abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 10:43:45 #126
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88586362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat hebben we nu lang genoeg geprobeerd :)
Wat stel je dan voor, gewoon het negeren van de rechtstaat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_88586365
Wellicht kunnen we deze lekker brutale meiden op een date sturen met wat gangbangende Antiliaanse straathosselaars? Dat houdt beide groeperingen wel een tijdje van de straat...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88586379
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:00 schreef S.VanOekel het volgende:

[..]

Dit. Stond ooit een artikel in de Telegraaf over een overvallen wedkantoor. Iedereen hield uiteindelijk hard vol dat de daders blank waren, de Telegraaf schreef toch fijn 'lichtgetinte jongens' :D
En dan hadden we laatst ook nog het verhaal van die mevrouw wiens hondje was doodgeschopt door Marokkanen. Het hondje bleek echter niet doodgeschopt, het was ook geen nieuws meer maar een oud verhaal, en de enige bron was een niet nader genoemde bejaarde.

De Telegraaf stelt zich nou eenmaal op als PVV-partijkrant, en neemt graag een loopje met de waarheid. Dat zijn feitelijke constateringen. Verder associeer ik straatgeweld en intimidatie vooral met jongens, zeker waar het Marokkanen betreft. Hadden ze een hoofddoekje op of niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_88586381
:')
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_88586396
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor, gewoon het negeren van de rechtstaat?
Publieke lynchpartijen lijken me zeker geen slechte optie in dit soort zaken .

Maar serieus . De wet flink aanpassen om te beginnen .
En vervolgens flink repressief handhaven ook . :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:44:59 #131
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_88586398
Wat heeft het überhaupt voor nieuwswaarde om er bij te zetten dat het Marokkaanse hangjongeren zijn?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_88586413
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft het überhaupt voor nieuwswaarde om er bij te zetten dat het Marokkaanse hangjongeren zijn?
In principe geen, maar als het zo is mag je het best schrijven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88586422
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is de waarde van het weglaten?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:46:29 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88586448
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef LXIV het volgende:

Maar het is ook niet voor niets zo dat het in alle herkomstlanden zo'n puinhoop is. Daar zit dus bijna 100% van dat volk en daarom is het er vies, arm, onderontwikkeld en crimineel. Met 80% Nederlanders nog in Nederland valt de boel nog draaiende te houden.
Ja, denk je nou echt dat het gedrag dat op straat hier wordt vertoond, of in ziekenhuizen met complete families die doktoren bedreigen ook in Marrakech of Casablance voorkomt? Dat het daar één doorlopend festival is van elkaar van tassen beroven? Doe normaal.

quote:
Maar de kans is groot dat ze gewoon een Marokkaans paspoort hebben. En volk dat daar vandaan komt, een Marokkaans staatsburger is en zich zo gedraagt is voor mij geen Nederlander. Punt.
Maar als je hier geboren bent, en hier bent opgegroeid dan kom je hier vandaan, ongeacht wat een ander land jou als nationaliteit meegeeft omdat je ouders er toevallig vandaan komen (of je grootouders).
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_88586453
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dit dus . Verkrampt gedoe gedoe omdat mensen in angst leven .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88586501
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies.
Onder het tapijt schuiven is beter blijkbaar. Dan maak je de discussie over de cultuur dood en duurt het nog langer voor de discussie op gang komt en geef je die Marokkaanse jeugd nog meer tijd te klooien.

Dat alles-is-liefde manteltje :')
pi_88586504
We kunnen er wat TBS-ers op loslaten...
pi_88586545
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dit dus . Verkrampt gedoe gedoe omdat mensen in angst leven .
De enige waarde is de waarheid verhullen en in een troetelbeer waanbeeld leven. We mogen met z'n allen niet zeggen dat het Marokkanen waren hoor, want dan voelen ze zich benadeeld, voelen wij ons onveilig, en doen we onrecht aan de contributie aan de samenleving!

De waarheid is hard denk ik dan maar.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88586550
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

80%? :')

Van de site van TON:

[..]

http://www.trotsopnederland.com/index.php?pageID=3&messageID=191
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

http://www.eenvandaag.nl/(...)voldoende_garanderen

en uiteraard is het vooral bij marokkanen niet ondenkbaar dat ze wraak gaan nemen :')
  donderdag 11 november 2010 @ 10:50:50 #140
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88586597
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:42 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Jah?

Wat is volgens jou dan de rode draad door het geheel dat die Marokkanen er zo boven uit stijgen?
Slecht ouderlijk toezicht, slechte scholing, weinig kansen op de arbeidsmarkt en een heersende stemming in de politiek en media dat ze totaal ongewenst zijn.

Heeft niets met de cultuur uit Marokko te maken. Laat staan dat het daar cultuur zou zijn om bejaarden in de bek te rossen.
pi_88586627
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Slecht ouderlijk toezicht, slechte scholing, weinig kansen op de arbeidsmarkt en een heersende stemming in de politiek en media dat ze totaal ongewenst zijn.

Eigen schuld, eigen schuld, eigen schuld en nog eens eigen schuld.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88586693
quote:

[..]

Heeft niets met de cultuur uit Marokko te maken. Laat staan dat het daar cultuur zou zijn om bejaarden in de bek te rossen.
Heeft alles met cultuur te maken. Ze zijn opmerkelijk agressiever. Dat je dat in hun vaderland niet ziet is omdat ze dat temperament daar allemaal hebben en elkaar in evenwicht houden.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:53:52 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88586703
quote:

[..]

Dat is ook gewoon zo hoor. Ik roep al jaren hetzelfde, als lekkere zweedse wijven met dikke tieten voor teveel overlast zorgen moeten die ook gewoon aangepakt worden.

Maar het zijn helaas constant bontkraagjes op scooters met petjes op, nou ja, dan dat maar aanpakken he?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_88586707
quote:

[..]

dus marokkaanse ouders het recht op kinderen verbieden tenzij ze goed de NL taal spreken, een baan hebben, geen strafblad en een diploma kinder opvoeden hebben behaald?

weinig kansen op de arbeidsmarkt...goh wellicht moeten we ze allemaal maar een VWO diploma geven en een WO diploma?

heersende stemming in de politiek...hoe zou dat komen na 40 jaar subsidie pompen?

ongewenst, man ik snap niet hoe dat kan, je hoort nooit over geweldadige criminele marokkanen
  donderdag 11 november 2010 @ 10:54:02 #145
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_88586709
Ach die vrouwen worden straks uitgehuwelijkd met een neef, krijgen inteeltkinderen en een kutleven... Gun ze hun pleziertje :') . Ik ken trouwens genoeg Marokkaanse meisjes doe niet zo zijn , maar die studeren of werken hard . Volgens mij ligt het gewoon aan het kutkarakter wat sommige mensen hebben, welke nationaliteit ook.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  donderdag 11 november 2010 @ 10:54:07 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88586712
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, denk je nou echt dat het gedrag dat op straat hier wordt vertoond, of in ziekenhuizen met complete families die doktoren bedreigen ook in Marrakech of Casablance voorkomt? Dat het daar één doorlopend festival is van elkaar van tassen beroven? Doe normaal.
Nee, de landen waar de immigranten vandaan komen (Marokko, Congo, Ethiopië, Somalië, Niger etc) zijn welvarende landen waar er universele gezondheidszorg is, de mensenrechten veel respect krijgen en iedereen zich individueel kan ontplooien. En dat allemaal dankzij de tomeloze inzet van hun bewoners.
quote:
Maar als je hier geboren bent, en hier bent opgegroeid dan kom je hier vandaan, ongeacht wat een ander land jou als nationaliteit meegeeft omdat je ouders er toevallig vandaan komen (of je grootouders).
Vind ik niet, en zeker niet als je je zo gedraagt.
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2010 @ 10:54:14 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_88586716
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:51 schreef Voorschrift het volgende:

Eigen schuld,
Slecht ouderlijk toezicht is de schuld van het kind?

quote:
eigen schuld,
Kinderen zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun scholing?

quote:
eigen schuld
Kinderen hebben de verantwoordelijkheid voor het discriminerende aanneembeleid van werkgevers? Het is hun verantwoordelijkheid dat ze door een slechte scholing een achterstand hebben waardoor ze minder kansen hebben op verdere opleidingen?

quote:
en nog eens eigen schuld.
En kinderen hebben ook echt veel invloed op media en politieke aandacht.

Die mag je me even uitleggen.
pi_88586744
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo hoor. Ik roep al jaren hetzelfde, als lekkere zweedse wijven met dikke tieten voor teveel overlast zorgen moeten die ook gewoon aangepakt worden.

Maar het zijn helaas constant bontkraagjes op scooters met petjes op, nou ja, dan dat maar aanpakken he?
grappig, zweedse wijven worden massaal aangerand/verkracht door...

en ze verven hun haar zwart omdat :')
pi_88586760
Wat ik nou niet snap is waarom die Marokkanen zo extreem vijandig zijn tegen niet- Marokkanen.
Hoe haal je het in je hoofd om een vrouw te trappen of te slaan?
Waar leren ze dat dan?

Zou het zo zijn dat ze te horen krijgen dat alle niet-Moslims minderwaardig zijn en getrapt en geslagen mogen worden?
pi_88586764
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Slecht ouderlijk toezicht is de schuld van het kind?
[..]

Kinderen zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun scholing?
[..]

Kinderen hebben de verantwoordelijkheid voor het discriminerende aanneembeleid van werkgevers? Het is hun verantwoordelijkheid dat ze door een slechte scholing een achterstand hebben waardoor ze minder kansen hebben op verdere opleidingen?
[..]

En kinderen hebben ook echt veel invloed op media en politieke aandacht.

Die mag je me even uitleggen.
Die ouders zijn toch ook Marokkanen ? Dus ligt het probleem toch nog steeds bij de Marokkanen ?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')