Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumboquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:
50% korting volgens de tekst onder het filmpje. Je zal er maar zijn om 'even' wat te halen, moet je je door die paupers worstelen.
Als je dat doet, dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumbo
Dat kan natuurlijk ook komen omdat je kraan niet meer lekt, en je warmtewisselaar dus niet meer continu warm water nodig heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan niet denk ik.
[..]
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.
Bij gebrek aan brood is de schaamtedoodquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:35 schreef rubje het volgende:
Iemand vanmorgen om 11:00 uur naar het crematorium geweest waar Blankemeijer werd gebracht?zo ja,hoe was het?
Hier google wonderquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
Ja, goeie omschrijving. Nu is meteen duidelijk wie het is.
De liefde is inmiddels overquote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef Chav het volgende:
Na geboren en getogen te zijn in Rdam, voor de liefde verhuisd naar Dordrecht en nu weer terug naar Rdam
It's complicatedquote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De liefde is inmiddels over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |