Het hele punt is juist dat de term 'ras' genetisch nergens op slaatquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef flasaldi het volgende:
[..]
zeker nooit dat verhaaltje gelezen over een imker die 2 bijen(wespen) soorten wou kruizen en opeens een "leuk" ras kweekte
Bij mensen al helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:37 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Het hele punt is juist dat de term 'ras' genetisch nergens op slaat
Niet echt, maar zolang je met statements aan komt zetten die nergens op gebaseerd zijn en waar Stormfront nog een puntje aan kan zuigen, houdt 't gewoon op.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef flasaldi het volgende:
uitgelult dus...
maar goed, ik ga lekker pitten met de gedachte dat binnen enkele jaren een moslim vrij europa hebben
Dan heb ik al mijn diploma en zou het zonde voor Nederland zijn vanwege al het geld dat in mij is gestoken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:37 schreef flasaldi het volgende:
[..]
nu nog tot ziens, over een paar jaar tot nooit ziens...
Het is dan ook bewonderenswaardig dat je met je universitaire diploma op zak en je 4 tot 5 keer bruto modaal salaris op je rekening nog belastingen aan Nederland wil afstaan om het nazaat van malloten als Flasaldi te onderhouden...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan heb ik al mijn diploma en zou het zonde voor Nederland zijn vanwege al het geld dat in mij is gestoken.
Maar als er dan alleen maar mensen zoals jij zijn vertrek ik met plezier hoor.
Gelukkig is dat niet realistisch.
Voor Geert Wilders e.a. hadden we nog geen last van moslims, nu zijn ze opeens schuldig aan alles wat mis is in de wereld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:36 schreef flasaldi het volgende:
maar goed, ik ga lekker pitten met de gedachte dat binnen enkele jaren een moslim vrij europa hebben
Wie zegt dat ze schuldig zijn aan alles dan? Bron?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Voor Geert Wilders e.a. hadden we nog geen last van moslims, nu zijn ze opeens schuldig aan alles wat mis is in de wereld.Ik vraag me dan ook af... zijn er dan opeens zoveel moslims gekomen, of hebben jullie gewoon een mooi pispaaltje gevonden?
Boeken? Dat is alleen voor de linkse elite, net als bibliotheken... het woord alleen al...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:44 schreef IHVK het volgende:
Nah als Bioloog verdien je niet 4 tot 5 keer modaal denk ik.
Maar ik hoop dat Flasaldi meer boeken gaat lezen met dat geld.
Ok, leuk dat je een standaard-pvda danwel pvv kiezer parodieert, maar wat heeft dat met de zaak te maken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
Boeken? Dat is alleen voor de linkse elite, net als bibliotheken... het woord alleen al...
Die bewering geldt in het algemeen en was ook niet specifiek richting een of andere hoek bedoeld. Dat je dat er uit meent te moeten halen zegt vooral iets over je eigen ideeën.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:45 schreef martinus- het volgende:
Jammerlijk dat er wordt verwezen naar beeldvorming door de media, aangezien de laatste tijd toch regelmatig wordt aangetoond dat de serieuze linkse media daar wel een handje aan hebben.
En niet gaan beginnen over de telegraaf want die pauperkrant neem ik uiteraard ook niet serieus. Als er iemand de neiging heeft subjectief nieuws en onderzoeken te interpreteren zijn het de linkse media als het ze uitkomt.
Errr.quote:Waar het om gaat: ontkennen jullie dat er een probleem is met onze Marokkaanse medelanders?
Bron? Kijk om je heen man...quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef martinus- het volgende:
Wie zegt dat ze schuldig zijn aan alles dan? Bron?
En je bent vast wel bekend met de aantallen moslimbroeders in Nederland.
Die 2.500 extremistische moslims? Dat je je daar druk om maakt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:46 schreef martinus- het volgende:
En je bent vast wel bekend met de aantallen moslimbroeders in Nederland.
Meer dan je denkt. Ik zou nu uitgebreid kunnen uitweiden over het belang van een gedegen opleiding, kennis en vooral opvoeding en dan zou het je hopelijk wel duidelijk worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:48 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ok, leuk dat je een standaard-pvda danwel pvv kiezer parodieert, maar wat heeft dat met de zaak te maken?
Leuke eigen interpretaties vriend, maar kom maar eens met bronnen, die willen jullie linkse papen toch ook altijd van rechts horen ofniet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:49 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Bron? Kijk om je heen man...
Tegenwoordig: moslim = crimineel, en hetzelfde geldt voor allochtoon.
Graag zou ik je relaas hier lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:50 schreef Arglist het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Ik zou nu uitgebreid kunnen uitweiden over het belang van een gedegen opleiding, kennis en vooral opvoeding en dan zou het je hopelijk wel duidelijk worden.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:52 schreef martinus- het volgende:
Leuke eigen interpretaties vriend, maar kom maar eens met bronnen, die willen jullie linkse papen toch ook altijd van rechts horen ofniet?
Als je enige kennis zou hebben van rechtsstatelijkheid, geschiedenis, universele humanistische normen en waarden, zoals gelijkheid en vrijheid, dan zou je nooit tot dit soort voorstellen kunnen en mogen komen, zelfs al is je laatste dochter met één been verkracht door een potige Noord-Afrikaan midden op de hoofdbrug in Basel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:53 schreef martinus- het volgende:
[..]
Graag zou ik je relaas hier lezen.
De relatie tussen het uitzetten van criminelen in zwitserland en het belang van een gedegen opleiding ontgaat me. Of beweer je dat het land wordt geregeerd door oncapabelen?
Dat ligt helemaal aan de media die ik bezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik heb net een bron genoemd, je omgeving. Kijk tv, lees de krant etc etc
Of is de toegenomen moslimhaat jou ontgaan?
't Valt allemaal reuze mee inderdaad. Wilders die zo nu en dan doorslaat wordt gelukkig door heel Nederland op z'n vingers getikt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:58 schreef martinus- het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de media die ik bezig.
Ik lees genuanceerde, maar ook ongenuanceerde meningen aangaande het probleem met onze criminele moslimbroeders. Dat jij dit interpreteert als haat jegens de hele moslimgemeenschap is een erg gekleurd beeld mijns inziens.
Ik zou je willen verzoeken de inschattingen betreffende mijn kennisniveau tot gedachten te beperken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je enige kennis zou hebben van rechtsstatelijkheid, geschiedenis, universele humanistische normen en waarden, zoals gelijkheid en vrijheid, dan zou je nooit tot dit soort voorstellen kunnen en mogen komen, zelfs al is je laatste dochter met één been verkracht door een potige Noord-Afrikaan midden op de hoofdbrug in Basel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |