Oh, maar de boeiend-factor leeft alleen bij 1 van de mannen alhier.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar die vinden een supermarkt zelden echt boeiend, meer een noozakelijk kwaad
Spot on.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:32 schreef Alicey het volgende:
Dat jij dat ooit nog eens zou besluiten.
LHO leeft voor supermarkten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar die vinden een supermarkt zelden echt boeiend, meer een noozakelijk kwaad
Inderdaad zo midden in de stad, helemaal verkeerd gelopenquote:
Let wel op wát je daar koopt, je kan daar rustig met een bak rucola van 3 euro thuis komen, en er achter komen dat die van het huismerk van de Lidl is. Zelfde met de ciabatta, en veel andere dingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad zo midden in de stad, helemaal verkeerd gelopen
Naja, ik heb iig ''Little Italy'' ontdekt zag er goed uit allemaal
Ik wil alleen weten of ik mijn wekker moet zetten voor de gratis ballon die de eerste honderd klanten krijgenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is de feestelijke opening de hele dag. Ik heb geen vrij genomen!![]()
Het gevoel dat ik wat bereikt heb, een van de eerste 100 klanten van de Jumbo Botersloot. Ik ben 2,5 maand werkloosquote:
Nou, dan moet je gewoon om 08:00 voor de deur gaan staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het gevoel dat ik wat bereikt heb, een van de eerste 100 klanten van de Jumbo Botersloot. Ik ben 2,5 maand werkloos
Het werk dat die gast bij de ingang van de Super altijd deed.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten of ik mijn wekker moet zetten voor de gratis ballon die de eerste honderd klanten krijgenEn ik dacht dat onze ''expert'' dat zo kon opdreunen
quote:Gratis bos bloemen en appeltaartje
Om de opening te vieren ontvangen de eerste 300 klanten van Jumbo gratis een bos bloemen. En ook ontvangt u tijdens de openingsweek t/m zaterdag 20 november bij besteding vanaf 25 euro gratis een vers appeltaartje. Komt u ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |