quote:Zwitsers voor uitzetten criminele immigranten
BERN - De Zwitsers kunnen binnenkort stemmen over een voorstel alle immigranten meteen het land uit te zetten als ze een misdrijf hebben begaan. Het referendum wordt gehouden op 28 november en volgens de polls gaat een meerderheid voorstemmen.
De nieuwe wet moet ook gaan gelden voor burgers uit de Europese Unie en heeft betrekking op een reeks misdrijven, zoals moord maar ook uitkeringsfraude. Het doet er niet toe of de misdadiger een verblijfsvergunning heeft. Ook zijn persoonlijke omstandigheden spelen geen rol. Op deze manier zou Zwitserland veiliger moeten worden.
Het wetsvoorstel komt van de rechtse volkspartij SVP. Vorig jaar stemden de Zwitsers in met een voorstel van dezelfde partij om minaretten te verbieden. De campagne voor het nieuwe voorstel gaat gepaard met posters waarbij een zwart schaap uit het land wordt geschopt door een wit schaap.
"Onze luxe gevangenissen schrikken al lang niet meer af. Voor sommige buitenlanders uit de Derde Wereld is het leven er zelfs beter dan thuis," motiveert SVP-kopstuk Adrian Amstutz het voorstel.
De meeste Zwitserse partijen hebben uit vrees voor de internationale reactie een tegenvoorstel gedaan. Daarin kan alleen de rechter misdadigers uitzetten en zou wel rekening gehouden moeten worden met persoonlijke omstandigheden. Hier wil de SVP niets van weten. "Zwitserland mag geen land van melk en honing worden voor buitenlandse criminelen," zegt SVP-parlementslid Walter Wobmann tegen de Daily Telegraph
Telegraaf
Het is nog geen stormloopquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Holograph het volgende:
Ik zit te wachten op de reacties dat Zwitserland een racistisch en rechts-extremistisch land is.
OT: Goede ontwikkeling, Europa verrechts.
quote:
Zal de rest van de wereld je in dank afnemen, tenzij... wordt er op dit moment niet ergens ter wereld een voorheen in Nederland opererende piloot berecht die met dit soort zaakjes enige ervaring zou hebben?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Arth_NL het volgende:
Waarom alleen voor immigranten? Gooi alle criminelen eruit, als mensen zich niet aan onze regels willen houden zoeken ze maar een andere plek om te leven.
Dat beweert ook niemand, maar volgens mij was dat ook vanwege de SVP.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zwitserland zit niet in de EU...
Nederland godzijdank wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ben wel benieuwd overigens hoe ze dat willen handhaven. Is een naar Zwitserland verhuisde Nederlander ook een immigrant? En bij welke generatie trekken ze zo'n arbitraire grens?
Ja, het geldt ook voor andere EU landen en denk daarmee ook de rest van de wereld.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ben wel benieuwd overigens hoe ze dat willen handhaven. Is een naar Zwitserland verhuisde Nederlander ook een immigrant? En bij welke generatie trekken ze zo'n arbitraire grens?
En wanneer behoor je in Zwitserland tot de groep immigranten?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef mlg het volgende:
Ja, het geldt ook voor andere EU landen en denk daarmee ook de rest van de wereld.
Hebben we al. Er worden verblijfsvergunningen ingetrokken en vreemdelingen uitgezet na een veroordeling voor een misdaad. Zwitserland heeft ook al een dergelijke regeling.quote:
Als je een verblijfsvergunning hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wanneer behoor je in Zwitserland tot de groep immigranten?
Het gaat over criminele immigranten dus je kunt er als immigrant zelf voor zorgen dat je niet in die categorie valt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wanneer behoor je in Zwitserland tot de groep immigranten?
http://www.bk.admin.ch/th(...)rZ6lhuDZz8mMps2gpKfoquote:Die ausländische Wohnbevölkerung der Schweiz umfasst
rund 1,7 Millionen Personen, dies entspricht einem Anteil
von etwa 21,7% an der Gesamtbevölkerung.
Daar ga ik zoizo tegen stemmen; links geneuzel.quote:«Steuergerechtigkeits-Initiative»
Die Steuergerechtigkeits-Initiative will für hohe Einkommen und Vermögen für die ganze Schweiz Mindeststeuersätze einführen. Bundesrat und Parlament empfehlen, die Initiative
abzulehnen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef freako het volgende:
[..]
Als je een verblijfsvergunning hebt.
quote:Het doet er niet toe of de misdadiger een verblijfsvergunning heeft. Ook zijn persoonlijke omstandigheden spelen geen rol. Op deze manier zou Zwitserland veiliger moeten worden.
Dit in Nederland voeren heeft dus nauwelijks effect, de meesten hier zijn van de 2e of 3e generatie.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
http://www.bk.admin.ch/th(...)rZ6lhuDZz8mMps2gpKfo
Hiero nog wat meer info: gaat dus, volgens mij, om de groep zonder Zwitsers paspoort, die niet in Zwitserland is geboren.
[ afbeelding ]
http://www.bfs.admin.ch/b(...)07/blank/key/04.html
Tweede afstemming gaat over een minimaal belastingstarief voor hogere inkomens.
[..]
Daar ga ik zoizo tegen stemmen; links geneuzel.![]()
Dat bedoel ik niet. Word je aangemerkt als zijnde immigrant als je hier niet geboren bent, als je grootouders hier niet geboren zijn, of wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat over criminele immigranten dus je kunt er als immigrant zelf voor zorgen dat je niet in die categorie valt.
Simpel toch?
En goed recht van die Zwitsers om criminelen eruit te gooien.Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen dit soort lui graag in hun land willen houden.
Zwitserland heeft dan ook een referendum. Dat hebben wij in Nederland niet omdat het volk niet altijd de goede afwegingen kan maken. Laten we dat ook zo houden graagquote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef mlg het volgende:
In Nederland is het nog steeds boe boe tegen een hard immigratiebeleid, stoppen met het bouwen van moskeeën, three strikes out etc.
Maar in Zwitserland gaan ze verder dan dat. In Zwitserland wordt er een referendum gehouden om een 'zero tolerance' beleid in te voeren, tegen buitenlanders die bij een misdaad meteen uitgezet kunnen worden. Daar kan Wilders nog een puntje aan zuigen.
[ afbeelding ]
[..]
Het gaat ze er om dat er geen race naar de bodem ontstaat; op zich een redelijk bezwaar tegen het huidige systeem. Maar het is gewoon een potentiële uitbreiding van de staatsmacht en een beperking van de macht van de Kantons.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef mlg het volgende:
Ik dacht dat deze partij juist zo liberaal was op economisch vlak..
Deze redenatie is natuurlijk de doodsteek voor de democratie. Ikzelf vind niet zozeer de gewone burgers te dom om te stemmen; maar negers en vrouwen mag van mij het stemrecht per direct afgenomen worden wegens te dom.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zwitserland heeft dan ook een referendum. Dat hebben wij in Nederland niet omdat het volk niet altijd de goede afwegingen kan maken. Laten we dat ook zo houden graag
Dus hebben ze nog wel wat te zeggen over hun eigen immigratiebeleid. Benijdenswaardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn er heel wat , die juist dat prefereren. Sterker nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat over criminele immigranten dus je kunt er als immigrant zelf voor zorgen dat je niet in die categorie valt.
Simpel toch?
En goed recht van die Zwitsers om criminelen eruit te gooien.Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen dit soort lui graag in hun land willen houden.
Tja, als we 't dan toch over goede afwegingen kunnen maken hebben dan wil ik graag verwijzen naar bijvoorbeeld de ovchipkaart. Ik denk dat zo'n beetje iedere burger bij voorbaat al had kunnen zien aankomen dat dit een faalproject zou gaan worden, niet handiger noch beter dan het al bestaande alternatief. Achterlijk opgezet en bij voorbaat al achterhaald en onveilig, maar ach.. geeft niet in ogen van de initiatiefnemers.. als 't echt fout gaat gooien ze er gewoon nog wat miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan om een chip te gaan gebruiken die wél veilig is. (En ja, dat laatste hebben ze bijna letterlijk zo gesteld..)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zwitserland heeft dan ook een referendum. Dat hebben wij in Nederland niet omdat het volk niet altijd de goede afwegingen kan maken. Laten we dat ook zo houden graag
Het gaat in het referendumvoorstel om Ausländer. Onder "Ausländer" vallen volgens mij ook in Zwitserland geboren niet-Zwitsers. Je plaatje geeft bij "Bevölkerung mit Migrationshintergrund 3 categorieën:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
Hiero nog wat meer info: gaat dus, volgens mij, om de groep zonder Zwitsers paspoort, die niet in Zwitserland is geboren.
[ afbeelding ]
http://www.bfs.admin.ch/b(...)07/blank/key/04.html
Weet je al wat je gaat stemmen mbt het immigratie-referendum?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
Tweede afstemming gaat over een minimaal belastingstarief voor hogere inkomens.
[..]
Daar ga ik zoizo tegen stemmen; links geneuzel.![]()
Marokkanen in Zwitserland?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Prima, tuig uit het Rifgebergte moet gewoon kei en keihard aangepakt worden. Aanpassen of oprotten. Voor de rest ben je wmb wel welkom.
Nee, want het gaat om criminele immigranten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Kunnen ze ook gelijk die criminele PVV kamerleden uitzetten?
Dan is de hele Groenlinks fractie geroyeerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Kunnen ze ook gelijk die criminele PVV kamerleden uitzetten?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is de hele Groenlinks fractie geroyeerd!
En tuig uit Graubünden of de Achterhoek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Prima, tuig uit het Rifgebergte moet gewoon kei en keihard aangepakt worden. Aanpassen of oprotten. Voor de rest ben je wmb wel welkom.
Stel dat ze die in Marokko zouden hebben..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En tuig uit Graubünden of de Achterhoek?
Stel dat ze van de planeet Krypton kwamen om de Aarde te redden van de ondergang...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef kawotski het volgende:
[..]
Stel dat ze die in Marokko zouden hebben..
Ja. Doen ze goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Goedzo Zwitserland.
Zo blijf je rijk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Goedzo Zwitserland.
Zo blijf je rijk.
Klopt. Vreemdelingenhaat overspoelt Europa. Wanneer hebben we toch eerder gezien? Denken, denken, denken.....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Holograph het volgende:
Ik zit te wachten op de reacties dat Zwitserland een racistisch en rechts-extremistisch land is.
Omdat we graag het land arm houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
En dat is iets om blij mee te zijn, omdat?
1930quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Vreemdelingenhaat overspoelt Europa. Wanneer hebben we toch eerder gezien? Denken, denken, denken.....
Verdomd. Nu je het zegtquote:
Dus is het goed dat er nu vanuit meerdere landen xenofoben regeren. Dat voorkomt frustratie, vermeende tolerantie en verschillen binnen de EU en creeert die oh zo handige "gezamelijke vijand."quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Vreemdelingenhaat overspoelt Europa. Wanneer hebben we toch eerder gezien? Denken, denken, denken.....
Het wordt op die manier wel lastig om een geschikt land te vinden om heen te emigreren indien het ondenkbare gebeurt: de PVV die de grootste wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus is het goed dat er nu vanuit meerdere landen xenofoben regeren. Dat voorkomt frustratie, vermeende tolerantie en verschillen binnen de EU en creeert die oh zo handige "gezamelijke vijand."
ik kan me nog geschiedenislessen herinneren over zeer hoogstaande humane samenlevingen die te soft waren tegenover vreemden/indringers.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk denkt dan raad ik je aan de docu The Nazis: A Warning From History te bekijken. Daar wordt ook aan zo'n bejaarde Duitser gevraagd of het niet wat idioot was om onschuldige mensen te haten. Volgens hem leefde echt het gevoel dat joden misdadigers waren die de wereld over wilde nemen. Dat werkt ook aangetoond met zogenaamd 'bewijsmateriaal'. Onder meer de Thora werd veelvuldig geciteerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef flasaldi het volgende:
ander saillant detail is dat de joden onschuldig waren en de marokkanen nogal oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt op die manier wel lastig om een geschikt land te vinden om heen te emigreren indien het ondenkbare gebeurt: de PVV die de grootste wordt.
dus je zegt dat het cbs en alle onderzoeken een groot complot zijn van wildersquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je dit werkelijk denkt dan raad ik je aan de docu The Nazis: A Warning From History te bekijken. Daar wordt ook aan zo'n bejaarde Duitser gevraagd of het niet wat idioot was om onschuldige mensen te haten. Volgens hem leefde echt het gevoel dat joden misdadigers waren die de wereld over wilde nemen. Dat werkt ook aangetoond met zogenaamd 'bewijsmateriaal'. Onder meer de Thora werd veelvuldig geciteerd.
Want tegenwoordig is dat niet meer het geval?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef martinus- het volgende:
[..]
![]()
Emigreerden die linkse papen maar eens, dan was het tijd allang gekeerd.
En verwijzen naar een Docu over de Nazi's...come'on. In die tijd was de communicatie selectief en geregiseerd, dus totaal niet meer vergelijkbaar met de huidige situatie.
Er staat gewoon zoveel achterlijkheid in deze post dat ik niet weet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef flasaldi het volgende:
[..]
ik kan me nog geschiedenislessen herinneren over zeer hoogstaande humane samenlevingen die te soft waren tegenover vreemden/indringers.
die beschavingen zijn op gruwelijke manier verwoest.
en daarnaast doel je uiteraard op onze besnorde vriend die een hekel had aan joden, homosexuelen, dissidenten, gehandicapten (wie sloegen er laats bij een lift een bejaarde gehandicapte?).
ander saillant detail is dat de joden onschuldig waren en de marokkanen nogal oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en zo...
Oei, dat staat ons dus ook te wachten als we nu niet hard optreden dus?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef flasaldi het volgende:
ik kan me nog geschiedenislessen herinneren over zeer hoogstaande humane samenlevingen die te soft waren tegenover vreemden/indringers.
die beschavingen zijn op gruwelijke manier verwoest.
Begrijp je eigenlijk wel wat je zegt?quote:ander saillant detail is dat de joden onschuldig waren en de marokkanen nogal oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en zo...
toen was er nog geen objectieve media aangezien alles door de nazi's werd gecensureerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
Joden waren onschuldig, niet volgens de Europeanen van toen.
Veel mensen hadden een ontzettende hekel aan ze.
\quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er staat gewoon zoveel achterlijkheid in deze post dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef flasaldi het volgende:
[..]
toen was er nog geen objectieve media aangezien alles door de nazi's werd gecensureerd.
En dat is nu anders omdat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef flasaldi het volgende:
[..]
toen was er nog geen objectieve media aangezien alles door de nazi's werd gecensureerd.
Simpel? Het is pas simpel als je zegt dat Marokkanen 'schuldig' zijn omdat bij hen meer criminaliteit voorkomt. Dan zijn arme mensen ook schuldig. En mannen ook. Allemaal afvoeren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef flasaldi het volgende:
[..]
\
simpel zo'n opmerking als je weet dat je geen gelijk hebt...
vaak gebasseerd op leugens door een kleine groep verteld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Voor de oorlog.
In heel Europa. Heel veel jodenhaat. Lees een boek of een krant.
ik denk dat het eerder bij bepaalde volkeren genetisch bepaald is dat ze agressiever en meer crimineler zijn dan andere rassen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Simpel? Het is pas simpel als je zegt dat Marokkanen 'schuldig' zijn omdat bij hen meer criminaliteit voorkomt. Dan zijn arme mensen ook schuldig. En mannen ook. Allemaal afvoeren.
Ga terug naar school.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef flasaldi het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder bij bepaalde volkeren genetisch bepaald is dat ze agressiever en meer crimineler zijn dan andere rassen.
komt ook wel een beetje door al dat geneuk binnen de familie/stam.
maar gelukkig hebben we wetenschappelijke cijfers die aantonen dat marokkanen gewoon crimineler en gewelddadiger dan anderen zijn
kom eens met bronnen dat joden in die tijd zoveel geld steelden en het arische ras wouden vernietigenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Het is dan ook genetisch bepaald volgens jou dat joden geld stelen en erop uit zijn het arische ras te vernietigen?
Dat vonden de nazi's namelijk.
ah, het kutmarokkaantje begint met opmerkingen enverwacht dat de ander niks terug zegt...quote:
BS. Obvious troll...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef flasaldi het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder bij bepaalde volkeren genetisch bepaald is dat ze agressiever en meer crimineler zijn dan andere rassen.
Omdat de media ook aan beeldvorming doet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef flasaldi het volgende:
[..]
waarom is het hetzelfde volgens jou?
Psuedo-wetenschappelijk racisme ftw.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef flasaldi het volgende:
[..]
kom eens met bronnen dat joden in die tijd zoveel geld steelden en het arische ras wouden vernietigen
Je formuleert het nogal dom, maar het schijnt wel dat er inderdaad heel wat meer marokkaanse jongeren rondlopen met handicaps die best wel eens gevolg kunnen zijn van inteelt ja. Meen dat er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef flasaldi het volgende:
[..]
maar gelukkig hebben we wetenschappelijke cijfers die aantonen dat marokkanen gewoon crimineler en gewelddadiger dan anderen zijn
tja, ik neem aan dat jij als je gaat wedden op atletiek uitslagen stgandaard voor een chinees kiest of toch voor die neger...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
Ik ben geen Marokkaan. En volgens mij kaats jij de bal hier het eerst, met je genetische superioriteitsgevoelens.
shizofrenie...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je formuleert het nogal dom, maar het schijnt wel dat er inderdaad heel wat meer marokkaanse jongeren rondlopen met handicaps die best wel eens gevolg kunnen zijn van inteelt ja. Meen dat er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is.
Dat initiatief van die belasting komt volgens mij dan ook van de socialisten.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef mlg het volgende:
Ik dacht dat deze partij juist zo liberaal was op economisch vlak..
Dat had te maken met de omstandigheden waarin die jongeren kunnen verkeren (discriminatie, loslaten eigen afkomst). Ze zijn niet uit zichzelf meer vatbaar voor schizofrenie.quote:
Eh, nee. Omdat dat hele uitgangspunt domweg niet klopt.quote:maar als ze gaan onderzoeken naar genetische aanleg voor geweldadig gedrag dan zullen ze ook wel heel wat vinden..
zeker nooit dat verhaaltje gelezen over een imker die 2 bijen(wespen) soorten wou kruizen en opeens een "leuk" ras kweektequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
Ik studeer Biologie.
Laat ik je wat vertellen er is een reële kans dat jij genetisch meer verwant dan aan een willekeurige neger in Afrika dan aan je buurman. De uiterlijke kenmerken waar jij het over hebt zijn weinig van belang op het totale DNA gezien
Jij komt hier met pseudo-weteschappelijke onzin. En wees maar niet bang , zover laten wij verstandige mensen het niet komen. Zwitserland is altijd al een vreemde eend in de bijt geweest.
Is niet kunnen spellen ook genetisch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:31 schreef flasaldi het volgende:
[..]
shizofrenie...
maar als ze gaan onderzoeken naar genetische aanleg voor geweldadig gedrag dan zullen ze ook wel heel wat vinden..
Ja want bijen zijn inderdaad hetzelfde als mensen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef flasaldi het volgende:
[..]
zeker nooit dat verhaaltje gelezen over een imker die 2 bijen(wespen) soorten wou kruizen en opeens een "leuk" ras kweekte
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef flasaldi het volgende:
[..]
zeker nooit dat verhaaltje gelezen over een imker die 2 bijen(wespen) soorten wou kruizen en opeens een "leuk" ras kweekte
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja want bijen zijn inderdaad hetzelfde als mensen.
uitgelult dus...quote:
nu nog tot ziens, over een paar jaar tot nooit ziens...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef IHVK het volgende:
Zo jij bent wel goed in het opsommen van pseudo wetenschappelijke internet en Geenstijl weetjes he.
Ik ga maar weer eens.
Het hele punt is juist dat de term 'ras' genetisch nergens op slaatquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef flasaldi het volgende:
[..]
Bij mensen al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het hele punt is juist dat de term 'ras' genetisch nergens op slaat
Niet echt, maar zolang je met statements aan komt zetten die nergens op gebaseerd zijn en waar Stormfront nog een puntje aan kan zuigen, houdt 't gewoon op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef flasaldi het volgende:
uitgelult dus...
maar goed, ik ga lekker pitten met de gedachte dat binnen enkele jaren een moslim vrij europa hebben
Dan heb ik al mijn diploma en zou het zonde voor Nederland zijn vanwege al het geld dat in mij is gestoken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:37 schreef flasaldi het volgende:
[..]
nu nog tot ziens, over een paar jaar tot nooit ziens...
Het is dan ook bewonderenswaardig dat je met je universitaire diploma op zak en je 4 tot 5 keer bruto modaal salaris op je rekening nog belastingen aan Nederland wil afstaan om het nazaat van malloten als Flasaldi te onderhouden...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan heb ik al mijn diploma en zou het zonde voor Nederland zijn vanwege al het geld dat in mij is gestoken.
Maar als er dan alleen maar mensen zoals jij zijn vertrek ik met plezier hoor.
Gelukkig is dat niet realistisch.
Voor Geert Wilders e.a. hadden we nog geen last van moslims, nu zijn ze opeens schuldig aan alles wat mis is in de wereld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef flasaldi het volgende:
maar goed, ik ga lekker pitten met de gedachte dat binnen enkele jaren een moslim vrij europa hebben
Wie zegt dat ze schuldig zijn aan alles dan? Bron?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Voor Geert Wilders e.a. hadden we nog geen last van moslims, nu zijn ze opeens schuldig aan alles wat mis is in de wereld.Ik vraag me dan ook af... zijn er dan opeens zoveel moslims gekomen, of hebben jullie gewoon een mooi pispaaltje gevonden?
Boeken? Dat is alleen voor de linkse elite, net als bibliotheken... het woord alleen al...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef IHVK het volgende:
Nah als Bioloog verdien je niet 4 tot 5 keer modaal denk ik.
Maar ik hoop dat Flasaldi meer boeken gaat lezen met dat geld.
Ok, leuk dat je een standaard-pvda danwel pvv kiezer parodieert, maar wat heeft dat met de zaak te maken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
Boeken? Dat is alleen voor de linkse elite, net als bibliotheken... het woord alleen al...
Die bewering geldt in het algemeen en was ook niet specifiek richting een of andere hoek bedoeld. Dat je dat er uit meent te moeten halen zegt vooral iets over je eigen ideeën.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef martinus- het volgende:
Jammerlijk dat er wordt verwezen naar beeldvorming door de media, aangezien de laatste tijd toch regelmatig wordt aangetoond dat de serieuze linkse media daar wel een handje aan hebben.
En niet gaan beginnen over de telegraaf want die pauperkrant neem ik uiteraard ook niet serieus. Als er iemand de neiging heeft subjectief nieuws en onderzoeken te interpreteren zijn het de linkse media als het ze uitkomt.
Errr.quote:Waar het om gaat: ontkennen jullie dat er een probleem is met onze Marokkaanse medelanders?
Bron? Kijk om je heen man...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef martinus- het volgende:
Wie zegt dat ze schuldig zijn aan alles dan? Bron?
En je bent vast wel bekend met de aantallen moslimbroeders in Nederland.
Die 2.500 extremistische moslims? Dat je je daar druk om maakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef martinus- het volgende:
En je bent vast wel bekend met de aantallen moslimbroeders in Nederland.
Meer dan je denkt. Ik zou nu uitgebreid kunnen uitweiden over het belang van een gedegen opleiding, kennis en vooral opvoeding en dan zou het je hopelijk wel duidelijk worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je een standaard-pvda danwel pvv kiezer parodieert, maar wat heeft dat met de zaak te maken?
Leuke eigen interpretaties vriend, maar kom maar eens met bronnen, die willen jullie linkse papen toch ook altijd van rechts horen ofniet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Bron? Kijk om je heen man...
Tegenwoordig: moslim = crimineel, en hetzelfde geldt voor allochtoon.
Graag zou ik je relaas hier lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:50 schreef Arglist het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Ik zou nu uitgebreid kunnen uitweiden over het belang van een gedegen opleiding, kennis en vooral opvoeding en dan zou het je hopelijk wel duidelijk worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:52 schreef martinus- het volgende:
Leuke eigen interpretaties vriend, maar kom maar eens met bronnen, die willen jullie linkse papen toch ook altijd van rechts horen ofniet?
Als je enige kennis zou hebben van rechtsstatelijkheid, geschiedenis, universele humanistische normen en waarden, zoals gelijkheid en vrijheid, dan zou je nooit tot dit soort voorstellen kunnen en mogen komen, zelfs al is je laatste dochter met één been verkracht door een potige Noord-Afrikaan midden op de hoofdbrug in Basel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:53 schreef martinus- het volgende:
[..]
Graag zou ik je relaas hier lezen.
De relatie tussen het uitzetten van criminelen in zwitserland en het belang van een gedegen opleiding ontgaat me. Of beweer je dat het land wordt geregeerd door oncapabelen?
Dat ligt helemaal aan de media die ik bezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik heb net een bron genoemd, je omgeving. Kijk tv, lees de krant etc etc
Of is de toegenomen moslimhaat jou ontgaan?
't Valt allemaal reuze mee inderdaad. Wilders die zo nu en dan doorslaat wordt gelukkig door heel Nederland op z'n vingers getikt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef martinus- het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de media die ik bezig.
Ik lees genuanceerde, maar ook ongenuanceerde meningen aangaande het probleem met onze criminele moslimbroeders. Dat jij dit interpreteert als haat jegens de hele moslimgemeenschap is een erg gekleurd beeld mijns inziens.
Ik zou je willen verzoeken de inschattingen betreffende mijn kennisniveau tot gedachten te beperken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je enige kennis zou hebben van rechtsstatelijkheid, geschiedenis, universele humanistische normen en waarden, zoals gelijkheid en vrijheid, dan zou je nooit tot dit soort voorstellen kunnen en mogen komen, zelfs al is je laatste dochter met één been verkracht door een potige Noord-Afrikaan midden op de hoofdbrug in Basel.
Kun je uit de beeldspraak stappen en concreet worden?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
't Valt allemaal reuze mee inderdaad. Wilders die zo nu en dan doorslaat wordt gelukkig door heel Nederland op z'n vingers getikt.
Het gaat niet om ongenuanceerde/genuanceerde meningen, maar het feit dat het er zoveel zijn. "Moslims dit, allochtonen dat.". Misschien ligt het inderdaad aan mij, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel troep over moslims werd gepraat voor.. nou laten we zeggen 9/11.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef martinus- het volgende:
Dat ligt helemaal aan de media die ik bezig.
Ik lees genuanceerde, maar ook ongenuanceerde meningen aangaande het probleem met onze criminele moslimbroeders. Dat jij dit interpreteert als haat jegens de hele moslimgemeenschap is een erg gekleurd beeld mijns inziens.
Ik had het niet over jou dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:02 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ik zou je willen verzoeken de inschattingen betreffende mijn kennisniveau tot gedachten te beperken.
Wat je ziet gebeuren is dat er door de ernst van het probleem wordt gezocht naar oplossingen, danwel afschrikkende maatregelen. En ja, tuurlijk wordt daarbij de grens van het humane opgezocht. Dat jij het een stap over de grens vindt is je eigen waarde-oordeel, maar wel gevolg van een democratische beslissing.
9/11? Toen moslimbroeders in een paar vliegtuigen 3000 mensen de dood in hebben gejaagd? Dat zou van invloed geweest kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:08 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Het gaat niet om ongenuanceerde/genuanceerde meningen, maar het feit dat het er zoveel zijn. "Moslims dit, allochtonen dat.". Misschien ligt het inderdaad aan mij, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel troep over moslims werd gepraat voor.. nou laten we zeggen 9/11.
Zijn moslims dan zoveel crimineler geworden? Of klopt mijn beeld niet dat er meer moslim"haat" (hoe je het ook wilt noemen) in Nederland is?
De moord op Pim Fortuyn, een film als Fitna, 9/11 en de mate waarop Wilders zich in het publieke domein manifesteert en daardoor verzekerd is van een plaats in de Tweede Kamer zijn nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:03 schreef martinus- het volgende:
[..]
Kun je uit de beeldspraak stappen en concreet worden?
Voor zover mij bekend trekt het kabinet zijn eigen plan.
Nederlanders vallen daar ook onder. Gewoon iedereen die in het bezit is van een verblijfsvergunning. Pas als je tot Zwitser genaturaliseerd wordt, heb je die niet meer nodig om hier te mogen wonen/werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Xa1pt het volgende:
Dat is toch allang zo? Iemand met een verblijfsvergunning die een misdaad begaat van een bepaald kaliber, wordt na uitzitten van de straf gewoon uitgezet.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef pisnicht het volgende:
Mag hier ook zo ingevoerd worden!
Bedankt, dit is oprecht de meest nuttige reactie die dit topic tot nu toe heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou dus maak je geen zorgen.
We hebben nu eenmaal als mensen afspraken gemaakt en mooi in verdragen opgeschreven. Het is al heel wat dat je toegeeft dat de 'grenzen van het humane' opgezocht worden. Er staat in dat stukje 'delicten als moord'... Laten we stellen dat ze misschien ook doodslag bedoelen, toch een heftig misdrijf, wat doen we dan met dood door schuld? Welke kant gaan we op? Er staat duidelijk in het stukje dat de omstandigheden niet meegenomen gaan worden....
Als er één ding in het recht niet kan is het wel dat je de omstandigheden van het geval niet laat gelden. Dat is ongehoord. Het is niet allemaal zo simplistisch als ze het ons willen doen laten geloven. Niet elke doodslag is hetzelfde, niet elke moord is hetzelfde, geen zaak is hetzelfde. Dat is pure onzin wat er hier geschetst wordt, maar meer dan dit kan de burger niet begrijpen, helaas, dit terwijl eigenlijk iedereen dit in alle redelijkheid zou moeten kunnen afleiden....
Behalve als 't over immigranten gaat... Dan geldt humaniteit en onze staatssrechtelijkheid ineens niet meer.
Zaken als deze zullen in Straatsburg komen en daar gaat niemand behoefte aan hebben. Wat je krijgt is dat er niemand uitgezet kan worden... Het is alleen maar om de mensen een onwerkelijk beeld voor te houden, kijk ons eens daadkrachtig optreden....
Misdadigers zijn er altijd geweest en zullen er ook altijd zijn, dat hebben immigranten niet uitgevonden.
Steeds meer buitenlanders hebben die verblijfsvergunning niet meer nodig door de uitbreiding van de EU.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is toch allang zo? Iemand met een verblijfsvergunning die een misdaad begaat, wordt na uitzitten van de straf gewoon uitgezet.
Het gaat hier niet alleen over de mensen met een verblijfsvergunning, maar ook over de mensen die al wettelijk staatsburger zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is toch allang zo? Iemand met een verblijfsvergunning die een misdaad begaat van een bepaald kaliber, wordt na uitzitten van de straf gewoon uitgezet.
quote:Het doet er niet toe of de misdadiger een verblijfsvergunning heeft. Ook zijn persoonlijke omstandigheden spelen geen rol.
mag ik het bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:23 schreef Kikopuz het volgende:
Ik voel me aangesprokenben ik de links-populist?
Het heeft ook vrij weinig zin om hier verder over te praten omdat het artikel zo is opgeschreven dat iedereen het snapt of met de bedoeling emoties op te roepen... Waarschijnlijk is het veel minder heftig in de werkelijkheid dan hoe het staat omschreven, dus dat er mensen juichen.....Maar voor een zuivere discussie moeten we weten wat ze bedoelen met 'immigranten', over welke misdrijven 't gaat etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:19 schreef martinus- het volgende:
[..]
Bedankt, dit is oprecht de meest nuttige reactie die dit topic tot nu toe heeft opgeleverd.
Je hebt in ieder geval zeker een punt, waarmee ik ook akkoord ga, dat er absoluut onvoldoende nuance is aangebracht in het voorstel.
Mijn voornaamste punt om me hierin te mengen was dat de meeste reacties hier dermate links-populistisch waren dat wilders er nog wat van had kunnen leren. Ik sta absoluut open voor discussie, maar niet met personen die zware problemen blind negeren.
And thank God for that...quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:27 schreef Arglist het volgende:
Dit is natuurlijk allemaal kort door de bocht, maar rechters zijn de bewakers van ons rechtssysteem en die zijn prima in staat om per casus te oordelen.
+quote:Je krijgt de kans om een leven op te bouwen, grijp je die kans niet aan maar is je primaire doel om zeer snel jezelf te verrijken tegenoverstaande de maatschappij dan is het voor mij ook vrij simpel.
quote:Nu moet het natuurlijk niet gaan om een simpele diefstal in een supermarkt
Nee.quote:Nationaliteiten ontnemen en mensen uitzetten is klinkklare onzin.
En nu graag in grote mensen taal als het enigszins mogelijk is......quote:
Op de gang gezet, ja. Niet per direct van school en uit de stad / dorp waar je woont verwijderd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:18 schreef mlg het volgende:
Wat is het probleem van iemand uitzetten? Als je in de klas stout bent wordt je toch ook op de gang gezet?
Niet zo ver doordenken joh.... Laat hem maar met zijn analogieën.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op de gang gezet, ja. Niet per direct van school en uit de stad / dorp waar je woont verwijderd.
Als je de docent uitscheldt, wordt je op de gang gezet. Op de schaal lijkt mij het dan ook een passende straf om bij een moord iemand uit de stad/dorp te zetten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op de gang gezet, ja. Niet per direct van school en uit de stad / dorp waar je woont verwijderd.
Mij lijkt een gevangenisstraf passender, maar goed....Zal wel aan mij liggen natuurlijk. Misdadigers gewoon verplaatsen naar een andere stad of dorp zal wel een veel betere en passende oplossing zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Als je de docent uitscheldt, wordt je op de gang gezet. Op de schaal lijkt mij het dan ook een passende straf om bij een moord iemand uit de stad/dorp te zetten?
Dat is wel een van de redenen dat ik tegen referenda ben. De meeste mensen zijn gewoon egoistische klootzakken. Als we hen van alles laten besluiten via referenda hebben we over een aantal jaar een land waar Hitler jaloers op was geweest.quote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een heerlijk beschaafd land is het toch! Komt natuurlijk door die referenda, en is ook precies waarom links tegen is: dan kunnen ze hun eigen verschrikkelijke ideologie niet meer opleggen.
Volgens mij hebben grappen a;ls een minarettenverbod meer te maken met een verschrikkelijke ideologie dan bijvoorbeeld legalisering van wietquote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef Sachertorte het volgende:
Wat een heerlijk beschaafd land is het toch! Komt natuurlijk door die referenda, en is ook precies waarom links tegen is: dan kunnen ze hun eigen verschrikkelijke ideologie niet meer opleggen.
Gaan we weer. In tegenstelling tot landen in het M-O, zijn wij niet blijven steken in de Middeleeuwen. Als je zo kickt op harde straffen, wat doe je dan in Nederland.quote:Op zondag 28 november 2010 16:33 schreef Zienswijze het volgende:
De problemen in NL liggen bij het niet willen aanpakken van de criminaliteit en de uitgebreide verzorgingsstaat. In beide gevallen geheel de schuld van links dus.
Als je zeer harde straffen hanteert (dus strenger straffen dan de VS), dan is het Marokkaanse criminaliteitsprobleem in 1x opgelost. Zet voor de grap alle Nederlands-Marokkaanse jongens in Dubai; hun criminaliteit zal zienderogen dalen omdat ze zich daar wel 2x zullen bedenken wanneer ze een oud vrouwtje zullen overvallen.
Gaan we weer. In tegenstelling tot landen in het M-O, zijn wij niet blijven steken in de Middeleeuwen. Als je zo kickt op harde straffen, wat doe je dan in Nederland. [/quote] Wat ik in NL doe? Ik zet mij in voor een welvarend en veilig Nederland. Ik weet precies waarom mensen PVV stemmen. Verder weet ik precies waar de "fout" bij bepaalde groepen allochtonën ligt. Doordat ik mij hiervan bewust ben, kan ik mij inzetten voor een betere toenadering autochtoon-allochtoon en hiermee voorkom ik eventuele rassenrellen in de toekomst in Europa. Dit doe ik echter niet met theedrinken, maar met daadkrachtig, werkend beleid.quote:[b]Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef KoosVogels het volgende:[/b
De praktijk in landen als Dubai, Singapore en Japan, waar zeer hard wordt gestraft bij criminaliteit, de criminaliteit vrijwel nihil is.quote:Verder is het nooit bewezen dat harder straffen een significant effect heeft op de criminaliteit.
Verblijfsvergunning.quote:Op zondag 28 november 2010 16:37 schreef Sloggi het volgende:
Wat me niet helemaal duidelijk is: gaat het hier om migranten met een Zwitsers paspoort of om migranten met een verblijfsvergunning?
Opleggen is opleggen, of dat nou door een referendum, linkse verschikkelijken, moslims of wie dan ook gebeurt.quote:Op zondag 28 november 2010 09:23 schreef Sachertorte het volgende:
Uuhm, ik ben hier geboren, werk me uit de naad en draag maandelijks een groot percentage van mijn salaris af aan vadertje staat. Verder streef ik naar een land waar mensen gelijk worden behandeld, ondanks hun afkomst of de religie die zij aanhangen. In mijn optiek is er niets mis met veiligheidsmaatregelen, mits deze binnen de perken zijn. De spastische maatregelen die de laatste jaren zijn genomen door onze regeringen en onze vrijheid verder inperken, zijn mij doorn in het oog. Dus ja, ik denk dat ik genoeg bijdraag aan mijn land.quote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef Zienswijze het volgende:
Wat ik in NL doe? Ik zet mij in voor een welvarend en veilig Nederland. Ik weet precies waarom mensen PVV stemmen. Verder weet ik precies waar de "fout" bij bepaalde groepen allochtonën ligt. Doordat ik mij hiervan bewust ben, kan ik mij inzetten voor een betere toenadering autochtoon-allochtoon en hiermee voorkom ik eventuele rassenrellen in de toekomst in Europa. Dit doe ik echter niet met theedrinken, maar met daadkrachtig, werkend beleid.
Ik zou eerder aan jou kunnen vragen: wat draag jij bij aan NL? Jij, met je naieve linkse plannen en beleid, zorgt juist voor de achteruitgang van NL: onveilige sfeer, veel belastinggeld kwijt aan de uitgebreide sociale zekerheid, vergrote spanningen tussen autochtoon-allochtoon, verharde sfeer in het land als gevolg van het mislukte integratiebeleid.
Probleem is dat jij het een met het ander verbindt, terwijl dat mogelijk niet terecht is. Jij beweert dat de criminaliteit in Japan laag is vanwege de hoge strafmaat, terwijl het niet vaststaat dat dit de achterliggende oorzaak is. Ik heb meer aan een rapport waarin uit de doeken wordt gedaan dat hoge straffen automatisch leiden tot minder criminaliteit.quote:De praktijk in landen als Dubai, Singapore en Japan, waar zeer hard wordt gestraft bij criminaliteit, de criminaliteit vrijwel nihil is.
In tegenstelling, jij kan geen één land opnoemen, wat lage straffen en luxe cellen verschaft, en waar de criminaliteit vrijwel nihil is.
Ik heb een voorbeeld: Pakistaanse immigranten in VK veroorzaken veel criminaliteit. Echter, Pakistaanse immmigranten in Dubai veroorzaken nauwelijks criminaliteit.quote:Op zondag 28 november 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende: [/'b]
Verder streef ik naar een land waar mensen gelijk worden behandeld, ondanks hun afkomst of de religie die zij aanhangen. In mijn optiek is er niets mis met veiligheidsmaatregelen, mits deze binnen de perken zijn. De spastische maatregelen die de laatste jaren zijn genomen door onze regeringen en onze vrijheid verder inperken, zijn mij doorn in het oog. Dus ja, ik denk dat ik genoeg bijdraag aan mijn land. [/quote] Je snapt toch zelf wel dat de huidige veiligheidsmaatregelen niet werken? Hoe komt het anders dat we zoveel last hebben van Marokkaanse jongeren [b]in Nederland terwijl Marokkanen in Marokko en islamieten in Dubai weinig criminaliteit veroorzaken?
Verder snap je het sneeuwbaleffect niet:
- Links wil het criminaliteitsprobleen onder Marok. en Antilianen niet oplossen.
- Gevolg: op den duur gaat het volk morren, omdat het volk constant wordt beroofd en overvallen.
- Gevolg: spanningen autochtoon-allochtoon worden vergroot
- Gevolg: verharde én onprettige sfeer in de samenleving"
- Wat uiteindelijk kan leiden tot: rassenrellen.
[quote]Probleem is dat jij het een met het ander verbindt, terwijl dat mogelijk niet terecht is. Jij beweert dat de criminaliteit in Japan laag is vanwege de hoge strafmaat, terwijl het niet vaststaat dat dit de achterliggende oorzaak is. Ik heb meer aan een rapport waarin uit de doeken wordt gedaan dat hoge straffen automatisch leiden tot minder criminaliteit.
Je snapt toch zelf wel dat de huidige veiligheidsmaatregelen niet werken? Hoe komt het anders dat we zoveel last hebben van Marokkaanse jongeren in Nederland terwijl Marokkanen in Marokko en islamieten in Dubai weinig criminaliteit veroorzaken?quote:Op zondag 28 november 2010 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
Verder streef ik naar een land waar mensen gelijk worden behandeld, ondanks hun afkomst of de religie die zij aanhangen. In mijn optiek is er niets mis met veiligheidsmaatregelen, mits deze binnen de perken zijn. De spastische maatregelen die de laatste jaren zijn genomen door onze regeringen en onze vrijheid verder inperken, zijn mij doorn in het oog. Dus ja, ik denk dat ik genoeg bijdraag aan mijn land.
Hoezo? Het gaat hier niet om immigranten met de nationaliteit van dat land.quote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef IHVK het volgende:
Zwitserland verliest hiermee ook de internationale neutrale status wmb.
Stel je voor democratie, dat is idd niet weggelegd voor salonsocialisten zoals jij!quote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef IHVK het volgende:
Alweer een goede reden om tegen dit soort hyperige referernda te zijn.
Als drie dagen achter elkaar in de Telegraaf iets staat over Marokkanen stemt op dag 4 60% van Nederland dat alle moslims weg moeten. Moeten we niet hebben.
Nee klopt, ik was er ook tegen dat de NSDAP aan de macht kwam toentertijd. Maar niemand wilde luisteren, tja en toen was er oorlog enzo.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel je voor democratie, dat is idd niet weggelegd voor salonsocialisten zoals jij!
De NSDAP is zo'n beetje het beste argument voor referenda.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was er ook tegen dat de NSDAP aan de macht kwam toentertijd. Maar niemand wilde luisteren, tja en toen was er oorlog enzo.
Wil je zeggen dat we nu geen democratische staat zijn?quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stel je voor democratie, dat is idd niet weggelegd voor salonsocialisten zoals jij!
Kijk uit, het is de moraalridder!quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef IHVK het volgende:
Ja ik dacht het ook toen ik op invoeren klikte.
Maar ik bedoel gewoon een land dat met dit soort rare voorstellen komt, moet geen internationaal aanzien genieten.
Hoe dan?quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De NSDAP is zo'n beetje het beste argument voor referenda.
Hoe is Hitler ook alweer aan de macht gekomen? -> door het uitschakelen van de democratie.quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe dan?
Je bedoelt dat er nooit zoveel negatieve emotie was opgebouwd bij het volk toen?
En dat beweert dan dat links naiëf en goedgelovig is...quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hoe is Hitler ook alweer aan de macht gekomen? -> door het uitschakelen van de democratie.
Daarnaast is het een bekend gegeven dat gewone burgers niet van oorlog houden. Als je daar over mag stemmen, zal er veel minder oorlog zijn dan wanneer er een machtselite is. Hoe democratischer, hoe minder geweld, en hoe beschaafder een land; referenda zijn het summum van democratie. Het is niet voor niets dat Zwitserland nooit oorlog voert.
Zwitserland heeft niet de capaciteiten om oorlog te voeren.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hoe is Hitler ook alweer aan de macht gekomen? -> door het uitschakelen van de democratie.
Daarnaast is het een bekend gegeven dat gewone burgers niet van oorlog houden. Als je daar over mag stemmen, zal er veel minder oorlog zijn dan wanneer er een machtselite is. Hoe democratischer, hoe minder geweld, en hoe beschaafder een land; referenda zijn het summum van democratie. Het is niet voor niets dat Zwitserland nooit oorlog voert.
Ik trol wel eens, maar dit is een bloedserieuze post.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat beweert dan dat links naiëf en goedgelovig is...![]()
![]()
Oh, hoe is Hitler dan aan de macht gekomen volgens jou?quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat beweert dan dat links naiëf en goedgelovig is...![]()
![]()
Zeker wel. Iedere mannelijke burger boven de 18 is daar inzetbaar, en in bezit van een vuurwapen. Het Zwitserse leger is groot en goed getraind (vaak op herhaling).quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zwitserland heeft niet de capaciteiten om oorlog te voeren.
Leuk, voor defensieve spelletjes.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker wel. Iedere mannelijke burger boven de 18 is daar inzetbaar, en in bezit van een vuurwapen. Het Zwitserse leger is groot en goed getraind (vaak op herhaling).
Het ging me meer om de opmerking dat democratie te allen tijde leidt tot meer beschaving.quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik trol wel eens, maar dit is een bloedserieuze post.
EN ook gewoon waar. Maar vooruit: vertel me maar hoe Hitler aan de macht kwam. Ik wil ook wel eens lachen.
Hoho, ik ben niet tegen de democratie. Maar tegen een hypesocratie of de mediacratie.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bron?quote:Daarnaast is het een bekend gegeven dat gewone burgers niet van oorlog houden.
Mwoah als de burgers genoeg worden bang gemaakt dan zijn ze heen snel voor oorlog. Kijk maar naar de nasleep van 11 september. Als iets makkelijk te manipuleren is dan zijn het wel mensenmassa's.quote:Als je daar over mag stemmen, zal er veel minder oorlog zijn dan wanneer er een machtselite is.
Dat heeft verscheidene oorzaken, als Zwitersland interessant was , werd het heus wel binnengevallen door een ander land en dan voer je automatisch oorlog. Alsof Nederland stond te trappelen om mee te doen tijdens WOII.quote:Hoe democratischer, hoe minder geweld, en hoe beschaafder een land; referenda zijn het summum van democratie. Het is niet voor niets dat Zwitserland nooit oorlog voert.
Hij is gekozen door het Duitse volk.quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, hoe is Hitler dan aan de macht gekomen volgens jou?
http://www.nzz.ch/nachric(...)entar_1.8499110.htmlquote:Unmittelbar stehen nun Bundesrat und Parlament vor der Aufgabe, ein Ausführungsgesetz auszuarbeiten. Zum einen sind Lücken im Deliktskatalog der Initiative (es fehlen besonders die Wirtschaftsdelikte) zu füllen, und dabei könnte der Gegenentwurf als Grundlage dienen. Zum anderen sind die im neuen Verfassungstext genannten Tatbestände, sofern sie nicht klar sind, zu umschreiben, und hier ist das Dilemma deutlich: Eine wörtliche Auslegung führt zu Konflikten mit liberalen Prinzipien und mit dem Abkommen über die Personenfreizügigkeit, das höhere Hürden für Abschiebungen setzt. Die Beschränkung auf schwere Fälle hingegen widerspräche dem Beschluss des Volkes. Wenn das Parlament einen Weg findet, könnte bei der Anwendung allenfalls vor Gericht die Europäische Menschenrechtskonvention (Recht auf Familienleben) angerufen werden.
Dus als ik je goed begrijp heeft keurig een meerderheid gehaald, en geheel conform traditionele gebruiken wetgeving gemaakt?quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij is gekozen door het Duitse volk.
De geschiedenis geeft me gelijk. Er bestaat niets beschaafders dan een democratie.quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het ging me meer om de opmerking dat democratie te allen tijde leidt tot meer beschaving.
Hij heeft keurig een meerderheid gehaald inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp heeft keurig een meerderheid gehaald, en geheel conform traditionele gebruiken wetgeving gemaakt?
Je weet zelf wel dat dit niet klopt.
Je lijkt te vergeten dat het gaat om criminele immigranten, je doet net alsof ze alle immigranten uit willen zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef IHVK het volgende:
Ook gewoon Nederlanders dus, leuk voor die Nederlanders daar.
Eens. Maar ik vind referenda geen summum van het democratische systeem waar jij het over hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De geschiedenis geeft me gelijk. Er bestaat niets beschaafders dan een democratie.
Er worden mensen zo vaak onterecht veroordeeld. En de Zwitsers kennende zal een 'Schwarzkopf' al makkelijk per definitie schuldig zijn. Iets met vooroordelen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:01 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Je lijkt te vergeten dat het gaat om criminele immigranten, je doet net alsof ze alle immigranten uit willen zetten.
Daar valt wel wat op af te dingen, de SA was niet erg democratisch of wel?quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoho, ik ben niet tegen de democratie. Maar tegen een hypesocratie of de mediacratie.
En Hitler kwam prima democratisch aan de macht hoor,
Precies. En jij denkt dat Hitler 12 jaar aan de macht was geweest als de democratie intact was gebleven?quote:maar hij schakelde de democratie achteraf mooi uit.
Dat is een feit van algemene bekendheid, maar als je me niet gelooft: google maar eens op democratie en oorlogsmoeheid.quote:[..]
Bron?
Dat was een gerechtvaardigde oorlog, en daar krijg je een democratie wel (even, niet te lang) in mee.quote:[..]
Mwoah als de burgers genoeg worden bang gemaakt dan zijn ze heen snel voor oorlog. Kijk maar naar de nasleep van 11 september. Als iets makkelijk te manipuleren is dan zijn het wel mensenmassa's.
Het gaat hier om een offensieve oorlog he?quote:[..]
Dat heeft verscheidene oorzaken, als Zwitersland interessant was , werd het heus wel binnengevallen door een ander land en dan voer je automatisch oorlog. Alsof Nederland stond te trappelen om mee te doen tijdens WOII.
Heeft meer met de ligging in de alpen en totaal niet interessant zijn te maken denk ik.
Kom op zeg, ben je nu serieus? Over vooroordelen gesproken, hypocriete calimero.quote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er worden mensen zo vaak onterecht veroordeeld. En de Zwitsers kennende zal een 'Schwarzkopf' al makkelijk per definitie schuldig zijn. Iets met vooroordelen.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij heeft keurig een meerderheid gehaald inderdaad.
Na de verkiezingen in het voorjaar van 1933 bezat Hitler, door steun van de Zentrumpartei en de DNVP, een absolute meerderheid in het parlement en kon hij legitiem en ongehinderd alle macht aan zich trekken.
Misschien ben je dan in een wat rationelere en minder hypocriete bui.quote:Op zondag 28 november 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
Oké heb vanavond geen tijd meer. Maar I'll be back. Ik beloof het.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee klopt, ik was er ook tegen dat de NSDAP aan de macht kwam toentertijd. Maar niemand wilde luisteren, tja en toen was er oorlog enzo.
Sommige mensen lezen wel een wat enzo. Dat zal jou wellicht verbazen.quote:Op maandag 29 november 2010 08:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een grootspraak, in die tijd zat je vader nog in de geitenbergen van Turkije zijn kwakjes tegen die beesten aan te schieten en jij zat nog niet eens in zijn verrekijker.
Wat mij vaak verbaast is je NL-taal in geschrift en dat voor een nuchtere blonde kaaskop met blauwe ogen journalist.quote:Op maandag 29 november 2010 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen wel een wat enzo. Dat zal jou wellicht verbazen.
En wat doe je zelf in die paar zinnen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er worden mensen zo vaak onterecht veroordeeld. En de Zwitsers kennende zal een 'Schwarzkopf' al makkelijk per definitie schuldig zijn. Iets met vooroordelen.
Is dit wel zo rechts? Hier worden voorwaarden gesteld aan immigranten. Nieuwkomers hebben zich te gedragen. Vind ik eigenlijk niet eens meer dan normaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Holograph het volgende:
Als we zo beginnenquote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat mij vaak verbaast is je NL-taal in geschrift en dat voor een nuchtere blonde kaaskop met blauwe ogen journalist.
Net zo fout als random beginnen over schizofrenie als iemand z'n mening anders is dan de jouwe.quote:
Waarom, moeten we onze problemen niet ook gewoon hier oplossen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef phpmystyle het volgende:
Criminele allochtonen moeten ten alle tijden uitgezet worden!
Nee, kut Marokkanen zijn voor Marokko, niet voor ons.quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom, moeten we onze problemen niet ook gewoon hier oplossen?
Als ze hier geboren en getogen zijn?quote:Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, kut Marokkanen zijn voor Marokko, niet voor ons.
Maar zijn 't dan nog wel allochtonen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze hier geboren en getogen zijn?
Ja zolang 1 van de ouders niet in NL is geboren of niet de NL nationaliteit heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar zijn 't dan nog wel allochtonen?
In de ogen van sommige mensen wel ja. Ik ken zelfs mensen die zeggen dat gekleurde Nederlanders niet bestaan, zonder dat ze dit overigens kwaad of racistisch bedoelen. Veel van deze 'allochtonen' voelen zichzelf vaak ook nog meer verbonden met het land van hun ouders of grootouders dan dat ze zich met Nederlander verbonden voelen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar zijn 't dan nog wel allochtonen?
Het gros daarvan is inmiddels al van de 3e generatie, geen allochtonen dus.quote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zolang 1 van de ouders niet in NL is geboren of niet de NL nationaliteit heeft.
Zeker niet het gros. De derde generatie ligt grotendeels nog in de luiers.quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gros daarvan is inmiddels al van de 3e generatie, geen allochtonen dus.
Geen-enkel-probleem, ze zijn van Marokkaanse ORIGINE, onwelwillendheid kunnen we niet gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze hier geboren en getogen zijn?
Nogal simplistische benaderingquote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen-enkel-probleem, ze zijn van Marokkaanse ORIGINE, onwelwillendheid kunnen we niet gebruiken.
True that.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker niet het gros. De derde generatie ligt grotendeels nog in de luiers.
Nee, en de eerste jaren al helemaal niet. Maar waar een wil is is een weg, vraag Sarkozy maar na. Marokkanen zijn duurder dan welke ziekenhuispatiënt dan ook.quote:Op maandag 29 november 2010 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogal simplistische benadering. leuk die origine maar ze zijn wel gewoon Nederlanders die hier problemen veroorzaken die dan ook hier aangepakt moeten worden.
Denk jij overigens dat Marokko die jongens zomaar toelaat?
Zullen we eerst een rekensommetje gaan maken hoeveel criminele Nederlanders er dan voor terugkomen?quote:Criminele allochtonen moeten ten alle tijden uitgezet worden!
Prima! Die Nederlanders durf ik best voor m'n rekening te nemen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we eerst een rekensommetje gaan maken hoeveel criminele Nederlanders er dan voor terugkomen?
Drugsmokkelaars, kinderpornobazen en types als Joran van der S. krijgen wij dan weer voor onze kiezen....ben benieuwd hoe dat netto uit gaat pakken, gezien onze VOC-mentaliteit.
Ik ken de cijfers niet, dus durf er geen uitspraak over te doen, maar het lijkt me erg verstandig om de kosten en baten vooraf te berekenen en niet achteraf.quote:Prima! Die Nederlanders durf ik best voor m'n rekening te nemen.
Het gaat je puur om Marokkanen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen-enkel-probleem, ze zijn van Marokkaanse ORIGINE, onwelwillendheid kunnen we niet gebruiken.
Ach ja....30 jaar geleden waren het de molukkers, 20 jaar geleden de Surinamers, 10 jaar geleden de Turken en nu de Marrokanen....over 10 jaar hebben we vast wel weer een andere groep.quote:Het gaat je puur om Marokkanen?
Turken Afghanen Irakezen etc.quote:
Sarkozy zet geen genaturaliseerde mannetjes uit, alleen mannetjes met een verblijfsstatus.quote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en de eerste jaren al helemaal niet. Maar waar een wil is is een weg, vraag Sarkozy maar na. Marokkanen zijn duurder dan welke ziekenhuispatiënt dan ook.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sarkozy zet geen genaturaliseerde mannetjes uit, alleen mannetjes met een verblijfsstatus.
http://www.elsevier.nl/we(...)zy-versus-Merkel.htmquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sarkozy zet geen genaturaliseerde mannetjes uit, alleen mannetjes met een verblijfsstatus.
Leuk artikel, heb je het gelezen? Want ik zie niets waaruit het tegendeel blijkt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)zy-versus-Merkel.htm
Het zijn ook ingezeten van de EU. Maar het Europees Hof heeft Frankrijk onlangs geholpen, hoewel dat natuurlijk over individuele gevallen gaat en je niet meteen hele groepen kan terugsturen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De uitzettingen waren onrechtmatig verklaard hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk artikel, heb je het gelezen? Want ik zie niets waaruit het tegendeel blijkt.
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat ik zei. Het waren EU-burgers, daarom was het onrechtmatig verklaard. Dat heeft niets te maken met wat ik stelde.quote:Op maandag 29 november 2010 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De uitzettingen waren onrechtmatig verklaard hoor.
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat ik zei. Het waren EU-burgers, daarom was het onrechtmatig verklaard. Dat heeft niets te maken met wat ik stelde.
Waarvan akte.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.
Nou en. Ik laat alleen zien dat je statements nergens op slaan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.
Geen Marokkanen, Nederlanders.quote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en de eerste jaren al helemaal niet. Maar waar een wil is is een weg, vraag Sarkozy maar na. Marokkanen zijn duurder dan welke ziekenhuispatiënt dan ook.
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.quote:
http://www.trouw.nl/krant(...)atie_criminelen.htmlquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schelden?quote:
Dan heb je weer eens niet goed opgelet zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zo fout als random beginnen over schizofrenie als iemand z'n mening anders is dan de jouwe.
Juist.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.
Nikita, wat ben je toch altijd boos!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Schelden?
Man, laat je nakijken als ik iemand op een nette manier wijs dat in 'we' vorm spreken nogal arrogant tot onbeschoft is, Dat flik jij ook regelmatig om voor anderen te spreken. Ik ben daar niet gediend van of je het leuk vindt of niet.
Wat ben jij toch een geweldige moderator, generaliseert nooit, onpartijdige moderatie en misbruikt zijn extra knopjes nooit, echt een aanwinst voor Fok.
Nee hoor, komt weleens zo over omdat ik nogal recht voor zijn raap dingen schrijf, ben niet gauw boos maar ik verdom het om mijn mond te houden als ik hypocriete kleutermoderaties zie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Nikita, wat ben je toch altijd boos!
Mjah.... maar ook alleen bij zware misdrijven van meer dan 5 jaar gevangenisstraf, EN binnen 10 jaar na hun naturalisatie.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Holograph het volgende:
http://www.trouw.nl/krant(...)atie_criminelen.html
Ze spreken over denaturalisatie.
Ik noem mezelf ook Nederlander. Dat betekend echter niet dat ik op papier geen Amerikaan ben natuurlijk..... je kunt mensen noemen wat je wil, maar iemand met de Nederlandse nationaliteit heeft 100% dezelfde rechten als iemand anders met de Nederlandse nationaliteit.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.
En hoelang duurt het voordat iemand met een andere huidskleur en een ander geloof ook echt Nederlander kan zijn? Hoeveel generaties? Of is in jouw beperkte oogkleppenvisie Nederland alleen voorbestemd voor de Arische Christen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Even de juiste disclaimer erbij:quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.*
Let jij voortaan ook eens op dan, schizofrenie is heel iets anders dan een gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan heb je weer eens niet goed opgelet zoals gewoonlijk.
Een schizofreen is nooit alleen als je in 'we' vorm spreekt behalve voor lange tenenvolk want het is meteen schelden. Zo legitimeer je eigen falen t.o. andere users om een post weg te halen. Erg doorzichtig.
Een gezegde wat al een jarenlange baard heeft om dat nog letterlijk op te vatten vereist heel wat minder oplettendheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Let jij voortaan ook eens op dan, schizofrenie is heel iets anders dan een gespleten persoonlijkheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |