Ik ga ook liever niet weg als ik geen geld heb hoor. Dat is ook zo goed als de enige keer geweest dat ik wel ben gegaan en van tevoren al zoiets had van fuck it ik biets wel gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
ja ok maar op een eerste keer dat je afspreekt/meet en niet weet of er een vervolg komt, betaal mn eigen eten welquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben meestal van ' deze keer betaal ik, doe jij de volgende keer maar weer' ofzoen dan maakt het me geen fuck uit of het piet patat of n sterrentent is, geld doet me vrij weinig
ik werd zelfs een keer uitgenodigd voor iemands verjaardagquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet zeggen dat ik dan nog nooit out of the blue van n wildvreemde n drankje aangeboden heb gekregen in de kroeg
Zodat je er echtquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga wel alvast een potje rouge halen.
+1quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen. Leuk om 1 of 2 drankjes te krijgen, maar echt profiteren is niet mijn stijl...
Die sla ik dan ook af.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet zeggen dat ik dan nog nooit out of the blue van n wildvreemde n drankje aangeboden heb gekregen in de kroeg
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
oh ik ook hoor zou t dan alleen aannemen als ik zelf bij de bar zou staan of zittenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.
Ja, precies!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh ik ook hoor zou t dan alleen aannemen als ik zelf bij de bar zou staan of zitten
Dit klinkt zo herkenbaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vaak zat, maar ik ben dan weer zo achterdochtig dat ik het niet aanneem omdat er voor hetzelfde geld wat in getieft is.
Goed vooruit gedacht!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voor de volgende morgen, om de blauwe balletjes te maskeren.
Is mijn zusje een keer overkomen op vakantie, die werd helemaal wazig. Gelukkig was ze met een vriendin, maar het gebeurt wel die shit. Ik zou er lekker mee oppassen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
+1.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meer
Ik heb een keer gehad toen ik een jaar of 17 was, dat ik met een vent in een kroeg stond te praten die op een gegeven moment heel opdringerig werd en vroeg of ik mee naar buiten ging enzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:31 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Is mijn zusje een keer overkomen op vakantie, die werd helemaal wazig. Gelukkig was ze met een vriendin, maar het gebeurt wel die shit. Ik zou er lekker mee oppassen inderdaad.
maar goed een drankje aangeboden krijgen door n wildvreemde is wel vleiend ofzo toch? ook al zou je t niet aannemenquote:
Same here.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.
Ik ben echt veul te achterdochtig
Oja, dat wel hoor, zo'n egoboostje is altijd fun.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar goed een drankje aangeboden krijgen door n wildvreemde is wel vleiend ofzo toch? ook al zou je t niet aannemen
Dat ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat mijn drankje nooit staan... tenzij bij vrienden aan een tafel of zo. Maar als ik op zo'n tentfeest ben dan is het glas leeg als het m'n handen verlaat.
Ik ben echt veul te achterdochtig
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijgquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, dat wel hoor, zo'n egoboostje is altijd fun.
jij zou het maar wat fijn vinden als ik wat rommel met jouquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik moet er niet aan denken dat er mee gerommeld wordt
Hey MeMo, wil je iets van me drinken?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijg
Wat zeggie nou. Ik dacht toch echt dat dat alleen bij meisjes/vrouwen gebeurde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is een keer bij m'n broer gebeurd. 2 tellen je biertje uit het oog verliezen kan dus al niet meer
Ja maar jijquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij zou het maar wat fijn vinden als ik wat rommel met jou![]()
Ik bedoelde het niet naar!quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus mijn punt was dat ik die egoboostjes nooit krijg
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen hequote:
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer wasquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Wat zeggie nou. Ik dacht toch echt dat dat alleen bij meisjes/vrouwen gebeurde.
Precies.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen heIk weet iig dat ik niet stijf van de GHB en verkracht in een slootje wordt gevonden.
Volgens mij wordt je juist heel los van de GHBquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk wel wat voor te zeggen heIk weet iig dat ik niet stijf van de GHB en verkracht in een slootje wordt gevonden.
That's pretty fucked upquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer was
Anyhow, hij heeft zich schandelijk misdragen die avond, na 1 biertje met zooi erin, en raakte daardoor zijn relatie kwijt.
Leuk spul!
Ik heb mijn deel aan drugs gedaan en ben er dus niet snel op tegen, maar GHB heb ik nog nooit aangedurfd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wisten ze niet dat het biertje van m'n broer was
Anyhow, hij heeft zich schandelijk misdragen die avond, na 1 biertje met zooi erin, en raakte daardoor zijn relatie kwijt.
Leuk spul!
Jij zal het wetenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je juist heel los van de GHB
doe maar n colaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey MeMo, wil je iets van me drinken?
Met of zonder date-rape-drug?quote:
Anytime boefjequote:Op zaterdag 13 november 2010 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx voor de egoboost mup!
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.quote:
Niets meer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.
Ik heb niets meer met drugs
Alsof ik elk weekend met een heroinespuit op de bank hang terwijl ik een lijn van een hoer afsnuif ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kluts heeft meer gebruikt dan ik gebruik heb.
Ik heb niets meer met drugs
Auwquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:39 schreef DeBassist het volgende:
bami it was
alleen nu weer maag en buikpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |