abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88478961
ROTTERDAM - De politie heeft zondag in Rotterdam twee jongetjes van 13 jaar aangehouden voor de mishandeling van een 81-jarige man uit die plaats. Dat heeft de politie maandag bekendgemaakt.

Bij de bejaarde man werd zaterdagavond belletje getrokken. De man ging achter de daders aan. Op een gegeven moment riep een van beide jongens bij een flat iets naar boven, waarna direct een aantal jongens naar beneden kwam. Zij begonnen de bejaarde man te schoppen en te slaan. Het slachtoffer liep daarbij een gebroken neus en jukbeen op.

De politie hield beide jongens aan naar aanleiding van getuigenverklaringen en een buurtonderzoek. Het is nog onduidelijk of de twee ook hebben geschopt en geslagen.

Bron: Telegraaf

Waarschijnlijk gaat het hier weer eens om jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk... Zucht..
pi_88479060
Waar gaat dit heen! Hebben deze mensen geen ziel?
pi_88479192
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:21 schreef Tigerfish het volgende:
Waar gaat dit heen! Hebben deze mensen geen ziel?
quote:
Waarschijnlijk gaat het hier weer eens om jongens met een Noord-Afrikaans uiterlijk... Zucht..
  maandag 8 november 2010 @ 17:31:03 #4
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_88479403
Ik heb wel eens gehoord dat er een link bestaat tussen dierenmishandeling op jonge leeftijd en geweldsdelicten op latere leeftijd.
Misschien geldt er ook zoiets voor mishandeling van (oudere) mensen op jonge leeftijd. Ik vraag me af of we deze pubers later ook terug zullen in het programma Opsporing Verzocht...
pi_88480022
Laffe teringventjes
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 8 november 2010 @ 17:57:20 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_88480377
Toch vind ik het apart dat die man achter ze aan ging rennen :') . En kom nu niet met belletje trekken is gelijk aan straatterrorisme. Iedereen heeft dat vroeger toch wel eens gedaan.

tsja wat daarna gebeurd valt natuurlijk niet goed te praten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_88480492
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch vind ik het apart dat die man achter ze aan ging rennen :') . En kom nu niet met belletje trekken is gelijk aan straatterrorisme. Iedereen heeft dat vroeger toch wel eens gedaan.

Zie jij een man van 81 al rennen?
Ik denk dat dat sowieso niet zomaar 1x belletje lellen is geweest, tenminste ik heb nog nooit mee gemaakt dat er iemand achter me aan kwam xD
pi_88480763
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:01 schreef Tigerfish het volgende:

[..]

Ik denk dat dat sowieso niet zomaar 1x belletje lellen is geweest, tenminste ik heb nog nooit mee gemaakt dat er iemand achter me aan kwam xD
Niet eens ?
Ik ken best wel bejaarden die hard kunne lopen hoor . Ook wel eens achter me aan gehad :P
Maar die man mishandelen gaat helemaal nergens meer over :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88480849
Ik denk dat ze al meerdere keren hebben gebeld, of een aantal dagen, anders ga je niet als 80 jarige er achteraan denk ik zo ..
~ Bonito La Risa ~
pi_88481557
plakband op de bel is ook leuk
pi_88481821
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:01 schreef Tigerfish het volgende:

[..]

Ik heb heel vaak mensen achter me aan gehad bij het belletje trekken. Mensen die lekker gefrustreerd deden, dat was natuurlijk prachtig. Die mensen bleven ook altijd slachtoffer. Mensen die niet reageren, daar is toch geen lol aan te beleven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88481834
Je kon er natuurlijk op wachten tot een opname van Benidorm Bastards verkeerd zou aflopen.
  maandag 8 november 2010 @ 18:39:53 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_88481944
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

zal wel niet de eerste keer zijn dat deze hyena's die man aan het sarren waren. helemaal van god los die kankervlekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88482140
Dat is cultuur, daar moet je respect voor hebben
pi_88482517
Hebben we al een afkomst mensen?
pi_88484899
Niet te geloven.. 13 jaar en dan al verpest. En dan heb ik het niet eens over afkomst of cultuur: als je als 13-jarige denkt dat het normaal is om een bejaarde man te mishandelen dan mag dat gespuis van mij meteen een opvoedkamp in. Én een goed gesprek met de ouders. Als je kind zoiets doet dan moet je de teugels toch eens wat strakker aantrekken.

Eens was er nog respect voor ouderen. Tegenwoordig hebben jongeren (maar ook volwassen) nog maar weinig respect voor hun medemens.
Liej
pi_88485678
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Leigh het volgende:
Niet te geloven.. 13 jaar en dan al verpest. En dan heb ik het niet eens over afkomst of cultuur: als je als 13-jarige denkt dat het normaal is om een bejaarde man te mishandelen dan mag dat gespuis van mij meteen een opvoedkamp in. Én een goed gesprek met de ouders. Als je kind zoiets doet dan moet je de teugels toch eens wat strakker aantrekken.

Eens was er nog respect voor ouderen. Tegenwoordig hebben jongeren (maar ook volwassen) nog maar weinig respect voor hun medemens.
Wie zegt dat die 13-jarigen ook hebben geslagen en geschopt ?
Wel op blijven letten he .
Groetjes, Ezio.
pi_88485853
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Stokstaart het volgende:

Het zijn wel deze twee 13-jarige jongetjes die aangehouden zijn. Tenzij de politie aan het pesten is of dit selectieve berichtgeving is, ga ik er vanuit dat dit gespuis ermee te maken heeft.
Wel op blijven letten, he.
Liej
pi_88486009
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Leigh het volgende:

De politie hield beide jongens aan naar aanleiding van getuigenverklaringen en een buurtonderzoek. Het is nog onduidelijk of de twee ook hebben geschopt en geslagen.

Je mist je puntje schat . ;)
Groetjes, Ezio.
pi_88486661
Wat jij wil, schat :)
Liej
pi_88486845
quote:
Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad,je kan ze vertrouwen op hun woord.
Misschien is die ouwe wel automutilist en deed hij het zelf omdat hij ze niet te pakken kreeg
Zou zomeer kunnen .
pi_88487141
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Inderdaad,je kan ze vertrouwen op hun woord.
Misschien is die ouwe wel automutilist en deed hij het zelf omdat hij ze niet te pakken kreeg
Zou zomeer kunnen .
Nu je het zegt ja :Y
Groetjes, Ezio.
pi_88487600
Ondanks het feit dat ik rechts populistische en stemmingmakende praat doorgaans verafschuw had ik direct een beeld van de daders in mijn hoofd. :{
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_88488056
quote:
Op maandag 8 november 2010 20:30 schreef nozem het volgende:
Ondanks het feit dat ik rechts populistische en stemmingmakende praat doorgaans verafschuw had ik direct een beeld van de daders in mijn hoofd. :{
Kan hard aankomen zo'n beeld
pi_88489928
afschieten, dat doe je toch altijd bij dierend met hondsdolheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')