quote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef Q. het volgende:
Had ze maar geen gebruik moeten willen maken van die lift, dan vraag je er om om in elkaar geslagen te worden.
Uiteraard, haar vuige varkenshoer dochter durfde te vragen of haar rolstoel langs de deftige dames mocht. Schipper mag ik overvaren zal wel een leuk spelletje zijn met Marokkaanse deelnemers.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA! Misschien had die 82-jarige bejaarde vrouw in een rolstoel wel expres ruzie gezocht met die meisjes, en was het enkel zelfverdediging!
Dit.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
QFT!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Perrin het volgende:
Welkom in Nederland. Wij zorgen wel voor je opleiding, gezondheid en uitkering terwijl je ons bespuugt, uitscheldt, slaat en besteelt.
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA! Misschien had die 82-jarige bejaarde vrouw in een rolstoel wel expres ruzie gezocht met die meisjes, en was het enkel zelfverdediging!
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef jandevink het volgende:
[..]
ja want uit onderzoeken en statistieken blijkt dat marokkanen niet crimineel en onaangepast zijn
Dit. Maar ja, de sensatie druipt er vanaf.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.
Ow dan is het geen nieuws meer en kan het ook wel op slotquote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Stokstaart het volgende:
Het lijkt trouwens een trend te worden hier ...
Jongens mishandelen bejaarde Rotterdammer
Generaliseren ? :quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...
Laten we ff ophouden met het generaliseren please.
Alleen al het feit dat ze zoiets moet vrágen aan dat tuig maakt me woedend.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, haar vuige varkenshoer dochter durfde te vragen of haar rolstoel langs de deftige dames mocht. Schipper mag ik overvaren zal wel een leuk spelletje zijn met Marokkaanse deelnemers.
Want er is altijd publiek bij aanwezig, en ook een journalist?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Jij neemt lukraak alles aan voor waarheid van mensen? Het artikel bevat één kant van het verhaal, ik zie nergens reacties van omstanders beschreven, nergens de reactie van de politie die de beelden kan opvragen, nergens een beschrijving van de situatie ter plekke door een journalist.
ja onder nederlanders ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dat niet? Genoeg tokkies lopen er rond...
Laten we ff ophouden met het generaliseren please.
Ik ontken niets. Ik beken ook niets. Dat had een vorige post al duidelijker moeten maken aan je.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef jandevink het volgende:
[..]
ja onder nederlanders ook.
maar het aandaal bij marokkanen is buitenproportioneel.
maar ontken je dat nog steeds?
Vergeet niet dat we in Nederland leven.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef craftyvirus het volgende:
Als ik toch zoiets zou zien, ga ik ECHT voor moord de gevangenis in..
Zeg lekker heet ding, zullen we ff samen de lift in gaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zoiets moet vrágen aan dat tuig maakt me woedend.
Zal ik jou eens ff lekker aanduwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeg lekker heet ding, zullen we ff samen de lift in gaan?
ach, je moeder laten uitschelden voor hollandse varkenszeug hoort bij het wederzijds respect.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef craftyvirus het volgende:
Als ik toch zoiets zou zien, ga ik ECHT voor moord de gevangenis in..
Laffe honden! echt waar ga werken, of je vader pijpen, weet ik veel maar ga wat nuttigs doen. Sletten!
Mijn ma zit sinds 2 jaar in een rolstoel. Ik moet er niet aan denken dat haar zoiets overkomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |