Deze redenatie is natuurlijk de doodsteek voor de democratie. Ikzelf vind niet zozeer de gewone burgers te dom om te stemmen; maar negers en vrouwen mag van mij het stemrecht per direct afgenomen worden wegens te dom.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zwitserland heeft dan ook een referendum. Dat hebben wij in Nederland niet omdat het volk niet altijd de goede afwegingen kan maken. Laten we dat ook zo houden graag
Dus hebben ze nog wel wat te zeggen over hun eigen immigratiebeleid. Benijdenswaardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zwitserland zit niet in de EU...
Er zijn er heel wat , die juist dat prefereren. Sterker nog.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat over criminele immigranten dus je kunt er als immigrant zelf voor zorgen dat je niet in die categorie valt.
Simpel toch?
En goed recht van die Zwitsers om criminelen eruit te gooien.Ik kan me ook niet voorstellen waarom mensen dit soort lui graag in hun land willen houden.
Tja, als we 't dan toch over goede afwegingen kunnen maken hebben dan wil ik graag verwijzen naar bijvoorbeeld de ovchipkaart. Ik denk dat zo'n beetje iedere burger bij voorbaat al had kunnen zien aankomen dat dit een faalproject zou gaan worden, niet handiger noch beter dan het al bestaande alternatief. Achterlijk opgezet en bij voorbaat al achterhaald en onveilig, maar ach.. geeft niet in ogen van de initiatiefnemers.. als 't echt fout gaat gooien ze er gewoon nog wat miljoenen gemeenschapsgeld tegenaan om een chip te gaan gebruiken die wél veilig is. (En ja, dat laatste hebben ze bijna letterlijk zo gesteld..)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zwitserland heeft dan ook een referendum. Dat hebben wij in Nederland niet omdat het volk niet altijd de goede afwegingen kan maken. Laten we dat ook zo houden graag
Het gaat in het referendumvoorstel om Ausländer. Onder "Ausländer" vallen volgens mij ook in Zwitserland geboren niet-Zwitsers. Je plaatje geeft bij "Bevölkerung mit Migrationshintergrund 3 categorieën:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
Hiero nog wat meer info: gaat dus, volgens mij, om de groep zonder Zwitsers paspoort, die niet in Zwitserland is geboren.
[ afbeelding ]
http://www.bfs.admin.ch/b(...)07/blank/key/04.html
Weet je al wat je gaat stemmen mbt het immigratie-referendum?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
Tweede afstemming gaat over een minimaal belastingstarief voor hogere inkomens.
[..]
Daar ga ik zoizo tegen stemmen; links geneuzel.![]()
Marokkanen in Zwitserland?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Prima, tuig uit het Rifgebergte moet gewoon kei en keihard aangepakt worden. Aanpassen of oprotten. Voor de rest ben je wmb wel welkom.
Nee, want het gaat om criminele immigranten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Kunnen ze ook gelijk die criminele PVV kamerleden uitzetten?
Dan is de hele Groenlinks fractie geroyeerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Kunnen ze ook gelijk die criminele PVV kamerleden uitzetten?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is de hele Groenlinks fractie geroyeerd!
En tuig uit Graubünden of de Achterhoek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Prima, tuig uit het Rifgebergte moet gewoon kei en keihard aangepakt worden. Aanpassen of oprotten. Voor de rest ben je wmb wel welkom.
Stel dat ze die in Marokko zouden hebben..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En tuig uit Graubünden of de Achterhoek?
Stel dat ze van de planeet Krypton kwamen om de Aarde te redden van de ondergang...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef kawotski het volgende:
[..]
Stel dat ze die in Marokko zouden hebben..
Ja. Doen ze goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Goedzo Zwitserland.
Zo blijf je rijk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef GSbrder het volgende:
Goedzo Zwitserland.
Zo blijf je rijk.
Klopt. Vreemdelingenhaat overspoelt Europa. Wanneer hebben we toch eerder gezien? Denken, denken, denken.....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Holograph het volgende:
Ik zit te wachten op de reacties dat Zwitserland een racistisch en rechts-extremistisch land is.
OT: Goede ontwikkeling, Europa verrechts.
Omdat we graag het land arm houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
En dat is iets om blij mee te zijn, omdat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |