http://www.telegraaf.nl/b(...)w__82___.html?p=12,1quote:Meisjes mishandelen vrouw (82)
door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
Het waren geen Marokkanen dat kan ik je nu al vertellenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het steeds moeilijker om geen vooroordelen te hebben.
Ooh, jij was erbij toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Het waren geen Marokkanen dat kan ik je nu al vertellen
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind het steeds moeilijker om geen vooroordelen te hebben.
Nee, die doen dat soort dingen niet. Die zijn veel te druk met studeren en vrijwilligerswerk om tijd te hebben om rond te hangen op het metrostation. Ze zijn zó dankbaar dat ze vanuit hun geitenland in onze beschaving mochten komen, die willen beslist wat terugdoen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Er zijn alleen nederlanders en marrokanen in de wereld?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:49 schreef Prommelvlies. het volgende:
Waarom zouden ze dan Hollandse varkenshoer zeggen.
Uiteraard met mijn BBC ploeg in tegenstelling tot de mannelijke versies zijn deze minder kwaadaardig.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Ooh, jij was erbij toch?
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn alleen nederlanders en marrokanen in de wereld?
Waarom staat er dan in het bericht van wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes geen bont dragende jongens ..quote:Op donderdag 11 november 2010 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die doen dat soort dingen niet. Die zijn veel te druk met studeren en vrijwilligerswerk om tijd te hebben om rond te hangen op het metrostation. Ze zijn zó dankbaar dat ze vanuit hun geitenland in onze beschaving mochten komen, die willen beslist wat terugdoen.
Surinamers, indo's en turken zijn weg?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.
het waren Finnenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Los van het feit dat het typisch Marokkaans gedrag is staat het ook nog letterlijk in het artikel.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Surinamers, indo's en turken zijn weg?
Je vergeet Limburgers, die worden tegenwoordig ook gedoogd.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:51 schreef Prommelvlies. het volgende:
[..]
Nee maar Nederland bestaat alleen uit Nederlanders, Marokkanen en Polen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:MetroGerdesiaweg1.JPGquote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef Stokstaart het volgende:
Gerdesiaweg
Marokkanenbuurt nummer 1 van Rotterdam
Telegraaf is dan wel een pauperkrant, maar dat wil niet zeggen dat ze onzorgvuldig omgaan met hun bronnen hoor. Het is nog wel een krant.quote:
Sinds dat geenstijl filmpje over een Moslims wijk met een sex/sm shop neem ik ze niet meer serieus .quote:Op donderdag 11 november 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Telegraaf is dan wel een pauperkrant, maar dat wil niet zeggen dat ze onzorgvuldig omgaan met hun bronnen hoor. Het is nog wel een krant.
Sterker nog, in zekere zin is de Telegraaf gewoon betrouwbaarder, want de Volkskrant negeert dit soort 'incidenten' het liefste, en als ze er niet meer onder uit kunnen dan proberen ze sommige feiten zo veel mogelijk te negeren.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Telegraaf is dan wel een pauperkrant, maar dat wil niet zeggen dat ze onzorgvuldig omgaan met hun bronnen hoor. Het is nog wel een krant.
Ja ik ken het wel . Ging daar vroeger altijd mn weed halen .quote:Op donderdag 11 november 2010 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:MetroGerdesiaweg1.JPG
blijven er weinig kranten over he...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:56 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Sinds dat geenstijl filmpje over een Moslims wijk met een sex/sm shop neem ik ze niet meer serieus .
idd, die tendens op FOK! dat als het in de telegraaf staat dat het niet waar is is echt te walgelijk voor woorden... linkse propagandaquote:Op donderdag 11 november 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen op Fok!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, er is een oma vol in haar gezicht gemept, en de discussie gaat over een krant.
Heerlijk.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die tendens op FOK! dat als het in de telegraaf staat dat het niet waar is is echt te walgelijk voor woorden... linkse propaganda.
Het zijn enkele rotte appels he... dan mag je niet alle Marokkanen over één kamp scherenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Los van het feit dat het typisch Marokkaans gedrag is staat het ook nog letterlijk in het artikel.
Ze willen gewoon niet geloven dat het waar is, anders valt hun multicul-droom in duigen. Daarom lezen ze bij voorkeur kranten die er gewoon niet over berichten, blijven ze zo ver mogelijk van dat soort buurten vandaan en gaan ze alleen naar feestjes toe met andere weldenkende mensen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die tendens op FOK! dat als het in de telegraaf staat dat het niet waar is is echt te walgelijk voor woorden... linkse propaganda.
De PVV is ook een pauperpartij met pauperkamerleden. Maar mogen daarom bejaarden in elkaar geslagen worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Het zijn enkele rotte appels he... dan mag je niet alle Marokkanen over één kamp scheren![]()
![]()
Net als met de PVV.. zitten schijnbaar enkele rotte appels bij las ik net... en dan mag je niet .... ow wacht.. dat mag schijnbaar wel
En als je wel naar hem toe loopt ben je een fascist en racist.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gek he dat mensen naar zo'n debiel als Wilders lopen . Je mag niet eens de waarheid spreken want dan discrimineer je weer
Nou nee hoor. Maar de berichtgeving van deze krant is vaak zo opgeblazen en twijfelachtig dat ik, en blijkbaar velen met mij, er toch hun vraagtekens bijzetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk is dit allemaal de schuld van de Telegraaf.![]()
Die bejaarde vrouw heeft gewoon een ongelukje gehad, die Marokkaanse meisjes zijn gewoon slachtoffers van de maatschappij en de boze kapitalisten van de Telegraaf zorgen voor alle ellende in Nederland.
ja want uit onderzoeken en statistieken blijkt dat marokkanen niet crimineel en onaangepast zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Het zijn enkele rotte appels he... dan mag je niet alle Marokkanen over één kamp scheren![]()
![]()
Net als met de PVV.. zitten schijnbaar enkele rotte appels bij las ik net... en dan mag je niet .... ow wacht.. dat mag schijnbaar wel
Toegegeven, ik moest lachen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is mevrouw wel een levenslang PVDA-lid. (Wat dan wel weer een bepaalde vorm van gerechtigheid zou zijn)
Dat zijn niet alle Marokkanen vriendquote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef jandevink het volgende:
[..]
ja want uit onderzoeken en statistieken blijkt dat marokkanen niet crimineel en onaangepast zijn
Ja, alle multikulturele criminaliteit is gewoon een hoax van rechts!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Dit. Stond ooit een artikel in de Telegraaf over een overvallen wedkantoor. Iedereen hield uiteindelijk hard vol dat de daders blank waren, de Telegraaf schreef toch fijn 'lichtgetinte jongens'
In Rotterdam is 50% + van de Marokkaanse jongeren aantoonbaar crimineel .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Dat zijn niet alle Marokkanen vriend
Het bericht in de OP bevat alleen maar het verhaal van twee dames. Het zou toch fijn zijn als de krant wat meer bronnen aanhaalt? Voor je het weet zijn oma en haar dochter een stel wat even in de aandacht wilde staan.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man tuurlijk zijn het Marokkanen .
Te triest dat je dat niet gewoon mag zeggen in dit land . Gek he dat mensen naar zo'n debiel als Wilders lopen . Je mag niet eens de waarheid spreken want dan discrimineer je weer
nee maar wel een heel groot deel.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Dat zijn niet alle Marokkanen vriend
Ik zal de eerste zijn om de Telegraaf een pauperkrant te noemen. Over hun twijfelachtige manier van verslaggeven heb ik al meerdere topics geopend. Cryptopropaganda in de Telegraaf. Maar dat doet niks af aan het totaal onacceptabele gedrag van deze Marokkaanse meisjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Maar de berichtgeving van deze krant is vaak zo opgeblazen en twijfelachtig dat ik, en blijkbaar velen met mij, er toch hun vraagtekens bijzetten.
ja joh, ik denk ook dat ze liegen want dit soort incidenten hoor je anders nooit van die lieve keurige marokkanenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het bericht in de OP bevat alleen maar het verhaal van twee dames. Het zou toch fijn zijn als de krant wat meer bronnen aanhaalt? Voor je het weet zijn oma en haar dochter een stel wat even in de aandacht wilde staan.
Ik ontken dus niet dat het waar gebeurd is, ik vraag me alleen af of er bewijzen van zijn.
En dan toch spreekt men hier vol woede van een rechtse populistische krant .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het bericht in de OP bevat alleen maar het verhaal van twee dames. Het zou toch fijn zijn als de krant wat meer bronnen aanhaalt? Voor je het weet zijn oma en haar dochter een stel wat even in de aandacht wilde staan.
Ik ontken dus niet dat het waar gebeurd is, ik vraag me alleen af of er bewijzen van zijn.
JA! Misschien had die 82-jarige bejaarde vrouw in een rolstoel wel expres ruzie gezocht met die meisjes, en was het enkel zelfverdediging!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef Q. het volgende:
Had ze maar geen gebruik moeten willen maken van die lift, dan vraag je er om om in elkaar geslagen te worden.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef Q. het volgende:
Had ze maar geen gebruik moeten willen maken van die lift, dan vraag je er om om in elkaar geslagen te worden.
Uiteraard, haar vuige varkenshoer dochter durfde te vragen of haar rolstoel langs de deftige dames mocht. Schipper mag ik overvaren zal wel een leuk spelletje zijn met Marokkaanse deelnemers.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA! Misschien had die 82-jarige bejaarde vrouw in een rolstoel wel expres ruzie gezocht met die meisjes, en was het enkel zelfverdediging!
Dit.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
QFT!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA! Misschien had die 82-jarige bejaarde vrouw in een rolstoel wel expres ruzie gezocht met die meisjes, en was het enkel zelfverdediging!
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef jandevink het volgende:
[..]
ja want uit onderzoeken en statistieken blijkt dat marokkanen niet crimineel en onaangepast zijn
Dit. Maar ja, de sensatie druipt er vanaf.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.
Ow dan is het geen nieuws meer en kan het ook wel op slotquote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Stokstaart het volgende:
Het lijkt trouwens een trend te worden hier ...
Jongens mishandelen bejaarde Rotterdammer
Generaliseren ? :quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...
Laten we ff ophouden met het generaliseren please.
Alleen al het feit dat ze zoiets moet vrágen aan dat tuig maakt me woedend.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, haar vuige varkenshoer dochter durfde te vragen of haar rolstoel langs de deftige dames mocht. Schipper mag ik overvaren zal wel een leuk spelletje zijn met Marokkaanse deelnemers.
Want er is altijd publiek bij aanwezig, en ook een journalist?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.
ja onder nederlanders ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...
Laten we ff ophouden met het generaliseren please.
Ik ontken niets. Ik beken ook niets. Dat had een vorige post al duidelijker moeten maken aan je.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef jandevink het volgende:
[..]
ja onder nederlanders ook.
maar het aandaal bij marokkanen is buitenproportioneel.
maar ontken je dat nog steeds?
Vergeet niet dat we in Nederland leven.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef craftyvirus het volgende:
Als ik toch zoiets zou zien, ga ik ECHT voor moord de gevangenis in..
Zeg lekker heet ding, zullen we ff samen de lift in gaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zoiets moet vrágen aan dat tuig maakt me woedend.
Zal ik jou eens ff lekker aanduwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeg lekker heet ding, zullen we ff samen de lift in gaan?
ach, je moeder laten uitschelden voor hollandse varkenszeug hoort bij het wederzijds respect.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef craftyvirus het volgende:
Als ik toch zoiets zou zien, ga ik ECHT voor moord de gevangenis in..
Laffe honden! echt waar ga werken, of je vader pijpen, weet ik veel maar ga wat nuttigs doen. Sletten!
Mijn ma zit sinds 2 jaar in een rolstoel. Ik moet er niet aan denken dat haar zoiets overkomt..
Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etcquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Incident, er is absoluut geen enkel probleem met onze Nieuwe Nederlanders, Nederlanders doen het ook, discriminatie!!
Zo, alle bullshit-verklaringen voor dit gedrag weer gehad. Whats next?
Gelukkig was Marokkanenterreur er al voor de PVV. Dus Wilders is een gevolg daarvan, en niet andersom.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etc.
Moet ik hier serieus op ingaan? Ik beschrijf wat opties om het verhaal wat meer journalistiek verantwoord te maken. De journalist kan achteraf naar de plaats delict reizen, de plek beschrijven, waren er camera's, was er toezicht, mensen interviewen..hebben die wel vaker zoiets meegemaakt op deze plek etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want er is altijd publiek bij aanwezig, en ook een journalist?
Nooit geweten dat jij daar niet vies van was johquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker aanduwen?.
Het was meer een suggestie voor jouw openingszinquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij daar niet vies van was joh
Maar helaasch, mijn sterretje blijft een sterretje![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bah! Die smerige journalistieke hetze tegen deze slachtoffers van onze bikkelharde Nederlandse maatschappij. Het wordt echt hoog tijd dat we met zijn allen eens flink door het stof kruipen als boetedoening voor het leed dat we de nieuwe Nederlanders aandoen. Het is immers onze eigen schuld door het schandalige tekort aan gesubsidieerde rap-workshops voor deze straatartiesten!
Dus ze bleef proberen om in de lift te komen inplaats van om hulp te halen ofzo? Op zo'n metrostation is altijd wel personeel en anders een noodknop aanwezig. Ook niet slim aangepakt van de dame in kwestie (waarmee ik de mishandeling uiteraard niet wil bagataliseren).quote:Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen.
Hehe. Ik hoop dat we uitkomen op een nekschot voor dit soort types.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etc.
Volgens mij was dat stuk ook bij DWDDquote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi voorbeeld was eergisteren bij Puberruil XL ( ja i know). Kwamen ze bij een groep (allochtone) hangjongeren uit waaraan ze vroegen wat hun bezighield; "Nou gewoon een beetje rondhangen en kattekwaad uithalen. Van belletje lellen tot inbraken"
Moslim zijn heeft weinig met straatterreur te maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef jandevink het volgende:
Maar goed, een of andere bekende trendwatcher had voorspelt dat tussen 2012 en 2016 alle moslims en dergelijke europa werden uit getrapt, begint aardig realistisch te worden...
Het op zijn beloop laten van dit soort zaken werkt de polarisatie alleen maar sterk in de hand .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar L is een vrouw, jij nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was meer een suggestie voor jouw openingszin.
Lekker zwartgallig.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Maar helaas wel dagelijkse praktijk.quote:
Bedoelen ze dat nu, als ze het over "ille lyrics spitten" hebben?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Dat het voorkomt zal ik niet ontkennen, maar dat 100% van de allochtonen zo is slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar helaas wel dagelijkse praktijk.
Ja ik zag het ook net . Bij Moraalridders .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Die waren vorige week bij De Wereld Draait Door toch?
Wellicht er niet uitschoppen, maar wel schoppen. Eenzelfde dat met deze Marokkaanse dames had moeten gebeuren. Hun mooie gezichtjes voor een maandje onbruikbaar maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kun je er niet uitschoppen want dat zijn Nederlanders.
Domste post van het jaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef jandevink het volgende:
[..]
naja, overal in europa hebben de straatterroristen een ding gemeen en dat is dat ze moslim zijn.
trap je alle moslims het land uit dan is de overlast ook weg
Qua religie van hun moederland wel, hoewel er ook niet-moslim straatterroristen zijn (Antilianen bijvoorbeeld), maar ze handelen niet bepaald conform de islamitische leer, in zoverre heeft het moslim zijn er dus weinig mee van doen, maar gaat het om afkomst/cultuur.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef jandevink het volgende:
[..]
naja, overal in europa hebben de straatterroristen een ding gemeen en dat is dat ze moslim zijn.
trap je alle moslims het land uit dan is de overlast ook weg
Die straatterroristjes ook. Hier opgegroeid, hier geboren.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kun je er niet uitschoppen want dat zijn Nederlanders.
Nou ja, niet 100%. Denk dat we de 80% van de allochtone jongeren tussen de 12 - 23 jaar wel kunnen scharen onder het kopje 'crimineel'.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat het voorkomt zal ik niet ontkennen, maar dat 100% van de allochtonen zo is slaat nergens op.
En vaak helpt een IQ<80 ook niet bepaald mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Qua religie van hun moederland wel, hoewel er ook niet-moslim straatterroristen zijn (Antilianen bijvoorbeeld), maar ze handelen niet bepaald conform de islamitische leer, in zoverre heeft het moslim zijn er dus weinig mee van doen, maar gaat het om afkomst/cultuur.
Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand even voor de lift staat als jij er in wilt. Maar goed, hier is iets erg ontspoord, het lijken mooie kandidaten voor al die nieuwe plannen links en rechts. Dus naast taakstraffen je even een paar nachten melden om 's nachts te logeren in de cel etc etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zoiets moet vrágen aan dat tuig maakt me woedend.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef lutser.com het volgende:
Waarschijnlijk denken ze op deze manier een plekje op de lijst van de pvv te kunnen krijgen.
Ach, vrouwen onder elkaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mankeert er gvd toch aan die klote-jeugd? Je moet een beste steek loshebben wil je een bejaarde vrouw klap verkopen.
hoort bij de cultuur jeweetzquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mankeert er gvd toch aan die klote-jeugd? Je moet een beste steek loshebben wil je een bejaarde vrouw klap verkopen.
Bullcrap.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:38 schreef jandevink het volgende:
[..]
hoort bij de cultuur jeweetz
Het is toch ook te gek voor woorden dat die vrouw zo maar die lift bezet houdt terwijl die jongeren gewoon lekker aan het spelen zijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Je vaderland (vaderland, moedertaal) is je geboorteland.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Qua religie van hun moederland wel,
gelukkig begon je er zelf niet meequote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, er is een oma vol in haar gezicht gemept, en de discussie gaat over een krant.
Heerlijk.
Ik neem aan dat je Marokkaanse klote-jeugd bedoeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Oppakken, aanklagen, volgens het strafrecht beoordelen. Een andere optie is er niet en mag er niet zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef Re het volgende:
gelukkig begon je er zelf niet mee
stukje is dan wel gelardeerd met telegraaftaal, maar dit soort tuig mogen ze best wel eens op een andere manier aanpakken dan gebruikelijk
Thee ZONDER suiker. Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
maar dit soort tuig mogen ze best wel eens op een andere manier aanpakken dan gebruikelijk
Dat hebben we nu lang genoeg geprobeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oppakken, aanklagen, volgens het strafrecht beoordelen. Een andere optie is er niet en mag er niet zijn.
Eens hoor, maar het eerste is meestal al onhaalbaar...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oppakken, aanklagen, volgens het strafrecht beoordelen. Een andere optie is er niet en mag er niet zijn.
Jah?quote:
Deels eens. Het is ook onze eigen schuld dat het zo ontspoord is (te soft beleid).quote:Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die straatterroristjes ook. Hier opgegroeid, hier geboren.
Probeer jij maar eens een Marokkaan te slaan bij een willekeurig station, ik denk dat jij als autochtone Nederlander in aardig wat meer problemen komt dan andersom.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:40 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Of ben je zo doorgedraaid links dat je de autochtone jeugd discrimineert en benadeeld om de allochtone jeugd een hand boven hun hoofd te houden?
en het vooral visualiseren naar de maatschappij toequote:Op donderdag 11 november 2010 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
80%?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, niet 100%. Denk dat we de 80% van de allochtone jongeren tussen de 12 - 23 jaar wel kunnen scharen onder het kopje 'crimineel'.
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=191quote:Dat 55% van de Marokkaanse en 40% van de Antilliaanse jongeren in Rotterdam met de politie in aanraking is gekomen is schrikbarend.
Wat stel je dan voor, gewoon het negeren van de rechtstaat?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hebben we nu lang genoeg geprobeerd
En dan hadden we laatst ook nog het verhaal van die mevrouw wiens hondje was doodgeschopt door Marokkanen. Het hondje bleek echter niet doodgeschopt, het was ook geen nieuws meer maar een oud verhaal, en de enige bron was een niet nader genoemde bejaarde.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Dit. Stond ooit een artikel in de Telegraaf over een overvallen wedkantoor. Iedereen hield uiteindelijk hard vol dat de daders blank waren, de Telegraaf schreef toch fijn 'lichtgetinte jongens'
Publieke lynchpartijen lijken me zeker geen slechte optie in dit soort zaken .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor, gewoon het negeren van de rechtstaat?
In principe geen, maar als het zo is mag je het best schrijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft het überhaupt voor nieuwswaarde om er bij te zetten dat het Marokkaanse hangjongeren zijn?
Wat is de waarde van het weglaten?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft het überhaupt voor nieuwswaarde om er bij te zetten dat het Marokkaanse hangjongeren zijn?
Ja, denk je nou echt dat het gedrag dat op straat hier wordt vertoond, of in ziekenhuizen met complete families die doktoren bedreigen ook in Marrakech of Casablance voorkomt? Dat het daar één doorlopend festival is van elkaar van tassen beroven? Doe normaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef LXIV het volgende:
Maar het is ook niet voor niets zo dat het in alle herkomstlanden zo'n puinhoop is. Daar zit dus bijna 100% van dat volk en daarom is het er vies, arm, onderontwikkeld en crimineel. Met 80% Nederlanders nog in Nederland valt de boel nog draaiende te houden.
Maar als je hier geboren bent, en hier bent opgegroeid dan kom je hier vandaan, ongeacht wat een ander land jou als nationaliteit meegeeft omdat je ouders er toevallig vandaan komen (of je grootouders).quote:Maar de kans is groot dat ze gewoon een Marokkaans paspoort hebben. En volk dat daar vandaan komt, een Marokkaans staatsburger is en zich zo gedraagt is voor mij geen Nederlander. Punt.
Dit dus . Verkrampt gedoe gedoe omdat mensen in angst leven .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is de waarde van het weglaten?
Precies.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is de waarde van het weglaten?
De enige waarde is de waarheid verhullen en in een troetelbeer waanbeeld leven. We mogen met z'n allen niet zeggen dat het Marokkanen waren hoor, want dan voelen ze zich benadeeld, voelen wij ons onveilig, en doen we onrecht aan de contributie aan de samenleving!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus . Verkrampt gedoe gedoe omdat mensen in angst leven .
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
80%?![]()
Van de site van TON:
[..]
http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=191
Slecht ouderlijk toezicht, slechte scholing, weinig kansen op de arbeidsmarkt en een heersende stemming in de politiek en media dat ze totaal ongewenst zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Jah?
Wat is volgens jou dan de rode draad door het geheel dat die Marokkanen er zo boven uit stijgen?
Eigen schuld, eigen schuld, eigen schuld en nog eens eigen schuld.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slecht ouderlijk toezicht, slechte scholing, weinig kansen op de arbeidsmarkt en een heersende stemming in de politiek en media dat ze totaal ongewenst zijn.
Heeft alles met cultuur te maken. Ze zijn opmerkelijk agressiever. Dat je dat in hun vaderland niet ziet is omdat ze dat temperament daar allemaal hebben en elkaar in evenwicht houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slecht ouderlijk toezicht, slechte scholing, weinig kansen op de arbeidsmarkt en een heersende stemming in de politiek en media dat ze totaal ongewenst zijn.
Heeft niets met de cultuur uit Marokko te maken. Laat staan dat het daar cultuur zou zijn om bejaarden in de bek te rossen.
Dat is ook gewoon zo hoor. Ik roep al jaren hetzelfde, als lekkere zweedse wijven met dikke tieten voor teveel overlast zorgen moeten die ook gewoon aangepakt worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heeft niets met de cultuur uit Marokko te maken. Laat staan dat het daar cultuur zou zijn om bejaarden in de bek te rossen.
dus marokkaanse ouders het recht op kinderen verbieden tenzij ze goed de NL taal spreken, een baan hebben, geen strafblad en een diploma kinder opvoeden hebben behaald?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, de landen waar de immigranten vandaan komen (Marokko, Congo, Ethiopië, Somalië, Niger etc) zijn welvarende landen waar er universele gezondheidszorg is, de mensenrechten veel respect krijgen en iedereen zich individueel kan ontplooien. En dat allemaal dankzij de tomeloze inzet van hun bewoners.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, denk je nou echt dat het gedrag dat op straat hier wordt vertoond, of in ziekenhuizen met complete families die doktoren bedreigen ook in Marrakech of Casablance voorkomt? Dat het daar één doorlopend festival is van elkaar van tassen beroven? Doe normaal.
Vind ik niet, en zeker niet als je je zo gedraagt.quote:Maar als je hier geboren bent, en hier bent opgegroeid dan kom je hier vandaan, ongeacht wat een ander land jou als nationaliteit meegeeft omdat je ouders er toevallig vandaan komen (of je grootouders).
Slecht ouderlijk toezicht is de schuld van het kind?quote:
Kinderen zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun scholing?quote:eigen schuld,
Kinderen hebben de verantwoordelijkheid voor het discriminerende aanneembeleid van werkgevers? Het is hun verantwoordelijkheid dat ze door een slechte scholing een achterstand hebben waardoor ze minder kansen hebben op verdere opleidingen?quote:eigen schuld
En kinderen hebben ook echt veel invloed op media en politieke aandacht.quote:en nog eens eigen schuld.
grappig, zweedse wijven worden massaal aangerand/verkracht door...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo hoor. Ik roep al jaren hetzelfde, als lekkere zweedse wijven met dikke tieten voor teveel overlast zorgen moeten die ook gewoon aangepakt worden.
Maar het zijn helaas constant bontkraagjes op scooters met petjes op, nou ja, dan dat maar aanpakken he?
Die ouders zijn toch ook Marokkanen ? Dus ligt het probleem toch nog steeds bij de Marokkanen ?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slecht ouderlijk toezicht is de schuld van het kind?
[..]
Kinderen zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun scholing?
[..]
Kinderen hebben de verantwoordelijkheid voor het discriminerende aanneembeleid van werkgevers? Het is hun verantwoordelijkheid dat ze door een slechte scholing een achterstand hebben waardoor ze minder kansen hebben op verdere opleidingen?
[..]
En kinderen hebben ook echt veel invloed op media en politieke aandacht.
Die mag je me even uitleggen.
Ik denk dat we ook gerust eerlijk mogen zeggen dat we in de jaren '60 en '70 niet de meest intelligente allochtonen hier naar toe hebben gehaald, een slechte scholing en de daaruit voortvloeiende kansloze positie op de arbeidsmarkt worden dus ook gewoon veroorzaakt door een laag IQ.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
1. Slechte opvoeding is de schuld van slechte ouders, en die zijn ook(!) Marokkaan. Jammer dan denk ik dan maar, beter je best moeten doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slecht ouderlijk toezicht is de schuld van het kind?
[..]
Kinderen zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun scholing?
[..]
Kinderen hebben de verantwoordelijkheid voor het discriminerende aanneembeleid van werkgevers? Het is hun verantwoordelijkheid dat ze door een slechte scholing een achterstand hebben waardoor ze minder kansen hebben op verdere opleidingen?
[..]
En kinderen hebben ook echt veel invloed op media en politieke aandacht.
Die mag je me even uitleggen.
Zeg ik dat ergens? Nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef LXIV het volgende:
Nee, de landen waar de immigranten vandaan komen (Marokko, Congo, Ethiopië, Somalië, Niger etc) zijn welvarende landen waar er universele gezondheidszorg is, de mensenrechten veel respect krijgen en iedereen zich individueel kan ontplooien. En dat allemaal dankzij de tomeloze inzet van hun bewoners.
Dus wil je ze de grens over gooien naar een land waar ze niets mee te maken hebben en dat feitelijk niets met hen te maken heeft?quote:Vind ik niet, en zeker niet als je je zo gedraagt.
In Marokko zullen ze ongetwijfeld meer respect voor ouderen hebben. Dat is beslist zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat dus. Het wordt zelfs eindelijk onderkend door de politiek dat de ouders totale scheit aan Nederlandse waarden en normen hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:
Bronquote:GOUDA - Het gaat nog zeker jaren duren voordat de problemen in de Goudse wijk Oosterwei zijn opgelost. Moeilijkheid blijft de concentratie van probleemjongeren in een wijk en ouders die hun kinderen niet willen aanpakken.
Dat bleek woensdagavond tijdens een ingelaste raadsvergadering naar aanleiding van nieuwe incidenten met Marokkaans-Nederlandse kinderen.
Bronquote:GOUDA - "Ouders ontkennen dat het mis is. Niemand vindt zijn zoon schuldig", zegt de 44-jarige peuterleidster Hayat. De moeder van drie pubers verdraagt de situatie in de Goudse wijk Oosterwei niet langer en doorbreekt het stilzwijgen." Die jongeren die de fout blijven ingaan, mag je van mij ook terugsturen naar Marokko voor een opvoedcursus."
Hayat komt vaak over de vloer bij probleemgezinnen, vertelt ze in het AD. De Marokkaanse, die al 22 jaar in de wijk woont, stelt dat de ouders medeschuldig zijn aan de overlast van reljeugd in de wijk. "Als er problemen met hun kinderen zijn, geven ouders de schuld aan de school, gemeente, politie. Ze zoeken de schuld niet bij zichzelf."
Volgens Hayat ligt het probleem bij de cultuur
Waarom zou je je bekommeren om mensen die schijt hebben aan onze maatschappij?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Dagonet het volgende:
Dus wil je ze de grens over gooien naar een land waar ze niets mee te maken hebben en dat feitelijk niets met hen te maken heeft?
niet onder het tapijt schuiven, verre van maar de bewoording mag toch wel anders? Gewoon straattuig en crimineeltjes ongeacht hun achtergrond moeten gewoon hard worden aangepakt en voor zichtbaar hard worden aangepakt, dan kunnen die kutmarokkaantjes ook niet klagen dat ze worden gediscrimineerd en geef je ze geen enkele aanleiding om een excuus te gebruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:47 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Precies.
Onder het tapijt schuiven is beter blijkbaar. Dan maak je de discussie over de cultuur dood en duurt het nog langer voor de discussie op gang komt en geef je die Marokkaanse jeugd nog meer tijd te klooien.
Dat alles-is-liefde manteltje
Ik denk dat het belangrijker is te realiseren dat we als Nederland in de jaren 70 volledig elke vorm van autoriteit hebben afgebroken waardoor elke sociale controle als taboe werd bestempeld. Daar zijn we de fout in gegaan en daar plukken we nu de vruchten van.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat we ook gerust eerlijk mogen zeggen dat we in de jaren '60 en '70 niet de meest intelligente allochtonen hier naar toe hebben gehaald, een slechte scholing en de daaruit voortvloeiende kansloze positie op de arbeidsmarkt worden dus ook gewoon veroorzaakt door een laag IQ.
dat dus...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Waarom zou je je bekommeren om mensen die schijt hebben aan onze maatschappij?
Nee, dat ligt ook aan het inconsequente en veel te softe beleid, dat klopt helemaal. Wat dat betreft zijn wij zelf ook verantwoordelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Nee.
Alleen is dat heel wat anders dan stellen dat het in Marokko en de rest net zo'n criminele bende is van hangjongeren als hier in Nederland.
Feitelijk zijn het waarschijnlijk Marokkaanse staatsburgers, dus ze hebben wel degelijk iets met Marokko te maken. Maar onder onze 'hoede' zijn ze verder verziekt, dat ontken ik niet.quote:Dus wil je ze de grens over gooien naar een land waar ze niets mee te maken hebben en dat feitelijk niets met hen te maken heeft?
Het is allemaal onze schuld.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is te realiseren dat we als Nederland in de jaren 70 volledig elke vorm van autoriteit hebben afgebroken waardoor elke sociale controle als taboe werd bestempeld. Daar zijn we de fout in gegaan en daar plukken we nu de vruchten van.
je blijft maar met excuses komen he.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is te realiseren dat we als Nederland in de jaren 70 volledig elke vorm van autoriteit hebben afgebroken waardoor elke sociale controle als taboe werd bestempeld. Daar zijn we de fout in gegaan en daar plukken we nu de vruchten van.
Dat was wel het geval als het over gast arbeiders ging maar niet als het over de oorspronkelijke Nederlanders ging/gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Dagonet het volgende:
Omdat hun slachtoffers ongelovige varkens zijn. Kafirs.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef thumbnail het volgende:
Wat ik nou niet snap is waarom die Marokkanen zo extreem vijandig zijn tegen niet- Marokkanen.
Hoe haal je het in je hoofd om een vrouw te trappen of te slaan?
Eens .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
nou ja schuld, omdat we toen geen goede integratieregels hadden zitten we nu wel met de problemen, doet er verder weinig toe natuurlijk want die historische aanpak kun je toch niet terugdraaienquote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is allemaal onze schuld.
Ja, uiteindelijk hebben we het zelf wél allemaal toegelaten. En de 68-beweging (waar onze rechters van af stammen, die de dader als slachtoffer zien en de maatschappij als dader) is toch écht een West-Europese uitvinding en geen Noord-Afrikaanse.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is allemaal onze schuld.
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:02 schreef Wijze_appel het volgende:
Omdat hun slachtoffers ongelovige varkens zijn. Kafirs.
Maar toch blijft het not-done om hun cultuur/religie erop aan te spreken.
De discussie gemist over hand in eigen boezem?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:01 schreef jandevink het volgende:
[..]
je blijft maar met excuses komen he.
Een vrouw van 82(!) wordt vol in het gezicht geslagen, en we zitten hier te praten over hoe slecht wij Nederlanders het in de jaren '70 hebben aangepakt, hoe moeilijk Marokkaanse ouders en jongeren het hebben, en hoe slecht wij ze behandelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:02 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja schuld, omdat we toen geen goede integratieregels hadden zitten we nu wel met de problemen, doet er verder weinig toe natuurlijk want die historische aanpak kun je toch niet terugdraaien
Omdat het originele idee was dat ze zouden opflikkeren na een aantal jaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk hebben we het zelf wél allemaal toegelaten. En de 68-beweging (waar onze rechters van af stammen, die de dader als slachtoffer zien en de maatschappij als dader) is toch écht een West-Europese uitvinding en geen Noord-Afrikaanse.
Het verloren gaan van de sociale controle zou op zich nog niet zo'n probleem hoeven te vormen, ware het niet dat we hele wagonladingen aan zwakbegaafde, kansloze mensen van de ene op de andere dag vrijwel letterlijk uit woestijndorpjes hebben geplukt en in arbeiderswijken hebben gedumpt in de hoop dat het allemaal vanzelf wel goed zou komen. De SP heeft daar begin jaren '80 al op gewezen, maar indertijd heerste er al helemaal een taboe op kritiek op de massa-immigratie.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als die linkse idioten je blijven verdedigen kun je zo krom lullen tot je een banaan verslaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ben je nou echt verdomme helemaal van de pot gerukt?
het staat onomwonden in verschillende media.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk is het wel bizar dat de hele discussie weer over Marokkanen gaat terwijl dat op zich niet eens uit dit berichtje naar voren komt
Dat is nog steeds mijn idee.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het originele idee was dat ze zouden opflikkeren na een aantal jaar.
"Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk is het wel bizar dat de hele discussie weer over Marokkanen gaat terwijl dat op zich niet eens uit dit berichtje naar voren komt
Een van mijn grootvaders, De_Inquisiteur, die deed daar niet zo moeilijk over! Turken, Marokkanen, Berbers! Allemaal volk van de duivel!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
Grove fouten zelfs, maar dat het heden ten dage(!) nog steeds wordt gebruikt als argument om dit soort walgelijk gedrag goed te praten, en zelfs sympathie op te roepen voor dit volk is werkelijk te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is nog steeds mijn idee.
Maar je kunt toch niet beweren dat wij zelf ook geen fouten gemaakt hebben?
Doe nou eens rustig man huilie . Wij hebben dit als samenleving jaren oogluikend toegestaan .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een vrouw van 82(!) wordt vol in het gezicht geslagen, en we zitten hier te praten over hoe slecht wij Nederlanders het in de jaren '70 hebben aangepakt, hoe moeilijk Marokkaanse ouders en jongeren het hebben, en hoe slecht wij ze behandelen.
Voor een groot deel ja. Maar laat dat oud-links niet horen, want die gelooft (nog steeds?) in maakbaarheid.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook gerust eerlijk mogen zeggen dat we in de jaren '60 en '70 niet de meest intelligente allochtonen hier naar toe hebben gehaald, een slechte scholing en de daaruit voortvloeiende kansloze positie op de arbeidsmarkt worden dus ook gewoon veroorzaakt door een laag IQ.
nee een vrouw die een 'fikse karatetrap' tegen haar arm krijgt is wereldnieuws natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Sterker nog, in zekere zin is de Telegraaf gewoon betrouwbaarder, want de Volkskrant negeert dit soort 'incidenten' het liefste, en als ze er niet meer onder uit kunnen dan proberen ze sommige feiten zo veel mogelijk te negeren.
Dan krijg je artikelen als: "Incident tussen jongeren en ouderen in Rotterdam"
En dat is dus een product van de afbraak van de sociale controle. Afkomstig uit een cultuur waar die nog wel volop aanwezig is en dan geconfronteerd worden met een cultuur die dat net afgebroken heeft en er rabiaat tegen gekant is.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:56 schreef Voorschrift het volgende:
1. Slechte opvoeding is de schuld van slechte ouders, en die zijn ook(!) Marokkaan. Jammer dan denk ik dan maar, beter je best moeten doen.
Oh please, zelfs op de beste scholen leren kinderen amper nog goed met taal en rekenen om te gaan.quote:2. Er is niks mis met scholing in Nederland, als je dan zo nodig naar een halfbakken Islamitisch schooltje wilt of gewoon er met de pet naar gooit, eigen schuld.
Ja, want Abdel uit Almere kan er echt wat aan doen dat Mohammed uit Zeist een vrouw aftuigt. Toppunt van discriminatie: iemand afrekenen op wat een ander doet puur omdat hun ouders uit hetzelfde land komen.quote:3. Werkgevers hoeven dat gespuis niet meer omdat ze zelf het er naar gemaakt hebben, wederom eigen schuld.
Het is anders vaak genoeg voorgekomen dat waar eerst gerept werd in de media dat het Marokkanen betrof je later ergens achteraf in een kleine rectificatie ziet dat er een paar autochtonen opgepakt zijn voor dat vergrijp.quote:4. Media en Politiek brengt dit alles gewoon goed in beeld, wederom eigen schuld.
aanhang voor rechts zal blijven stijgen idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef voice-over het volgende:
Er zijn straks weer verkiezingen. Het Marokkanenprobleem zal worden uitgeroeid, hoe hard Pechtold en Halsema ook hun best doen dit te verhinderen.
Ze hebben er op een aantal vlakken een puinhoop van gemaakt, telt dat ook als "maakbaarheid"?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor een groot deel ja. Maar laat dat oud-links niet horen, want die gelooft (nog steeds?) in maakbaarheid.
Net stond dat er niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:05 schreef jandevink het volgende:
[..]
"Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
lezen is moeilijk?
ahh ok, geen discussietechniek tegenwoordig die gespekt is met ferme taal... prima knulquote:Op donderdag 11 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een vrouw van 82(!) wordt vol in het gezicht geslagen, en we zitten hier te praten over hoe slecht wij Nederlanders het in de jaren '70 hebben aangepakt, hoe moeilijk Marokkaanse ouders en jongeren het hebben, en hoe slecht wij ze behandelen.
En hoe denken die nou werkelijk? Zullen ze serieus de gedachte hebben dat als 1 Marokkaan zich gedraagt, dat die het gezicht van alle blijft?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef voice-over het volgende:
Er zijn straks weer verkiezingen. Het Marokkanenprobleem zal worden uitgeroeid, hoe hard Pechtold en Halsema ook hun best doen dit te verhinderen.
1. Daarom het het aanpassen, zouden ze een les uit moeten leren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat is dus een product van de afbraak van de sociale controle. Afkomstig uit een cultuur waar die nog wel volop aanwezig is en dan geconfronteerd worden met een cultuur die dat net afgebroken heeft en er rabiaat tegen gekant is.
[..]
Oh please, zelfs op de beste scholen leren kinderen amper nog goed met taal en rekenen om te gaan.
[..]
Ja, want Abdel uit Almere kan er echt wat aan doen dat Mohammed uit Zeist een vrouw aftuigt. Toppunt van discriminatie: iemand afrekenen op wat een ander doet puur omdat hun ouders uit hetzelfde land komen.
[..]
Het is anders vaak genoeg voorgekomen dat waar eerst gerept werd in de media dat het Marokkanen betrof je later ergens achteraf in een kleine rectificatie ziet dat er een paar autochtonen opgepakt zijn voor dat vergrijp.
Bericht is niet meer aangepast sinds het geplaatst isquote:
Omdat men naïef genoeg dacht dat ze weer terug zouden gaan naar de bergdorpjes waardoor er in de cruciale beginperiode geen enkele aandacht aan integratie is besteedt. Er was geen noodzaak om Nederlands te leren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het verloren gaan van de sociale controle zou op zich nog niet zo'n probleem hoeven te vormen, ware het niet dat we hele wagonladingen aan zwakbegaafde, kansloze mensen van de ene op de andere dag vrijwel letterlijk uit woestijndorpjes hebben geplukt en in arbeiderswijken hebben gedumpt in de hoop dat het allemaal vanzelf wel goed zou komen. De SP heeft daar begin jaren '80 al op gewezen, maar indertijd heerste er al helemaal een taboe op kritiek op de massa-immigratie.
Er is geen maatschappij ter wereld waar dat wel hoort.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:08 schreef Re het volgende:
je hoort inderdaad niet in een maatschappij zoals de onze een 82-jarige vrouw op d'r gezicht te slaan
grootste fout uit de nederlandse geschiedenis.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat men naïef genoeg dacht dat ze weer terug zouden gaan naar de bergdorpjes waardoor er in de cruciale beginperiode geen enkele aandacht aan integratie is besteedt. Er was geen noodzaak om Nederlands te leren bijvoorbeeld.
Idioterie van die tijd.
Gezien hun destructieve gedrag hebben we redenen te over dat beleid terug te draaien.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat men naïef genoeg dacht dat ze weer terug zouden gaan naar de bergdorpjes waardoor er in de cruciale beginperiode geen enkele aandacht aan integratie is besteedt. Er was geen noodzaak om Nederlands te leren bijvoorbeeld.
Idioterie van die tijd.
Nou ja, wat denk je van landen waar ze vrouwen stenigen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:10 schreef Dagonet het volgende:
Er is geen maatschappij ter wereld waar dat wel hoort.
Pure domme Wilders retoriek . Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet uitzettenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien hun destructieve gedrag hebben we redenen te over dat beleid terug te draaien.
Weg ermee. Uitzetten.
Ook daar slaan ze geen wildvreemde bejaarde vrouwen in het gezicht omdat ze de lift willen gebruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Nou ja, wat denk je van landen waar ze vrouwen stenigen.
Let maar eens op wat allemaal kan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pure domme Wilders retoriek . Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet uitzetten
Ach, nu ligt het allemaal aan de softe aanpak, en in het volgende topic word een harde aanpak racistisch en fascistisch genoemd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het ook wel met Dagonet eens hoor. Om mensen die uit een stammencultuur komen, met strenge straffen, veel sociale cohesie en controle, strenge Godsdienstige normen en waarden en weinig opleiding in de Nederlandse vrijgevochten samenleving te 'dumpen' is ook vragen om problemen.
Verder neig ik zelf eerder naar juist die 'stammencultuur', met strenge straffen, sociale cohesie en controle en normen en waarden. Wat dat betreft is Nederland ook te ver doorgeschoten met zijn individualisering, want daar bouw je geen duurzame maatschappij mee op. (Wat je ook ziet, want de boel dondert in elkaar. Marokkanen c.s. zijn enkel het symptoom daarvan, niet de diepe oorzaak)
hebben de krakers ook niks meer te klagenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
operation clean sweep is comming closer.
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het ook wel met Dagonet eens hoor. Om mensen die uit een stammencultuur komen, met strenge straffen, veel sociale cohesie en controle, strenge Godsdienstige normen en waarden en weinig opleiding in de Nederlandse vrijgevochten samenleving te 'dumpen' is ook vragen om problemen.
Verder neig ik zelf eerder naar juist die 'stammencultuur', met strenge straffen, sociale cohesie en controle en normen en waarden. Wat dat betreft is Nederland ook te ver doorgeschoten met zijn individualisering, want daar bouw je geen duurzame maatschappij mee op. (Wat je ook ziet, want de boel dondert in elkaar. Marokkanen c.s. zijn enkel het symptoom daarvan, niet de diepe oorzaak)
Daar slaan ze vrouwen met een zweep omdat vrouwen alcohol drinken, of omdat vrouwen een strakke broek aanhebben of omdat ...........................quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Dagonet het volgende:
Ook daar slaan ze geen wildvreemde bejaarde vrouwen in het gezicht omdat ze de lift willen gebruiken.
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Let maar eens op wat allemaal kan.
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.
ooit gehoord van grondwetswijziging?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennen
En als je die hint niet snapt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?
ik wist het al lang, als ik op een feestje ben en iedereen heeft een hekel aan mij dan ging ik gewoon naar huis
Burgemeester van Den Haag luidt de noodklok over de toestroom van oost-europeanen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef jandevink het volgende:
[..]
grootste fout uit de nederlandse geschiedenis.
maar toch grappig.
de poolse werknemers op ons bedrijf gaan ook weer terug.
toch spreken ze ook al een beetje nederlands (verstaan doe ze het zeker goed)
Onzin, kinderen gingen gewoon naar school en ze kregen huizen en noem maar op.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.
Je kunt nu eenmaal geen gelovige Berber uit zijn hutje van poep trekken en hier in een nieuwbouwflat in de Bijlmer plaatsen zonder dat er problemen ontstaan. Dat staat op zich nog helemaal los van de softe aanpak.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, nu ligt het allemaal aan de softe aanpak, en in het volgende topic word een harde aanpak racistisch en fascistisch genoemd.
Ik word er een beetje moe van.
Dan kunnen we Nederlanders die zich crimineel gedragen dus ook gaan "uitzetten" . Of moet ik zeggen deporteren ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef jandevink het volgende:
[..]
ooit gehoord van grondwetswijziging?
Omdat je in Nederland niet hoeft te knokken voor je bestaan. Je hebt vreten, gezondheidszorg, een degelijk huis, allerlei subsidies en faciliteiten. Alleen jammer dat er zoveel kafrs wonen die niet inzien hoeveel restecpt jij wel niet verdient.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?
ik wist het al lang, als ik op een feestje ben en iedereen heeft een hekel aan mij dan ging ik gewoon naar huis
Bullshit.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
En ze hadden het hier goedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennen
Totaal niet erg, en wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Maar mensen met die mening kunnen niet zonder beveiliging de straat over, of zijn al omgelegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal geen gelovige Berber uit zijn hutje van poep trekken en hier in een nieuwbouwflat in de Bijlmer plaatsen zonder dat er problemen ontstaan. Dat staat op zich nog helemaal los van de softe aanpak.
Punt is dat wij zonder allochtonen misschien nog wel weg zouden kunnen zijn gekomen met een meer softe aanpak (voor enige tijd althans), maar dat juist de aanwezigheid van grote groepen mensen uit primitieve streken het noodzakelijk maken dat er hard opgetreden wordt. En ook de Nederlandse vandalen krijgen dan een tikje mee. Niet erg toch?
Idd. Nood breekt wetten, enzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.
Los van dat is zo'n grondwet ook maar een stukje papier dat de geest van een bepaalde tijd weergeeft. Er gebeuren nu ook dingen (bijv. homohuwelijk) die wettelijk 30 jaar geleden gewoon strafbaar waren.
Hun cultuur is er een van sociale controle en cohesie die hier totaal ontbreekt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Wijze_appel het volgende:
Dit excuus is weer een goed voorbeeld van Dagonet hoe ze van 2 walletjes proberen te vreten.
Behalve als je agressief van aard bent, gratis geld krijgt en ook nog vrijelijk het interieur kunt verbouwen omdat niemand er wat van durft te zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
waar naartoe, denk je nou echt dat dit een reeele optie is? Zoals gezegd, het bekt wel lekker maar is gewoon geen oplossing voor dit probleemquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien hun destructieve gedrag hebben we redenen te over dat beleid terug te draaien.
Weg ermee. Uitzetten.
Nee, want waar wil je die naar toe brengen? Madagascar?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kunnen we Nederlanders die zich crimineel gedragen dus ook gaan "uitzetten" . Of moet ik zeggen deporteren ?
Emigreren is niet zo moeilijk, al helemaal niet als je toch al een Marokkaans paspoort hebt. Als de omgeving je niet past, en je liever in Nederland blijft, dan had je dat maar eerder moeten bedenken. We blijven niet bezig.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.
Gewoon met het vliegtuig of anders met de boot. In Noord-Afrika of omstreken op het strand dumpen en houdoe!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening? althans 1 daarvan had zelfs de mening dat het uitzeten niet aan de orde was... die ander heeft zich daar nooit over uitgesproken dus blijft er 1 overquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal niet erg, en wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Maar mensen met die mening kunnen niet zonder beveiliging de straat over, of zijn al omgelegd.
Het hebben van de Nederlandse nationaliteit geeft je het recht om in Nederland te zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon met het vliegtuig of anders met de boot. In Noord-Afrika of omstreken op het strand dumpen en houdoe!
"Maar 3"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening?
Wat bepleit je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, want waar wil je die naar toe brengen? Madagascar?
Onze grondwet en het (anti-)discriminatiebeginsel zeggen iets over gelijke behandeling in gelijke gevallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Los van dat is zo'n grondwet ook maar een stukje papier dat de geest van een bepaalde tijd weergeeft. Er gebeuren nu ook dingen (bijv. homohuwelijk) die wettelijk 30 jaar geleden gewoon strafbaar waren.
Dat is het hypocriete ook he?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.
Niet voor mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Wijze_appel het volgende:
In de ene discussie zijn ze op en top Marokkaan. In dit soort discussie zijn het opeens Nederlanders.
Het gaat ten eerste niet puur alleen over uitzetten, en ik vind het verschrikkelijk dat je die doden wegzet als 'maar'. Alsof het onbelangrijk is en niet boeit dat je in Nederland om een mening wordt neergeschoten/gestoken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening? althans 1 daarvan had zelfs de mening dat het uitzeten niet aan de orde was... die ander heeft zich daar nooit over uitgesproken dus blijft er 1 over
volgens de wet zijn ze gewoon Nederlander... of je dat nu leuk vindt of nietquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is het hypocriete ook he?
In de ene discussie zijn ze op en top Marokkaan. In dit soort discussie zijn het opeens Nederlanders.
Te simpel voor woorden.
Juist . Wat een dom gelul lees ik hier zeg .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.
Nee, het is slechts een voorbeeld om aan te geven dat dingen die in de wet verankerd zijn, zoals het strafbaar zijn van sodomie, na een aantal jaren weer heel anders beschouwd kan worden. Dus dat wetten niet voor eeuwig vaststaan en altijd een weerspiegeling van een bepaalde tijd zijn. Een ander voorbeeld had ook gekund.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze grondwet en het (anti-)discriminatiebeginsel zeggen iets over gelijke behandeling in gelijke gevallen.
Sowieso ...
Een homohuwelijk vergelijken met mensen het land uitzetten
Omdat hij een Nederlands paspoort heeft?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef LXIV het volgende:
Waarom wordt het als een onoverkomelijk probleem gezien als een (slecht aangepaste) Marokkaan die toevallig hier geboren is naar Marokko zou moeten verhuizen?
Dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik ben sowieso van mening dat Nederland veel en veel te vol is. Laat ze maar naar de VS gaan, ruimte zat daar met 24 personen per km².quote:Diezelfde mensen vinden het dan weer vanzelfsprekend dat mensen die in Afrika geboren zijn naar Nederland kunnen verhuizen. Dat moet allemaal zonder belemmering kunnen.
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat ten eerste niet puur alleen over uitzetten, en ik vind het verschrikkelijk dat je die doden wegzet als 'maar'. Alsof het onbelangrijk is en niet boeit dat je in Nederland om een mening wordt neergeschoten/gestoken.
Volgens de wet zijn ze beide, gezien hun paspoorten.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
volgens de wet zijn ze gewoon Nederlander... of je dat nu leuk vindt of niet
Nou je moet dan eerst de grondwet tot een propje vouwen en verbranden, en dat laat een ieders leven hier in dit land open voor de willekeur van de machthebbers. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef LXIV het volgende:
Waarom wordt het als een onoverkomelijk probleem gezien als een (slecht aangepaste) Marokkaan die toevallig hier geboren is naar Marokko zou moeten verhuizen?
Diezelfde mensen vinden het dan weer vanzelfsprekend dat mensen die in Afrika geboren zijn naar Nederland kunnen verhuizen. Dat moet allemaal zonder belemmering kunnen.
Als het een kan, dan kan toch ook het ander.
Desnoods maken we het zo 'zuur' voor ze hier, dat ze 'vrijwillig' terug gaan.
Het gros heeft (ook) de Marokkaanse nationaliteit. Punt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist . Wat een dom gelul lees ik hier zeg .
Mensen met de Nederlandse nationaliteit uitzetten vanwege criminele feiten . Droom verder
Ik zei "je mening", ik heb uitzetten niet genoemd, ik heb het puur over een hardere aanpak volgend op de softe aanpak uit de jaren '70 waar ik op de eerste plaats over discussieerde.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehad
Ja, laten we net zo barbaars gaan straffen als in Saudi Arabië.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef roy040 het volgende:
Gewoon hardere straffen, vinger eraf kappen. Dan bedenken ze zich wel voordat ze nog zoiets doen...
Iets anders werkt blijkbaar niet.. je krijgt eerst 2 waarschuwingen, 3de keer vinger erafquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, laten we net zo barbaars gaan straffen als in Saudi Arabië.
Ja, ook. Inderdaad. Ook. Beide. Met als gevolg dat je ze aan de grens niet kan weigeren want dat gaat nogal moeilijk met onderdanen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gros heeft (ook) de Marokkaanse nationaliteit. Punt.
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistemquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Antisodomiewetten vallen welliswaar onder het Strafrecht maar zijn geen Grondrechten .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een voorbeeld om aan te geven dat dingen die in de wet verankerd zijn, zoals het strafbaar zijn van sodomie, na een aantal jaren weer heel anders beschouwd kan worden. Dus dat wetten niet voor eeuwig vaststaan en altijd een weerspiegeling van een bepaalde tijd zijn. Een ander voorbeeld had ook gekund.
Heb jij weleens van het woord proportionaliteit gehoord btw, tijdens je studie aan de KMA?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistem
Het is volstrekt legaal en ethisch verantwoord om hier in Nederland een aantal maatregelen te nemen op sociaal-economisch vlak en op juridisch gebied, waardoor het leven voor dat soort tuig minder gemakkelijk wordt. Blank of getint.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je moet dan eerst de grondwet tot een propje vouwen en verbranden, en dat laat een ieders leven hier in dit land open voor de willekeur van de machthebbers. Toch?
Straks laat mijn schattige hondje per ongeluk een po-epje op de straat en dan word ik op een schandpaal gezet, door minister Lucassen (ex-onderofficier van de koninklijke landmacht). Ik bedoel what's the problem.
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef roy040 het volgende:
[..]
Iets anders werkt blijkbaar niet.. je krijgt eerst 2 waarschuwingen, 3de keer vinger eraf
Er zijn meer Anitliaanse criminelen in Nederland dan Marokkanen hoor .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
En de rest, een handjevol, moet zwaar beveiligd worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehad
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistem
ging idd over hardere aanpak en niet over uitzetten dus ok, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei "je mening", ik heb uitzetten niet genoemd, ik heb het puur over een hardere aanpak volgend op de softe aanpak uit de jaren '70 waar ik op de eerste plaats over discussieerde.
Je verward me denk ik met LXIV
Ik zeg niet dat het ingevoerd KAN worden. maar beste is van wel denk dat het veel zou schelenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?
Of heb je ook nog realistische oplossingen.
Als we hetzelfde volk binnenhalen hebben we ook dezelfde straffen nodig om ze in toom te houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
...dan stel ik me niet voor dat-ie vingerkootjes van zijn baldadige pupillen gaat afhakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is volstrekt legaal en ethisch verantwoord om hier in Nederland een aantal maatregelen te nemen op sociaal-economisch vlak en op juridisch gebied, waardoor het leven voor dat soort tuig minder gemakkelijk wordt. Blank of getint.
Dat het zo ver heeft moeten komen dat het nu dan op een 'zure' manier moet komt omdat er te lang aangepapt is. Net als een leraar voor een klas die eerst een tijdje de popie-jopie uithangt en uiteindelijk helemaal uit zijn ster gaat.
Volgens mij is het daar vrij evident dat je bejaarden niet moet meppen, blijkbaar doen ze toch iets goed met hun straffen daar. Ik ben voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ikquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we halen geen SA'ers binnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef LXIV het volgende:
Als we hetzelfde volk binnenhalen hebben we ook dezelfde straffen nodig om ze in toom te houden.
Dit zijn dezelfde domme huilies die straks nadat rechts Nederland heeft omgevormd tot een politiestaat gaan demonstreren omdat ze het allemaal " niet meer pikken"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het bestequote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar we halen geen SA'ers binnen.
Ach, niet alles hoeft natuurlijk op legale wijze te gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die "domme huilies" hebben daar geen tijd voor. Die zijn druk bezig Nederland weer op te bouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde domme huilies die straks nadat rechts Nederland heeft omgevormd tot een politiestaat gaan demonstreren omdat ze het allemaal " niet meer pikken"
Vervolgens krijgen ze een kogel in de knie dankzij wetgeving waar ze enige jaren daarvoor zelf nog fanatiek voorstanders van waren
leuk he proberen iemand anders met "stevige" woorden weg te zetten... heldquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En de rest, een handjevol, moet zwaar beveiligd worden.
Dat lage aantal zegt juist dat men wel uitkijkt wat ze zeggen. Dat jij dat 180 graden probeert te beredeneren is niet zo verwonderlijk. Het is wel labiel.
Ik vind het een gek verhaal. Marokkaanse meisjes zijn vaak juist uitermate aangepast en doen het over het geheel genomen zeer goed in ons land. Ik wil wel weten hoe de vork in de steel zit, alvorens overhaastig de grondwet bij het vuilnis te zetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar vrij evident dat je bejaarden niet moet meppen, blijkbaar doen ze toch iets goed met hun straffen daar. Ik ben voor.
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef roy040 het volgende:
[..]
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het beste. werkt het niet bij de eerste vinger ? heeft die er nog 9 over.
In de Middeleeuwen lag de gemiddelde leeftijd in de Lage Landen een stuk lager dan tegenwoordig, rond de veertig jaar (het gaat om een gemiddelde; er waren dus wel degelijk mensen die de tachtig of negentig haalden).quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Re het volgende:
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ik
met 9 vingers kan je nog gewoon werken hoor, weinig kans dat die die 9 ook nog kwijt wiltquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?
Echt soms vraag je je af waar sommige mongooltjes hun kiesrecht aan ontlenen
Waar jij problemen ziet, zie ik oplossingen!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Re het volgende:
[..]
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ik
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef roy040 het volgende:
[..]
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het beste. werkt het niet bij de eerste vinger ? heeft die er nog 9 over.
Mmmm.....als ze met 10 vingers niet kunnen/willen werken en als ze daar mee wegkomen dan zeker met 9 vingers.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef roy040 het volgende:
met 9 vingers kan je nog gewoon werken hoor, weinig kans dat die die 9 ook nog kwijt wilt
en overal is een oplossing voor
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.
Whahahah nee ik weet dat het allemaal niet zomaar kan. maar er moet wel iets gebeuren. tot dat er een keer al die marrokanen afgeslagen worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.
Je denkt nu op een manier waarmee je jezelf straks keihard in je klauwen snijdt .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die "domme huilies" hebben daar geen tijd voor. Die zijn druk bezig Nederland weer op te bouwen.
Wat jij tegen die tijd doet kunnen we wel raden
Je hebt echt geen 10 vingers nodig om te kunnen werken hoor! En net alsof ze nu allemaal door hard werken zoveel bijdragen aan de maatschappij. Hak er maar af, dan leren ze het wel af.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?
Echt soms vraag je je af waar sommige mongooltjes hun kiesrecht aan ontlenen
Eens. Ik geef het alleen weinig kans omdat de Nederlander de staat minacht. Zolang we politie uitlachen, zolang we op de radio elkaar waarschuwen voor controles zodat we lekker daarna weer het gas in kunnen trappen, zolang zal het in Nederland niet goed blijven gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
Dus ja, de staat heeft gewoon de morele plicht om zijn gezag te handhaven. Desnoods met geweld. Ten bate van iedereen.
We denken hetzelfdequote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt echt geen 10 vingers nodig om te kunnen werken hoor! En net alsof ze nu allemaal door hard werken zoveel bijdragen aan de maatschappij. Hak er maar af, dan leren ze het wel af.
Ik ben van mening dat de burger, dwz elke burger, voldoende moet worden beschermd tegen de almacht van de staat, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
In ieder maatschappij is het zo dat er maar één partij de sterke kan zijn.
Als het goed is, is dat de staat. Door gepast en rechtvaardig geweld toe te passen kan de staat die machtspositie handhaven. Dit is ten gunste van iedereen en in het bijzonder van de zwakkeren, die de staat kan beschermen.
Als de staat nalaat zijn machtspositie te handhaven (68) dan zullen anderen die positie innemen. Bijvoorbeeld groepen Marokkaanse straatterroristjes. Met als gevolg dat geweld veel willekeuriger en buitenproportioneler wordt toegepast. Vooral de zwakkeren zijn daar het slachtoffer van.
Dus ja, de staat heeft gewoon de morele plicht om zijn gezag te handhaven. Desnoods met geweld. Ten bate van iedereen.
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
In ieder maatschappij is het zo dat er maar één partij de sterke kan zijn.
Als het goed is, is dat de staat. Door gepast en rechtvaardig geweld toe te passen kan de staat die machtspositie handhaven. Dit is ten gunste van iedereen en in het bijzonder van de zwakkeren, die de staat kan beschermen.
Als de staat nalaat zijn machtspositie te handhaven (68) dan zullen anderen die positie innemen. Bijvoorbeeld groepen Marokkaanse straatterroristjes. Met als gevolg dat geweld veel willekeuriger en buitenproportioneler wordt toegepast. Vooral de zwakkeren zijn daar het slachtoffer van.
Als je je normaal gedraagt heb je niets te vrezen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je denkt nu op een manier waarmee je jezelf straks keihard in je klauwen snijdt .
Nederland moet een politiestaat worden. Met publieke knokploegen die ten aller tijde de orde hardhandig handhaven .
afgeslagen ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef roy040 het volgende:
[..]
Whahahah nee ik weet dat het allemaal niet zomaar kan. maar er moet wel iets gebeuren. tot dat er een keer al die marrokanen afgeslagen worden.
Dat is ook een gevolg van de 'politie is je beste vriend' campagne. En verder is de Nederlander nog niet zo opstandig, hij betaalt in het algemeen toch braaf zijn belasting en doet wat de politie zegt. Echte demonstraties zie je nog maar zelden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eens. Ik geef het alleen weinig kans omdat de Nederlander de staat minacht. Zolang we politie uitlachen, zolang we op de radio elkaar waarschuwen voor controles zodat we lekker daarna weer het gas in kunnen trappen, zolang zal het in Nederland niet goed blijven gaan.
Natuurlijk. Maar de staat heeft ook de verplichting voor recht en orde te zorgen. En daar hoort het toepassen van geweld ook bij. Anders wordt die burger niet beschermt tegen de willekeurige macht van zijn meer agressieve mede-burgers.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de burger, dwz elke burger, voldoende moet worden beschermd tegen de almacht van de staat, hoor.
Dit is naïviteit of moedwilligheid, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.
Dat is het grote probleem want het enige wat oorspronleijke Nederlanders kunnen doen is naar het gezag stappen als er iets aan de hand is.
Het tuig trekt zich daar niets van aan en daar kan onze maatschappij maar geen antwoord op vinden.
Goede observatie, onder die zieligheids industrie vallen:quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
Maar nogmaals, we hebben een enorm blik kansloze paupers opengetrokken zonder ook maar enige idee te hebben wie we nu precies in huis gehaald hebben. En toen men er langzamerhand achter kwam, dat de meesten gewoon zouden blijven, is een complete zieligheidsindustrie uit de grond gestampt. Die zieligheidsindustrie is inmiddels zó uit de kluiten gewassen, dat er ik-weet-niet-hoeveel mensen in werkzaam zijn. Dat vind ik op zijn minst net zo kwalijk als het walgelijke gedrag van dit soort straattuig.
Onze staat is absoluut niet geweldloos ingericht! De staat heeft nog steeds het -legale- geweldsmonopolie. Waarom mag de staat (ambtenaren) dan met wapens rondlopen en niemand anders?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.
Dat is het grote probleem want het enige wat oorspronkelijke Nederlanders kunnen doen is naar het gezag stappen als er iets aan de hand is.
Het tuig trekt zich daar niets van aan en daar kan onze maatschappij maar geen antwoord op vinden.
nou ja, als je kijkt naar frankrijk en duistland zijn we op dat gebied idd erg egocentrisch, maar daar hebben ze natuurlijk ook onze problemenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook een gevolg van de 'politie is je beste vriend' campagne. En verder is de Nederlander nog niet zo opstandig, hij betaalt in het algemeen toch braaf zijn belasting en doet wat de politie zegt. Echte demonstraties zie je nog maar zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |