Nou en. Ik laat alleen zien dat je statements nergens op slaan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.
Geen Marokkanen, Nederlanders.quote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en de eerste jaren al helemaal niet. Maar waar een wil is is een weg, vraag Sarkozy maar na. Marokkanen zijn duurder dan welke ziekenhuispatiėnt dan ook.
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.quote:
http://www.trouw.nl/krant(...)atie_criminelen.htmlquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sarkozy zet geen genaturaliseerde mannetjes uit, alleen mannetjes met een verblijfsstatus.
Schelden?quote:
Dan heb je weer eens niet goed opgelet zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zo fout als random beginnen over schizofrenie als iemand z'n mening anders is dan de jouwe.
Juist.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.
Nikita, wat ben je toch altijd boos!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Schelden?
Man, laat je nakijken als ik iemand op een nette manier wijs dat in 'we' vorm spreken nogal arrogant tot onbeschoft is, Dat flik jij ook regelmatig om voor anderen te spreken. Ik ben daar niet gediend van of je het leuk vindt of niet.
Wat ben jij toch een geweldige moderator, generaliseert nooit, onpartijdige moderatie en misbruikt zijn extra knopjes nooit, echt een aanwinst voor Fok.
Nee hoor, komt weleens zo over omdat ik nogal recht voor zijn raap dingen schrijf, ben niet gauw boos maar ik verdom het om mijn mond te houden als ik hypocriete kleutermoderaties zie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Nikita, wat ben je toch altijd boos!
Mjah.... maar ook alleen bij zware misdrijven van meer dan 5 jaar gevangenisstraf, EN binnen 10 jaar na hun naturalisatie.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Holograph het volgende:
http://www.trouw.nl/krant(...)atie_criminelen.html
Ze spreken over denaturalisatie.
Ik noem mezelf ook Nederlander. Dat betekend echter niet dat ik op papier geen Amerikaan ben natuurlijk..... je kunt mensen noemen wat je wil, maar iemand met de Nederlandse nationaliteit heeft 100% dezelfde rechten als iemand anders met de Nederlandse nationaliteit.quote:Op maandag 29 november 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ze noemen zichzelf anders wel Marokkaans, dan noem ik ze ook zo.
En hoelang duurt het voordat iemand met een andere huidskleur en een ander geloof ook echt Nederlander kan zijn? Hoeveel generaties? Of is in jouw beperkte oogkleppenvisie Nederland alleen voorbestemd voor de Arische Christen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Geen-enkel-probleem, ze zijn van Marokkaanse ORIGINE, onwelwillendheid kunnen we niet gebruiken.
Even de juiste disclaimer erbij:quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
Nou en, ik wil mijn statement maken dat je gewoon lak aan bepaalde regels moet hebben.*
Let jij voortaan ook eens op dan, schizofrenie is heel iets anders dan een gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan heb je weer eens niet goed opgelet zoals gewoonlijk.
Een schizofreen is nooit alleen als je in 'we' vorm spreekt behalve voor lange tenenvolk want het is meteen schelden. Zo legitimeer je eigen falen t.o. andere users om een post weg te halen. Erg doorzichtig.
Een gezegde wat al een jarenlange baard heeft om dat nog letterlijk op te vatten vereist heel wat minder oplettendheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Let jij voortaan ook eens op dan, schizofrenie is heel iets anders dan een gespleten persoonlijkheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |