquote:
Wauw. Welk een wijsheidTMquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, ook jij bent een vrouw. Schijnbaar heb je nog veel te leren.
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Vrouwen kunnen prima de kroeg in zonder geld.
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als vrouw ga je aan de bar zitten met een vriendin, Je babbelt wat, en zodra je trek krijgt in een nieuw drankje draai je je half om, je knipoogt naar een of de andere gast, hij biedt jou een drankje aan en je draait je weer naar je vriendin.
Dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Laag decolleté helpt ookquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flips, jij bent de jongste maar de meest ervaren hierin.. Good girl!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet dit toegeven. Op 1 avond maximaal 5 euro uitgegeven en ik ben dronken geworden en niet van dat ene drankje
Geeft nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee
Oh shit vergeten te vragen hoe die sollicitatie gisteren liep, nu ik lees over wat je gaat kiezen
Klopt, merk het heel erg als mijn lichaam fitter is, ik kan meer dingen doen op een dag en ik kan makkelijker tegen een stootje. Lichaam en geest werken wat dat betreft wel erg samen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fit blijven is top natuurlijk, maar inderdaad is het ook een fijne manier om even je gedachten te verzettenVind zelf dat het erg bijdraagt aan energiek blijven waardoor je dingen makkelijker kan opvangen als het even tegen zit. En het showt ja dat je beweegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |