Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etcquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Scorpie het volgende:
Incident, er is absoluut geen enkel probleem met onze Nieuwe Nederlanders, Nederlanders doen het ook, discriminatie!!
Zo, alle bullshit-verklaringen voor dit gedrag weer gehad. Whats next?
Gelukkig was Marokkanenterreur er al voor de PVV. Dus Wilders is een gevolg daarvan, en niet andersom.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etc.
Moet ik hier serieus op ingaan? Ik beschrijf wat opties om het verhaal wat meer journalistiek verantwoord te maken. De journalist kan achteraf naar de plaats delict reizen, de plek beschrijven, waren er camera's, was er toezicht, mensen interviewen..hebben die wel vaker zoiets meegemaakt op deze plek etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want er is altijd publiek bij aanwezig, en ook een journalist?
Nooit geweten dat jij daar niet vies van was johquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker aanduwen?.
Het was meer een suggestie voor jouw openingszinquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij daar niet vies van was joh
Maar helaasch, mijn sterretje blijft een sterretje![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bah! Die smerige journalistieke hetze tegen deze slachtoffers van onze bikkelharde Nederlandse maatschappij. Het wordt echt hoog tijd dat we met zijn allen eens flink door het stof kruipen als boetedoening voor het leed dat we de nieuwe Nederlanders aandoen. Het is immers onze eigen schuld door het schandalige tekort aan gesubsidieerde rap-workshops voor deze straatartiesten!
Dus ze bleef proberen om in de lift te komen inplaats van om hulp te halen ofzo? Op zo'n metrostation is altijd wel personeel en anders een noodknop aanwezig. Ook niet slim aangepakt van de dame in kwestie (waarmee ik de mishandeling uiteraard niet wil bagataliseren).quote:Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen.
Hehe. Ik hoop dat we uitkomen op een nekschot voor dit soort types.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next zijn de Godwins, daarna de "het is de schuld van die Nazi Wilders" etc etc.
Volgens mij was dat stuk ook bij DWDDquote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi voorbeeld was eergisteren bij Puberruil XL ( ja i know). Kwamen ze bij een groep (allochtone) hangjongeren uit waaraan ze vroegen wat hun bezighield; "Nou gewoon een beetje rondhangen en kattekwaad uithalen. Van belletje lellen tot inbraken"
Moslim zijn heeft weinig met straatterreur te maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef jandevink het volgende:
Maar goed, een of andere bekende trendwatcher had voorspelt dat tussen 2012 en 2016 alle moslims en dergelijke europa werden uit getrapt, begint aardig realistisch te worden...
Het op zijn beloop laten van dit soort zaken werkt de polarisatie alleen maar sterk in de hand .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar L is een vrouw, jij nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was meer een suggestie voor jouw openingszin.
Lekker zwartgallig.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
Maar helaas wel dagelijkse praktijk.quote:
Bedoelen ze dat nu, als ze het over "ille lyrics spitten" hebben?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
Dat het voorkomt zal ik niet ontkennen, maar dat 100% van de allochtonen zo is slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar helaas wel dagelijkse praktijk.
Ja ik zag het ook net . Bij Moraalridders .quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Die waren vorige week bij De Wereld Draait Door toch?
Wellicht er niet uitschoppen, maar wel schoppen. Eenzelfde dat met deze Marokkaanse dames had moeten gebeuren. Hun mooie gezichtjes voor een maandje onbruikbaar maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kun je er niet uitschoppen want dat zijn Nederlanders.
Domste post van het jaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef jandevink het volgende:
[..]
naja, overal in europa hebben de straatterroristen een ding gemeen en dat is dat ze moslim zijn.
trap je alle moslims het land uit dan is de overlast ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |