quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
stuur voor mij dan ook maar een klacht, een ton zou idd het gat dat deze vakantie in mijn vermogen heeft geslagen al aardig wegwerken. Men, wat vliegt het geld uit je zak op zo'n stedentrip zeg!
Gelukkig is er ook goed nieuws: in Berlijn ben ik voor A. op de knie gegaan en heb haar ten huwelijk gevraagd. Ik had haar natuurlijk eerst flink dronken gevoerd dus ze zei gelijk ja. En de ring paste ook nog!
[ afbeelding ]
De roltrap is om sneller van A naar B te gaan. Mensen die geestelijk en/of lichamelijk niet capabel zijn te lopen op een trap, moeten de lift nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
En 2 minuten langer onderweg zijn en daardoor -samen met een licht vertraagde FYRA- mijn aansluiting missen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:11 schreef SingleCoil het volgende:
Of gewoon rustig wachten tot ze boven zijn, met behoud van oordopjes
En vandaag, wordt het een beetje lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neerslaghoeveelheid (min/max mm) Za 9/23 Zo 6/15
Alleen in NL.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
Dat dus. En ik doe dat ook, ook al doen andere mensen het niet. Levert soms wat wrijving op.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Alleen in NL.
Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?quote:
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?quote:Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Um, sommige mensen moet vaker overstappen. Als ze er eentje missen hebbeb ze vaak een probleem..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Sowieso...mensen die zich gaan haasten voor een aansluiting...genant altijd
Als ik gewoon van begin af aan stevig door kon lopen was er niets aan de hand. Maar door een stel duitsers die die rolband tot camping hadden omgebouwt moest ik wel haasten ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Het is genant als mensen hun aansluiting willen halen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De heren willen dinsdag in de herkansing gaan. Om 05:00. Mooi niet dus. Heb nu al twee keer op ze zitten wachten, dat ze niet op kwamen dagen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een collega van mij had van de week een afspraak ingeplanned met wat mensen die langs zouden komen, vandaag en morgen om 08:00. Hij sloot het gesprek af met dat ze dan naar Jeroen moesten vragen. Fijn dat zoiets even in overleg gaat.
Dus ik was hier om acht uur, en ik heb de heren die langs zouden komen nog niet gezien.
Geen idee, misschien dat glasvezel in de ochtend minder weegt dan wanneer er al veel data doorheen is gegaan ....quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef SingleCoil het volgende:
pfff...waarom zo vroeg? Of is het de huisdealer en willen ze onnodige aandacht vermijden?
Ik wil graag een poging doen, al ben ik zelf meestal minder te spreken over de foto's die ik maak van mensenquote:Kom je trouwens foto's maken op ons huwelijk? Scheelt weer de kosten van een fotograaf...
Als ik flink tekeer ga hebben we thuis wel eens schuurmutselingenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op schermutselingen, al was het maar omdat dat zo'n mooi woord is.
Ik deed er 40 minuten over, normaal 20.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, gezien het weer.
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag is de grote dag daar
Jumbo Botersloot gaat dan openquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?
En dat is speciaal omdatquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo Botersloot gaat dan open
Die zag ik ook, boven Zuid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Roofoverval op Ace Of Classics aan de Oostzeedijk - heeft vast iets te maken met die helicopter met mega-schijnwerpers die rondjes over het centrum draait.
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.quote:
Aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.
Op de hoek van de Meent en de Binnenrotte (zeg maar, het grote langgerekte plein waar de markt op staat en de trein onderdoor gaat)quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
AahMaarre botersloot is in de stad dus, ter hoogte van welke winkel ongeveer? (Ik woon niet superlang hier
)
Gaat daar een trein onderdoor?!!!! Je hebt het over die markt bij de grote bibliootheek toch? Zoja, dan ga ik woensdag as naar het openingsfeest van de jumbo, ben toch werkloosquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de hoek van de Meent en de Binnenrotte (zeg maar, het grote langgerekte plein waar de markt op staat en de trein onderdoor gaat)
Vier fokking sporenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, daar gaan 4 sporen onderdoor.
Opvallend dat weinig mensen dat nog lijken te weten, maar je bent vreemdgenoeg niet de eerste die met verbazing daarop reageert. Maar goed, als je dan nog eens wijst op het feit dat er toch echt een spoorlijn van Rotterdam naar Breda ligt, er een station staat (Blaak) en je op oude foto's daar een spoorviaduct ziet, dan geloven de meesten het wel (en sommigen nog steeds niet).
Sporen volgen over het onbebouwde deelquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vier fokking sporenDat meen je niet
Als ik morgen naar de grote bibliotheek ga, zal ik eens extra goed kijken. Vier sporen gewoon!!!
Metrosporen bedoel je ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er liggen trouwens ook sporen onder oa. de Coolsingel, blaak, westblaak, Weena, etc etc etcEr ligt zelfs een spoor van de Schiedamsedijk naar Blaak
Jaquote:
Wordt niet meer gebruikt dan neem ik aan ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JaZo'n beetje voor jouw voordeur ligt een bocht van wat ooit de Erasmuslijn was naar wat ooit de Calandlijn was
Doet me denken aan de film ''Creep'' met het meisje van Lola renntquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Er loopt ook een tunnel van het Stadhuis naar gelijknamig metrostation en er zijn heel veel ondergrondse ruimtes met duizenden stretchers voor alle mensen in de stad.
Dit voor als het ooit nodig zou zijn, dit is nu allemaal weggehaald.
De ruimtes zijn er nog allemaal uiteraard.
Dan zul je de markt over moeten steken en dan de volgende rechtsquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ga na de lunch maar eens richting de grote bibliotheek, ik ga bij de mcdonalds in de stad links en dan loop ik zo de markt op (langs dudok, pol etc). En zal es ff kijken. Kom ik via deze route ook langs de botersloot
Meetquote:
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:
50% korting volgens de tekst onder het filmpje. Je zal er maar zijn om 'even' wat te halen, moet je je door die paupers worstelen.
Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumboquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:
50% korting volgens de tekst onder het filmpje. Je zal er maar zijn om 'even' wat te halen, moet je je door die paupers worstelen.
Als je dat doet, dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumbo
Dat kan natuurlijk ook komen omdat je kraan niet meer lekt, en je warmtewisselaar dus niet meer continu warm water nodig heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan niet denk ik.
[..]
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.
Bij gebrek aan brood is de schaamtedoodquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:35 schreef rubje het volgende:
Iemand vanmorgen om 11:00 uur naar het crematorium geweest waar Blankemeijer werd gebracht?zo ja,hoe was het?
Hier google wonderquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
Ja, goeie omschrijving. Nu is meteen duidelijk wie het is.
De liefde is inmiddels overquote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef Chav het volgende:
Na geboren en getogen te zijn in Rdam, voor de liefde verhuisd naar Dordrecht en nu weer terug naar Rdam
It's complicatedquote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De liefde is inmiddels over?
Hahaha, ooit komt het goed !quote:Op zondag 14 november 2010 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je zit in ''the beginning of the end'' faseAltijd lastig.
Je bedoelt de Jumbo.quote:Op zondag 14 november 2010 14:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik weet nu waar ik moet zijn voor de "feestelijke" opening van Super de Boer
Nee, aan het verven etc.quote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat altijd toch, ben je al lang terug in Rotterdam?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het in de post onder je....
Tja, degenen die niet werken liggen nu bijna allemaal nog in hun nest te stinken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het in de post onder je....
Dat soort dingen probeer ik te altijd te ontwijkenquote:Op maandag 15 november 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
Nog mensen die de intocht van Sinterklaas afgelopen zaterdag door de Karel Doormanstraat hebben meegemaakt?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geloof je wel in paarden dan?
In de buurt van ja, hoezo?quote:Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef Chav het volgende:
Isegrim, zit je nog steeds op Pompenburg?
Omdat ik toen je topic gevold heb van dat leuke huisje haha! Was benieuwd of je er nog steeds woonde (wij hebben vrienden gehad die in hetzelfde complex woonden, vond die paadjes altijd megaspannendquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip
Ooh, datquote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik bedoel meer: Je hebt in je profiel staan dat je een mannetje bent. Je weet wel, piemeltje, ballen, geen borsten...
Ik zou zeggen: Begeef je een keer op een scooter tussen het overige verkeer. Zowel auto's of fietsers doen net of je niet bestaat en hebben het idee dat ze zo door je heen kunnen rijdenquote:
Waar heb je last van dan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip
Daar passen met gemak een scooter en een grote auto met 2 vloeitjes er tussen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hier om precies te zijn.
edit: Even uitzoomen, google Maps heeft een inzoom-afwijking.
Pak de tram?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenquote:
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aannemers die vandaag om acht uur zouden komen zijn er nog niet. Uiteraard.
Uiteraard vinden dit soort mensen het de normaalste zaak van de wereld om niet te bellen dat ze wat later komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.
Tja, zo gaat dat in de stad.. Get used to it.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc
Aannemers, sowieso tuig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.
mss moet je zeggen dat je niet zo goed kooktquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc
Of ze daadwerkelijk een maaltijd van mij voorschotelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
mss moet je zeggen dat je niet zo goed kookt
Afgelopen weekend stond de hele inrichting er al in, en was de winkel al geel (eigenlijk een geel geverfde super de boer, incl. super de boer logo).quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:
De Jumbo ziet er al aardig gevuld uit
Eindelijk een degelijke supermarkt -de Turk even niet meegerekend- op een redelijke afstandquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef Breuls het volgende:
Je bent verdacht enthousiast over een supermarkt.
Dat is erg prettig, maar verre van wereldschokkend.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eindelijk een degelijke supermarkt -de Turk even niet meegerekend- op een redelijke afstand
1700 euro. Te bizar voor woorden. Zeker voor iets wat alleen maar geld gaat kosten en voor veel ergenissen zorgt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef Alicey het volgende:
De pakjes van de stadswachten in Rotterdam zijn de duurste uniformen van Nederland.
Maar heb je die dingen al gezien? Een stadswacht die zoiets aan heeft neem je toch helemaal niet meer serieus?
Er is eindelijk wat keuze (AH/Super de Boer zaten beide in het zelfde segment, en waren in een straal van 2,5 kilometer de enige supermarkten - waarvan zeker 10 van de blauwe aanwezig zijn). Dat opzich is meer wereldschokkend dan de komst van de Jumbo. Met een C1000 was ik in dit geval bijna net zo blij geweest, omdat het simpelweg betekend dat er wat meer keuze is dan enkel hetzelfde. Dit is iets wat erg veel tijd en geld gaat besparen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is erg prettig, maar verre van wereldschokkend.
Dat komt vanzelf. Mijn dure parkeerbon heb ik ook keurig na 2 maanden ontvangen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
1700 euro. Te bizar voor woorden. Zeker voor iets wat alleen maar geld gaat kosten en voor veel ergenissen zorgt.
Maarja, de eeuwige schijnveiligheid die bepaalde groepen in onze samenleving zo graag willen ....
Overigens nog niets van onze helden gehoord.
Whehequote:Op de terugweg ben ik ze toen ook niet meer tegen gekomen. Wel reed er toen een politiebus weg van het plein. Misschien heeft de echte politie de Bijna-Politie weggestuurd.
Tja, de echte politie heeft geen geld nodig voor apenpakkies.quote:Overigens reed ik van de week -zoals wel vaker- met de scooter stapvoets over het plein, met achter mij een rood-wit-blauw gestreepte auto met lampjes op het dak. In plaats van zich heldhaftig te gedragen -zoals de bijna-politie laatst deed- en mij een boete van 170 euro te geven, reden ze gewoon door. Blijkbaar hebben ze bij de echte-politie meer logisch denkvermogen dan bij de bijna-politie.
Ah, ik dacht dat dat tegenwoordig met 2 a 3 weken toch wel geregeld was. Ik heb duidelijk mijn bezwaren tegen het handelen van de heren opgegeven, welke ik ook bij mijn verklaring heb aangegeven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Mijn dure parkeerbon heb ik ook keurig na 2 maanden ontvangen.
Ik denk dat de totale politie-outfit, inclusief echte C2000 walkietalkie, vuurwapen en toebehoren, wapenstok, pepperspray, etcetera wel wat duurder is. Maar dat is ook logisch. Stadswachten zijn een niet-noodzakelijke kostenpost waar niemand op zit te wachten.quote:[..]
Whehe
[..]
Tja, de echte politie heeft geen geld nodig voor apenpakkies.
Dat is bij flitsen. Nog niet alle (al dan niet bijna-)politieagenten gebruiken de PDA tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, ik dacht dat dat tegenwoordig met 2 a 3 weken toch wel geregeld was.
Dat hebben de heren vast netjes opgeschreven.quote:Ik heb duidelijk mijn bezwaren tegen het handelen van de heren opgegeven, welke ik ook bij mijn verklaring heb aangegeven.
Dan had je er mee moeten gaan lopen aan de hand. Het bezwaar zal ongegrond worden beschouwd.quote:Ik ga ook zeker bezwaar aantekenen. Het is -zeker met de scooter of voor laad/los en werkverkeer- noodzakelijk om het plein over te steken. Met de scooter is het zelfs de enige route de berging in.
Een pepperspray valt natuurlijk niet onder kleding. Ik ga er althans vanuit dat de pepperspraybusjes en wapenstokken niet van een Italiaanse designer afkomstig zijn.quote:Ik denk dat de totale politie-outfit, inclusief echte C2000 walkietalkie, vuurwapen en toebehoren, wapenstok, pepperspray, etcetera wel wat duurder is. Maar dat is ook logisch. Stadswachten zijn een niet-noodzakelijke kostenpost waar niemand op zit te wachten.
Dat vraag ik mij af. Ik ben een bewoner, het is een plein binnen het complex. Er is overleg geweest tussen de VVE en de gemeente, over het al dan niet handhaven op het complex. De gemeente wilde (graag) handhaven. De VVE heeft aangegeven niet voor handhaving te zijn, en zelfs gevraagd of de voetgangersborden verwijdert konden worden. Dit laatste is de gemeente niet mee akkoord gegaan. Dat laatste weet ik officieel nog niet, binnen de VVE vergaderingen is enkel nog besproken op het aandringen bij de gemeente van het opheffen van de voetgangerszone.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Alicey het volgende:
Dan had je er mee moeten gaan lopen aan de hand. Het bezwaar zal ongegrond worden beschouwd.
Ik hoop dat het een betere winkel wordt. Wat het voor mij betekent: ik had een 'kleine handige' AH om de hoek en een Super op een steenworp afstand. Die Super is nu een Jumbo. Beiden zijn supermarkten, waarvan Jumbo een imago van lage prijzen heeft, wat ik op zich wel prettig vind, maar met een duurdere supermarkt had ik ook genoegen genomen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is eindelijk wat keuze (AH/Super de Boer zaten beide in het zelfde segment, en waren in een straal van 2,5 kilometer de enige supermarkten - waarvan zeker 10 van de blauwe aanwezig zijn). Dat opzich is meer wereldschokkend dan de komst van de Jumbo. Met een C1000 was ik in dit geval bijna net zo blij geweest, omdat het simpelweg betekend dat er wat meer keuze is dan enkel hetzelfde. Dit is iets wat erg veel tijd en geld gaat besparen.
Over het algemeen heeft de Jumbo ook een ruimer assortiment - wat dat betreft zal het ook voor jou vooruitgang betekenenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een betere winkel wordt. Wat het voor mij betekent: ik had een 'kleine handige' AH om de hoek en een Super op een steenworp afstand. Die Super is nu een Jumbo. Beiden zijn supermarkten, waarvan Jumbo een imago van lage prijzen heeft, wat ik op zich wel prettig vind, maar met een duurdere supermarkt had ik ook genoegen genomen.
Keus zoek ik eigenlijk niet; zolang ik maar kan kopen wat ik zoek, en daar had ik bij Super geen problemen mee.
Maar is het ook eigen terrein?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat vraag ik mij af. Ik ben een bewoner, het is een plein binnen het complex.
Meer spinazie eten of je scooter ergens anders neerzetten, vrees ik dat het dan wordt.quote:In dit geval was ik op de fiets opweg naar mijn huis, en dit had ik inderdaad 5 meter lopend (openbare grond) 5 meter fietsend (bruggen zijn weer eigen grond), 50 meter lopend, en weer fietsend kunnen doen. Op de scooter is het echter een ander verhaal, vlak voor en vlak na de bruggen is het dermate steil dat je de scooter ( ~ 120 kilo incl. brandstof en motorolie) no way tegen de helling op krijgt zonder gas te geven.
Mijn auto krijg ik er ook niet duwend in, maar dat betekent nog niet dat ik hem er op mag gassen.quote:Als ik stapvoets op de helling af rijdt, moet ik zelfs vol gas geven om tegen de helling op te komen (en dan nog ga ik stapvoets). Het is dus onmogelijk -uitgaande van de borden- om mijn scooter in de berging te zetten.
Whehe zat jij dan niet te luisteren van "Oh werkelijk?quote:Overigens stond de stadswacht trots te vertellen dat hij "zelfs een motorrijder" had aangehouden, terwijl er allemaal kinderen aan het spelen waren. Walgelijke vent.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft de Jumbo ook een ruimer assortiment - wat dat betreft zal het ook voor jou vooruitgang betekenen![]()
Hm, ik vind deze medewerkers juist altijd wel vriendelijk. Althans, de kassadames die er al jaren zitten wel.quote:Ik vraag mij alleen af hoe ze de 'vriendelijke en behulpzame' uitstraling die de jumbo normaal nastreeft gaan toepassen. Ik heb nog nooit zulk chagerijnig personeel meegemaakt als in dit Super de Boer filiaal.
Mannen doen ook boodschappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:27 schreef MalaCocinera het volgende:
Wel frappant hoor dat mannen zo over supermarkten praten, ik bezoek ze nu uitgebreid omdat ik werkloos ben
Ik had het idee van wel, Isegrim van niet. Laten we gemakshalve zeggen van niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar is het ook eigen terrein?
[..]
Dan issie met een dag wegquote:Meer spinazie eten of je scooter ergens anders neerzetten, vrees ik dat het dan wordt.
[..]
Niemand die je raar aankijkt, zolang je hem daar maar niet stelselmatig parkeert. Voor laden/lossen moet je wel. TNT parkeert zn bussen daar, verhuisbedrijven zetten de verhuiswagen er neer, de schilder stond er met zn bus, etcetera. Er is geen andere manier om dingen in de lift en dus bij de woningen te krijgen.quote:Mijn auto krijg ik er ook niet duwend in, maar dat betekent nog niet dat ik hem er op mag gassen.
[..]
Ik had hem eerst willen vragen of hij tot s'avonds laat zou blijven staan, dan zou hij zelfs een scooter aan kunnen houden, welke er zou rijden. Heb toch maar besloten dat het wijzer was mn mond te houden.quote:Whehe zat jij dan niet te luisteren van "Oh werkelijk?Ohw!!!
" ?
Dan gelden de regels van de openbare weg en heeft de BOA dus een punt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had het idee van wel, Isegrim van niet. Laten we gemakshalve zeggen van niet.
Niet het probleem van de wetgever en BOA.quote:Dan issie met een dag weg![]()
De BOA houdt er vast ook niet van.quote:Niemand die je raar aankijkt, zolang je hem daar maar niet stelselmatig parkeert.
Dat laden en lossen er is toegestaan, wil nog niet zeggen dat je ook dat stuk mag rijden.quote:Voor laden/lossen moet je wel. TNT parkeert zn bussen daar, verhuisbedrijven zetten de verhuiswagen er neer, de schilder stond er met zn bus, etcetera. Er is geen andere manier om dingen in de lift en dus bij de woningen te krijgen.
Dat jij dat ooit nog eens zou besluiten.quote:Ik had hem eerst willen vragen of hij tot s'avonds laat zou blijven staan, dan zou hij zelfs een scooter aan kunnen houden, welke er zou rijden. Heb toch maar besloten dat het wijzer was mn mond te houden.
Oh, maar de boeiend-factor leeft alleen bij 1 van de mannen alhier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar die vinden een supermarkt zelden echt boeiend, meer een noozakelijk kwaad
Spot on.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef Alicey het volgende:
Dat jij dat ooit nog eens zou besluiten.
LHO leeft voor supermarkten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar die vinden een supermarkt zelden echt boeiend, meer een noozakelijk kwaad
Inderdaad zo midden in de stad, helemaal verkeerd gelopenquote:
Let wel op wát je daar koopt, je kan daar rustig met een bak rucola van 3 euro thuis komen, en er achter komen dat die van het huismerk van de Lidl is. Zelfde met de ciabatta, en veel andere dingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad zo midden in de stad, helemaal verkeerd gelopen
Naja, ik heb iig ''Little Italy'' ontdekt zag er goed uit allemaal
Ik wil alleen weten of ik mijn wekker moet zetten voor de gratis ballon die de eerste honderd klanten krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is de feestelijke opening de hele dag. Ik heb geen vrij genomen!![]()
Het gevoel dat ik wat bereikt heb, een van de eerste 100 klanten van de Jumbo Botersloot. Ik ben 2,5 maand werkloosquote:
Nou, dan moet je gewoon om 08:00 voor de deur gaan staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik wat bereikt heb, een van de eerste 100 klanten van de Jumbo Botersloot. Ik ben 2,5 maand werkloos
Het werk dat die gast bij de ingang van de Super altijd deed.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten of ik mijn wekker moet zetten voor de gratis ballon die de eerste honderd klanten krijgenEn ik dacht dat onze ''expert'' dat zo kon opdreunen
quote:Gratis bos bloemen en appeltaartje
Om de opening te vieren ontvangen de eerste 300 klanten van Jumbo gratis een bos bloemen. En ook ontvangt u tijdens de openingsweek t/m zaterdag 20 november bij besteding vanaf 25 euro gratis een vers appeltaartje. Komt u ook?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het werk dat die gast bij de ingang van de Super altijd deed.
Ik heb hem ook een aantal keren mandjes weg zien brengen, en de mensen van de SdB zien helpen met soortgelijke klussen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef Breuls het volgende:
Hij leefde van de muntjes in de winkelwagentjes, geloof ik. Een Flickr-fotograaf heeft ooit een foto van hem geplaatst en dat erbij verteld, maar dat account bestaat niet meer, dus ik kan het niet letterlijk opzoeken.
Maar de beschrijving was dat-ie je wagentje voor je wegzet en dan het muntje erin mag houden. Verder is het gewoon een dakloze. Ik kom bij die Super sinds 2004 en ik zie hem daar al sinds toen bij staan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Er is toch zo'n prachtige foto van alle hoge gebouwen in Rotterdam die boven de mist uitsteken ?
Weet iemand waar ik die kan vinden, krijg hem niet gevonden met Google.
Iets financieel juridisch, op het nivo waar ik nu op werk worden er alleen maar mensen ontslagen. Op het nivo dat ik hopelijk heb eind januari zijn er tekorten. Door de kredietcrisis wordt er heel erg strict omgegaan met certificatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat is je beroep dan, of wat deed je voordat je werkeloos werd?
Als er eentje hier is dan wel jaquote:
GMTA idd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat was de eerste hit op googleik had ook het idee dat hij groter was. Wel deze foto, maar dan de hele stad zeg maar...
Ligt in het begin van Brabant en is met OV lastig...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als er eentje hier is dan wel jaik weet niet zeker of ik de intercedente goed heb gehoord. De baan ging niet door omdat ik geen auto heb.
Graagquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Die eerste is het volgens mij, maar ik dacht dat er meer gebouwen op stonden.
Thanx anyway.
Mijn vriendin heeft vanaf 43e verdieping van d'r werk (Maastoren), ook zulke plaatjes geschoten met New Orleans er op e.d.
Au. Hoe/wat/waar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Chav het volgende:
Morgen de gemeente weer even treiteren :p Heb 2 weken geleden een parkeervergunning aangevraagd met m'n auto welke vanochtend total loss is geredenNu maar hopen dat ze het snappen, ben benieuwd hoelang dat weer gaat duren voordat ie op het nieuwe kenteken staat.
In Dordrecht, iemand die naar rechts ging en dus ook op de rechterbaan reed vond het nodig om toch naar links te gaan en gooit zo z'n stuur om naar de linkerbaan, waar ik dus reed.quote:
Balen zoiets.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:59 schreef Chav het volgende:
[..]
In Dordrecht, iemand die naar rechts ging en dus ook op de rechterbaan reed vond het nodig om toch naar links te gaan en gooit zo z'n stuur om naar de linkerbaan, waar ik dus reed.
Baal er zo van!
Er zijn er drie in Nederland en een in Curaçao.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als er eentje hier is dan wel ja![]()
die moeten we hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Nog niet, ik ga vanmiddag rond een uurtje of 2. Je komt over als een kind die op en neer springt op zijn stoelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Some people have jobsquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef rubje het volgende:
Je moet wel snel zijn als je nog de gratis appeltaart wilt want vanmorgen was het al dringen geblazen..Het is kwa inrichting hetzelfde als de super de boer alleen de kleur is anders en natuurlijk de beplakking ed,maar de indeling hoe alles staat is idenktiek aan wat Super de Boer had vind ik.
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn ja
"Observe, plan, and assault".quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef Breuls het volgende:
Andere verwondering: Jumbo stuurt plattegronden van hun supermarkten rond?
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwen
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
eabeametznbadjas is de enige die de foto zelf gemaakt heeft hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.
Ik was vooral 'bang' voor het minder goed verlichte stuk bij de Gordelweg, en de landelijke weg waar ik overheen moest. Die eerste daar willen hardlopers nogal vaak onverlicht rondlopen. Die zie ik zonder mist pakweg 5 meter van te voren. Die laatste daar willen zowel fietsers als wandelaars zich nogal eens onverlicht aan wagen, en de mist komt daar van de weilanden en blijft mooi op de paralelweg tegen de snelweg aan liggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.Overigens hadden niet alle fietsers en voetgangers die ik tegen kwam een lampje aan.
Omdat de Doenbrug er uit gewipt is (kwam ik gisterochtend achter toen ik iets had van "Er staan wel hekken, maar vast geen BOA"), moet ik nu een alternatieve route nemen welke een stukje door Overschie gaat. Het eerste stuk langs het water is ook wel een beetje een eng stukje, want er is weinig ruimte, maar er wordt nog wel redelijk doorgereden door automobilisten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was vooral 'bang' voor het minder goed verlichte stuk bij de Gordelweg, en de landelijke weg waar ik overheen moest. Die eerste daar willen hardlopers nogal vaak onverlicht rondlopen. Die zie ik zonder mist pakweg 5 meter van te voren.
Ja no worries, ik had het in de gaten, maar voor de rest is toch ook de moeite genomen om te zoeken en te posten. T'is zo mooi. Ik ben ook vrijwel niet buiten geweest de afgelopen weken.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
eabeametznbadjas is de enige die de foto zelf gemaakt heeft hoorWe waren een specifieke foto aan het zoeken, vandaar dat ze hier staan
En daarmee heeft Jumbo de goedkeuring ontvangen?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
er staat een koffiemachine en Jumbo heeft een eigen huismerk!
Vertel mij wat. Wat een drukte hier in Noordwest zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat de Doenbrug er uit gewipt is
Pfrt, heeft AH ookquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Hebben niet alle supermarkten dat, als van dat moet je minstens hebben om door de klant compleet gevonden te worden?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pfrt, heeft AH ook
Overigens snap ik dat nooit zo goed; je gaat toch geen kopje koffie halen in de super? Of ligt dat aan mij?
Ja, het staat iedere dag goed vast daar.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Wat een drukte hier in Noordwest zeg.
Wel als je werkloos bent, lekker met gratis koffie door de supermarkt banjeren als een echte hangweklozequote:Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pfrt, heeft AH ook
Overigens snap ik dat nooit zo goed; je gaat toch geen kopje koffie halen in de super? Of ligt dat aan mij?
Twee zelfs, "O'lacy" en "Jumbo". Hoewel O'lacy producten langzaam worden omgekat tot Jumbo productenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Hoe schraalquote:Op woensdag 17 november 2010 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Twee zelfs, "O'lacy" en "Jumbo". Hoewel O'lacy producten langzaam worden omgekat tot Jumbo producten![]()
Wbt. die koffiemachines, tijdens mijn opleiding hing bij de gevreesde blauwe super een papiertje met "Gratis koffie of thee. Niet voor scholieren en studenten!". Ik krijg dan altijd de neiging een hele kan te vullen
Drie of vier jaar terug, zo n iet langer geledenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Alicey het volgende:
Klik. Doet me weer denken aan 24 december vorig jaar of 2 jaar terug ofzo.
Tering, gaat de tijd dan zo hard?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Drie of vier jaar terug, zo n iet langer geleden
De hand van onze lieve heer is overal bij.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef Alicey het volgende:
Ah, ik hoor het al weer. De hand was er weer bij.
Toch niet ook op die plekken waar de hand van mijn gezinshoofd bij is?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De hand van onze lieve heer is overal bij.
()
5 jaar? Ongelofelijk, zo lang. Ik dacht ook 2 - 3 jaar ofzo. Dit geeft een surrealistisch tijdsgevoel.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
2005
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/1012
Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Causa het volgende:
[..]
5 jaar? Ongelofelijk, zo lang. Ik dacht ook 2 - 3 jaar ofzo. Dit geeft een surrealistisch tijdsgevoel.
Dat soort dingen had ik aantal jaren terug.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.
Vandaag ookquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Breuls het volgende:
Nogal ja. Al viel het gisteren ineens wel weer mee.
Die laatste iddquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Gratis appeltaart gescoord.![]()
Mooie winkel geworden.
Hij heeft zich netjes gedragen hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaan
Tsja daar ontkom je niet aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze van de mist is erg gaaf, jammer alleen van de spiegeling in de ruit.
Yup.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef junkiexp het volgende:
Dan neem je waarschijnlijk net als mij Industrieweg -> Beukelsdijk ?
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuisquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup.Industrieweg is veel rustiger dan de Matlingeweg, en sluit mooi aan.
Ik ga na het Hofplein rechts.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuis
Wow.quote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef Alicey het volgende:
Fokkers iets vragen over sociale dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |