Pure domme Wilders retoriek . Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet uitzettenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien hun destructieve gedrag hebben we redenen te over dat beleid terug te draaien.
Weg ermee. Uitzetten.
Ook daar slaan ze geen wildvreemde bejaarde vrouwen in het gezicht omdat ze de lift willen gebruiken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Nou ja, wat denk je van landen waar ze vrouwen stenigen.
Let maar eens op wat allemaal kan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pure domme Wilders retoriek . Mensen met een Nederlands paspoort kun je niet uitzetten
Ach, nu ligt het allemaal aan de softe aanpak, en in het volgende topic word een harde aanpak racistisch en fascistisch genoemd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het ook wel met Dagonet eens hoor. Om mensen die uit een stammencultuur komen, met strenge straffen, veel sociale cohesie en controle, strenge Godsdienstige normen en waarden en weinig opleiding in de Nederlandse vrijgevochten samenleving te 'dumpen' is ook vragen om problemen.
Verder neig ik zelf eerder naar juist die 'stammencultuur', met strenge straffen, sociale cohesie en controle en normen en waarden. Wat dat betreft is Nederland ook te ver doorgeschoten met zijn individualisering, want daar bouw je geen duurzame maatschappij mee op. (Wat je ook ziet, want de boel dondert in elkaar. Marokkanen c.s. zijn enkel het symptoom daarvan, niet de diepe oorzaak)
hebben de krakers ook niks meer te klagenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
operation clean sweep is comming closer.
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Ik ben het ook wel met Dagonet eens hoor. Om mensen die uit een stammencultuur komen, met strenge straffen, veel sociale cohesie en controle, strenge Godsdienstige normen en waarden en weinig opleiding in de Nederlandse vrijgevochten samenleving te 'dumpen' is ook vragen om problemen.
Verder neig ik zelf eerder naar juist die 'stammencultuur', met strenge straffen, sociale cohesie en controle en normen en waarden. Wat dat betreft is Nederland ook te ver doorgeschoten met zijn individualisering, want daar bouw je geen duurzame maatschappij mee op. (Wat je ook ziet, want de boel dondert in elkaar. Marokkanen c.s. zijn enkel het symptoom daarvan, niet de diepe oorzaak)
Daar slaan ze vrouwen met een zweep omdat vrouwen alcohol drinken, of omdat vrouwen een strakke broek aanhebben of omdat ...........................quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef Dagonet het volgende:
Ook daar slaan ze geen wildvreemde bejaarde vrouwen in het gezicht omdat ze de lift willen gebruiken.
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Let maar eens op wat allemaal kan.
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.
ooit gehoord van grondwetswijziging?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennen
En als je die hint niet snapt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?
ik wist het al lang, als ik op een feestje ben en iedereen heeft een hekel aan mij dan ging ik gewoon naar huis
Burgemeester van Den Haag luidt de noodklok over de toestroom van oost-europeanen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef jandevink het volgende:
[..]
grootste fout uit de nederlandse geschiedenis.
maar toch grappig.
de poolse werknemers op ons bedrijf gaan ook weer terug.
toch spreken ze ook al een beetje nederlands (verstaan doe ze het zeker goed)
Onzin, kinderen gingen gewoon naar school en ze kregen huizen en noem maar op.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Dagonet het volgende:
Ze zijn inderdaad gewoon gedumpt, kregen een bezem in de handen en verder is er niet meer naar omgekeken.
Je kunt nu eenmaal geen gelovige Berber uit zijn hutje van poep trekken en hier in een nieuwbouwflat in de Bijlmer plaatsen zonder dat er problemen ontstaan. Dat staat op zich nog helemaal los van de softe aanpak.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, nu ligt het allemaal aan de softe aanpak, en in het volgende topic word een harde aanpak racistisch en fascistisch genoemd.
Ik word er een beetje moe van.
Dan kunnen we Nederlanders die zich crimineel gedragen dus ook gaan "uitzetten" . Of moet ik zeggen deporteren ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef jandevink het volgende:
[..]
ooit gehoord van grondwetswijziging?
Omdat je in Nederland niet hoeft te knokken voor je bestaan. Je hebt vreten, gezondheidszorg, een degelijk huis, allerlei subsidies en faciliteiten. Alleen jammer dat er zoveel kafrs wonen die niet inzien hoeveel restecpt jij wel niet verdient.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
als ze het zo moeilijk in nederland vinden en wij zijn zo racistisch en dergelijke waarom gaan ze dan niet terug naar marokko?
ik wist het al lang, als ik op een feestje ben en iedereen heeft een hekel aan mij dan ging ik gewoon naar huis
Bullshit.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:12 schreef LXIV het volgende:
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
En ze hadden het hier goedquote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wel janken over mensen die zich wetteloos gedragen, maar zelf je Grondwet niet eens kennen
Totaal niet erg, en wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Maar mensen met die mening kunnen niet zonder beveiliging de straat over, of zijn al omgelegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal geen gelovige Berber uit zijn hutje van poep trekken en hier in een nieuwbouwflat in de Bijlmer plaatsen zonder dat er problemen ontstaan. Dat staat op zich nog helemaal los van de softe aanpak.
Punt is dat wij zonder allochtonen misschien nog wel weg zouden kunnen zijn gekomen met een meer softe aanpak (voor enige tijd althans), maar dat juist de aanwezigheid van grote groepen mensen uit primitieve streken het noodzakelijk maken dat er hard opgetreden wordt. En ook de Nederlandse vandalen krijgen dan een tikje mee. Niet erg toch?
Idd. Nood breekt wetten, enzo.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.
Los van dat is zo'n grondwet ook maar een stukje papier dat de geest van een bepaalde tijd weergeeft. Er gebeuren nu ook dingen (bijv. homohuwelijk) die wettelijk 30 jaar geleden gewoon strafbaar waren.
Hun cultuur is er een van sociale controle en cohesie die hier totaal ontbreekt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Wijze_appel het volgende:
Dit excuus is weer een goed voorbeeld van Dagonet hoe ze van 2 walletjes proberen te vreten.
Behalve als je agressief van aard bent, gratis geld krijgt en ook nog vrijelijk het interieur kunt verbouwen omdat niemand er wat van durft te zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef jandevink het volgende:
[..]
waar naartoe, denk je nou echt dat dit een reeele optie is? Zoals gezegd, het bekt wel lekker maar is gewoon geen oplossing voor dit probleemquote:Op donderdag 11 november 2010 11:11 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien hun destructieve gedrag hebben we redenen te over dat beleid terug te draaien.
Weg ermee. Uitzetten.
Nee, want waar wil je die naar toe brengen? Madagascar?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kunnen we Nederlanders die zich crimineel gedragen dus ook gaan "uitzetten" . Of moet ik zeggen deporteren ?
Emigreren is niet zo moeilijk, al helemaal niet als je toch al een Marokkaans paspoort hebt. Als de omgeving je niet past, en je liever in Nederland blijft, dan had je dat maar eerder moeten bedenken. We blijven niet bezig.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terug naar Marokko? Hoe kan je terug naar Marokko als je hier geboren bent en je hele leven hier hebt gewoond? De eerste groep was hard aan het werk.
Gewoon met het vliegtuig of anders met de boot. In Noord-Afrika of omstreken op het strand dumpen en houdoe!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening? althans 1 daarvan had zelfs de mening dat het uitzeten niet aan de orde was... die ander heeft zich daar nooit over uitgesproken dus blijft er 1 overquote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal niet erg, en wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Maar mensen met die mening kunnen niet zonder beveiliging de straat over, of zijn al omgelegd.
Het hebben van de Nederlandse nationaliteit geeft je het recht om in Nederland te zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
Er staat nergens in de grondwet dat Marokkanen in Nederland niet uitgezet mogen worden. Als het überhaubt al in de wet staat.
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon met het vliegtuig of anders met de boot. In Noord-Afrika of omstreken op het strand dumpen en houdoe!
"Maar 3"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening?
Wat bepleit je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, want waar wil je die naar toe brengen? Madagascar?
Onze grondwet en het (anti-)discriminatiebeginsel zeggen iets over gelijke behandeling in gelijke gevallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Los van dat is zo'n grondwet ook maar een stukje papier dat de geest van een bepaalde tijd weergeeft. Er gebeuren nu ook dingen (bijv. homohuwelijk) die wettelijk 30 jaar geleden gewoon strafbaar waren.
Dat is het hypocriete ook he?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.
Niet voor mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Wijze_appel het volgende:
In de ene discussie zijn ze op en top Marokkaan. In dit soort discussie zijn het opeens Nederlanders.
Het gaat ten eerste niet puur alleen over uitzetten, en ik vind het verschrikkelijk dat je die doden wegzet als 'maar'. Alsof het onbelangrijk is en niet boeit dat je in Nederland om een mening wordt neergeschoten/gestoken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:20 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn (waren) maar 3 mensen met een mening? althans 1 daarvan had zelfs de mening dat het uitzeten niet aan de orde was... die ander heeft zich daar nooit over uitgesproken dus blijft er 1 over
volgens de wet zijn ze gewoon Nederlander... of je dat nu leuk vindt of nietquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat is het hypocriete ook he?
In de ene discussie zijn ze op en top Marokkaan. In dit soort discussie zijn het opeens Nederlanders.
Te simpel voor woorden.
Juist . Wat een dom gelul lees ik hier zeg .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je kan niet ergens naar terug gaan als je er niet vandaan komt.
Nee, het is slechts een voorbeeld om aan te geven dat dingen die in de wet verankerd zijn, zoals het strafbaar zijn van sodomie, na een aantal jaren weer heel anders beschouwd kan worden. Dus dat wetten niet voor eeuwig vaststaan en altijd een weerspiegeling van een bepaalde tijd zijn. Een ander voorbeeld had ook gekund.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze grondwet en het (anti-)discriminatiebeginsel zeggen iets over gelijke behandeling in gelijke gevallen.
Sowieso ...
Een homohuwelijk vergelijken met mensen het land uitzetten
Omdat hij een Nederlands paspoort heeft?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef LXIV het volgende:
Waarom wordt het als een onoverkomelijk probleem gezien als een (slecht aangepaste) Marokkaan die toevallig hier geboren is naar Marokko zou moeten verhuizen?
Dat zul je mij nooit horen zeggen. Ik ben sowieso van mening dat Nederland veel en veel te vol is. Laat ze maar naar de VS gaan, ruimte zat daar met 24 personen per km².quote:Diezelfde mensen vinden het dan weer vanzelfsprekend dat mensen die in Afrika geboren zijn naar Nederland kunnen verhuizen. Dat moet allemaal zonder belemmering kunnen.
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat ten eerste niet puur alleen over uitzetten, en ik vind het verschrikkelijk dat je die doden wegzet als 'maar'. Alsof het onbelangrijk is en niet boeit dat je in Nederland om een mening wordt neergeschoten/gestoken.
Volgens de wet zijn ze beide, gezien hun paspoorten.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Re het volgende:
[..]
volgens de wet zijn ze gewoon Nederlander... of je dat nu leuk vindt of niet
Nou je moet dan eerst de grondwet tot een propje vouwen en verbranden, en dat laat een ieders leven hier in dit land open voor de willekeur van de machthebbers. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef LXIV het volgende:
Waarom wordt het als een onoverkomelijk probleem gezien als een (slecht aangepaste) Marokkaan die toevallig hier geboren is naar Marokko zou moeten verhuizen?
Diezelfde mensen vinden het dan weer vanzelfsprekend dat mensen die in Afrika geboren zijn naar Nederland kunnen verhuizen. Dat moet allemaal zonder belemmering kunnen.
Als het een kan, dan kan toch ook het ander.
Desnoods maken we het zo 'zuur' voor ze hier, dat ze 'vrijwillig' terug gaan.
Het gros heeft (ook) de Marokkaanse nationaliteit. Punt.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist . Wat een dom gelul lees ik hier zeg .
Mensen met de Nederlandse nationaliteit uitzetten vanwege criminele feiten . Droom verder
Ik zei "je mening", ik heb uitzetten niet genoemd, ik heb het puur over een hardere aanpak volgend op de softe aanpak uit de jaren '70 waar ik op de eerste plaats over discussieerde.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehad
Ja, laten we net zo barbaars gaan straffen als in Saudi Arabië.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef roy040 het volgende:
Gewoon hardere straffen, vinger eraf kappen. Dan bedenken ze zich wel voordat ze nog zoiets doen...
Iets anders werkt blijkbaar niet.. je krijgt eerst 2 waarschuwingen, 3de keer vinger erafquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, laten we net zo barbaars gaan straffen als in Saudi Arabië.
Ja, ook. Inderdaad. Ook. Beide. Met als gevolg dat je ze aan de grens niet kan weigeren want dat gaat nogal moeilijk met onderdanen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gros heeft (ook) de Marokkaanse nationaliteit. Punt.
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistemquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Antisodomiewetten vallen welliswaar onder het Strafrecht maar zijn geen Grondrechten .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een voorbeeld om aan te geven dat dingen die in de wet verankerd zijn, zoals het strafbaar zijn van sodomie, na een aantal jaren weer heel anders beschouwd kan worden. Dus dat wetten niet voor eeuwig vaststaan en altijd een weerspiegeling van een bepaalde tijd zijn. Een ander voorbeeld had ook gekund.
Heb jij weleens van het woord proportionaliteit gehoord btw, tijdens je studie aan de KMA?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistem
Het is volstrekt legaal en ethisch verantwoord om hier in Nederland een aantal maatregelen te nemen op sociaal-economisch vlak en op juridisch gebied, waardoor het leven voor dat soort tuig minder gemakkelijk wordt. Blank of getint.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je moet dan eerst de grondwet tot een propje vouwen en verbranden, en dat laat een ieders leven hier in dit land open voor de willekeur van de machthebbers. Toch?
Straks laat mijn schattige hondje per ongeluk een po-epje op de straat en dan word ik op een schandpaal gezet, door minister Lucassen (ex-onderofficier van de koninklijke landmacht). Ik bedoel what's the problem.
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef roy040 het volgende:
[..]
Iets anders werkt blijkbaar niet.. je krijgt eerst 2 waarschuwingen, 3de keer vinger eraf
Er zijn meer Anitliaanse criminelen in Nederland dan Marokkanen hoor .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
En de rest, een handjevol, moet zwaar beveiligd worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet.... maar je stelt dat als je een mening hebt over üitzetten"dat je dan streng beveiligd moet worden of al bent omgelegd, nu ken ik er maar 2 die om hun mening zijn omgelegd en die hebben het nooit over uitzetting als beleid gehad
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Deden wij in de Middeleeuwen ook. En hoeveel bejaarden van 82 werden er toen lastig gevallen door Marokkanen in de Nederlanden? Juistem
ging idd over hardere aanpak en niet over uitzetten dus ok, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zei "je mening", ik heb uitzetten niet genoemd, ik heb het puur over een hardere aanpak volgend op de softe aanpak uit de jaren '70 waar ik op de eerste plaats over discussieerde.
Je verward me denk ik met LXIV
Ik zeg niet dat het ingevoerd KAN worden. maar beste is van wel denk dat het veel zou schelenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?
Of heb je ook nog realistische oplossingen.
Als we hetzelfde volk binnenhalen hebben we ook dezelfde straffen nodig om ze in toom te houden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
...dan stel ik me niet voor dat-ie vingerkootjes van zijn baldadige pupillen gaat afhakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is volstrekt legaal en ethisch verantwoord om hier in Nederland een aantal maatregelen te nemen op sociaal-economisch vlak en op juridisch gebied, waardoor het leven voor dat soort tuig minder gemakkelijk wordt. Blank of getint.
Dat het zo ver heeft moeten komen dat het nu dan op een 'zure' manier moet komt omdat er te lang aangepapt is. Net als een leraar voor een klas die eerst een tijdje de popie-jopie uithangt en uiteindelijk helemaal uit zijn ster gaat.
Volgens mij is het daar vrij evident dat je bejaarden niet moet meppen, blijkbaar doen ze toch iets goed met hun straffen daar. Ik ben voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ikquote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar we halen geen SA'ers binnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef LXIV het volgende:
Als we hetzelfde volk binnenhalen hebben we ook dezelfde straffen nodig om ze in toom te houden.
Dit zijn dezelfde domme huilies die straks nadat rechts Nederland heeft omgevormd tot een politiestaat gaan demonstreren omdat ze het allemaal " niet meer pikken"quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goed, regel jij even dat we uit de EU stappen zodat we mensen van lichaamsdelen kunnen ontdoen? Zorg je ook even dat we dan niet geboycott worden door de beschaafde wereld?
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het bestequote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar we halen geen SA'ers binnen.
Ach, niet alles hoeft natuurlijk op legale wijze te gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die "domme huilies" hebben daar geen tijd voor. Die zijn druk bezig Nederland weer op te bouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde domme huilies die straks nadat rechts Nederland heeft omgevormd tot een politiestaat gaan demonstreren omdat ze het allemaal " niet meer pikken"
Vervolgens krijgen ze een kogel in de knie dankzij wetgeving waar ze enige jaren daarvoor zelf nog fanatiek voorstanders van waren
leuk he proberen iemand anders met "stevige" woorden weg te zetten... heldquote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En de rest, een handjevol, moet zwaar beveiligd worden.
Dat lage aantal zegt juist dat men wel uitkijkt wat ze zeggen. Dat jij dat 180 graden probeert te beredeneren is niet zo verwonderlijk. Het is wel labiel.
Ik vind het een gek verhaal. Marokkaanse meisjes zijn vaak juist uitermate aangepast en doen het over het geheel genomen zeer goed in ons land. Ik wil wel weten hoe de vork in de steel zit, alvorens overhaastig de grondwet bij het vuilnis te zetten.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar vrij evident dat je bejaarden niet moet meppen, blijkbaar doen ze toch iets goed met hun straffen daar. Ik ben voor.
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef roy040 het volgende:
[..]
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het beste. werkt het niet bij de eerste vinger ? heeft die er nog 9 over.
In de Middeleeuwen lag de gemiddelde leeftijd in de Lage Landen een stuk lager dan tegenwoordig, rond de veertig jaar (het gaat om een gemiddelde; er waren dus wel degelijk mensen die de tachtig of negentig haalden).quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Re het volgende:
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ik
met 9 vingers kan je nog gewoon werken hoor, weinig kans dat die die 9 ook nog kwijt wiltquote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?
Echt soms vraag je je af waar sommige mongooltjes hun kiesrecht aan ontlenen
Waar jij problemen ziet, zie ik oplossingen!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef Re het volgende:
[..]
0, maar dat komt voornamelijk omdat men niet ouder dan 40/50 werd denk ik
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef roy040 het volgende:
[..]
Maar wel het volk dat je uitscheld als je voorbij loopt. en oudere mensen slaat. gewoon hard aanpakken dit tuig. vinger eraf lijkt het beste. werkt het niet bij de eerste vinger ? heeft die er nog 9 over.
Mmmm.....als ze met 10 vingers niet kunnen/willen werken en als ze daar mee wegkomen dan zeker met 9 vingers.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:34 schreef roy040 het volgende:
met 9 vingers kan je nog gewoon werken hoor, weinig kans dat die die 9 ook nog kwijt wilt
en overal is een oplossing voor
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.
Whahahah nee ik weet dat het allemaal niet zomaar kan. maar er moet wel iets gebeuren. tot dat er een keer al die marrokanen afgeslagen worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag ik je even voorstellen aan de realiteit? Realiteit, dit is Roy. Jullie kunnen het vast goed vinden samen.
Je denkt nu op een manier waarmee je jezelf straks keihard in je klauwen snijdt .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die "domme huilies" hebben daar geen tijd voor. Die zijn druk bezig Nederland weer op te bouwen.
Wat jij tegen die tijd doet kunnen we wel raden
Je hebt echt geen 10 vingers nodig om te kunnen werken hoor! En net alsof ze nu allemaal door hard werken zoveel bijdragen aan de maatschappij. Hak er maar af, dan leren ze het wel af.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan de rest van zijn leven een uitkering betalen omdat hij niet kan werken zeker ?
Echt soms vraag je je af waar sommige mongooltjes hun kiesrecht aan ontlenen
Eens. Ik geef het alleen weinig kans omdat de Nederlander de staat minacht. Zolang we politie uitlachen, zolang we op de radio elkaar waarschuwen voor controles zodat we lekker daarna weer het gas in kunnen trappen, zolang zal het in Nederland niet goed blijven gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
Dus ja, de staat heeft gewoon de morele plicht om zijn gezag te handhaven. Desnoods met geweld. Ten bate van iedereen.
We denken hetzelfdequote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt echt geen 10 vingers nodig om te kunnen werken hoor! En net alsof ze nu allemaal door hard werken zoveel bijdragen aan de maatschappij. Hak er maar af, dan leren ze het wel af.
Ik ben van mening dat de burger, dwz elke burger, voldoende moet worden beschermd tegen de almacht van de staat, hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
In ieder maatschappij is het zo dat er maar één partij de sterke kan zijn.
Als het goed is, is dat de staat. Door gepast en rechtvaardig geweld toe te passen kan de staat die machtspositie handhaven. Dit is ten gunste van iedereen en in het bijzonder van de zwakkeren, die de staat kan beschermen.
Als de staat nalaat zijn machtspositie te handhaven (68) dan zullen anderen die positie innemen. Bijvoorbeeld groepen Marokkaanse straatterroristjes. Met als gevolg dat geweld veel willekeuriger en buitenproportioneler wordt toegepast. Vooral de zwakkeren zijn daar het slachtoffer van.
Dus ja, de staat heeft gewoon de morele plicht om zijn gezag te handhaven. Desnoods met geweld. Ten bate van iedereen.
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:35 schreef LXIV het volgende:
In ieder maatschappij is het zo dat er maar één partij de sterke kan zijn.
Als het goed is, is dat de staat. Door gepast en rechtvaardig geweld toe te passen kan de staat die machtspositie handhaven. Dit is ten gunste van iedereen en in het bijzonder van de zwakkeren, die de staat kan beschermen.
Als de staat nalaat zijn machtspositie te handhaven (68) dan zullen anderen die positie innemen. Bijvoorbeeld groepen Marokkaanse straatterroristjes. Met als gevolg dat geweld veel willekeuriger en buitenproportioneler wordt toegepast. Vooral de zwakkeren zijn daar het slachtoffer van.
Als je je normaal gedraagt heb je niets te vrezen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je denkt nu op een manier waarmee je jezelf straks keihard in je klauwen snijdt .
Nederland moet een politiestaat worden. Met publieke knokploegen die ten aller tijde de orde hardhandig handhaven .
afgeslagen ?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef roy040 het volgende:
[..]
Whahahah nee ik weet dat het allemaal niet zomaar kan. maar er moet wel iets gebeuren. tot dat er een keer al die marrokanen afgeslagen worden.
Dat is ook een gevolg van de 'politie is je beste vriend' campagne. En verder is de Nederlander nog niet zo opstandig, hij betaalt in het algemeen toch braaf zijn belasting en doet wat de politie zegt. Echte demonstraties zie je nog maar zelden.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eens. Ik geef het alleen weinig kans omdat de Nederlander de staat minacht. Zolang we politie uitlachen, zolang we op de radio elkaar waarschuwen voor controles zodat we lekker daarna weer het gas in kunnen trappen, zolang zal het in Nederland niet goed blijven gaan.
Natuurlijk. Maar de staat heeft ook de verplichting voor recht en orde te zorgen. En daar hoort het toepassen van geweld ook bij. Anders wordt die burger niet beschermt tegen de willekeurige macht van zijn meer agressieve mede-burgers.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de burger, dwz elke burger, voldoende moet worden beschermd tegen de almacht van de staat, hoor.
Dit is naïviteit of moedwilligheid, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.
Dat is het grote probleem want het enige wat oorspronleijke Nederlanders kunnen doen is naar het gezag stappen als er iets aan de hand is.
Het tuig trekt zich daar niets van aan en daar kan onze maatschappij maar geen antwoord op vinden.
Goede observatie, onder die zieligheids industrie vallen:quote:Op donderdag 11 november 2010 11:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
Maar nogmaals, we hebben een enorm blik kansloze paupers opengetrokken zonder ook maar enige idee te hebben wie we nu precies in huis gehaald hebben. En toen men er langzamerhand achter kwam, dat de meesten gewoon zouden blijven, is een complete zieligheidsindustrie uit de grond gestampt. Die zieligheidsindustrie is inmiddels zó uit de kluiten gewassen, dat er ik-weet-niet-hoeveel mensen in werkzaam zijn. Dat vind ik op zijn minst net zo kwalijk als het walgelijke gedrag van dit soort straattuig.
Onze staat is absoluut niet geweldloos ingericht! De staat heeft nog steeds het -legale- geweldsmonopolie. Waarom mag de staat (ambtenaren) dan met wapens rondlopen en niemand anders?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Onze staat is nou juist geweldloos ingericht.
Dat is het grote probleem want het enige wat oorspronkelijke Nederlanders kunnen doen is naar het gezag stappen als er iets aan de hand is.
Het tuig trekt zich daar niets van aan en daar kan onze maatschappij maar geen antwoord op vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |