quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
stuur voor mij dan ook maar een klacht, een ton zou idd het gat dat deze vakantie in mijn vermogen heeft geslagen al aardig wegwerken. Men, wat vliegt het geld uit je zak op zo'n stedentrip zeg!
Gelukkig is er ook goed nieuws: in Berlijn ben ik voor A. op de knie gegaan en heb haar ten huwelijk gevraagd. Ik had haar natuurlijk eerst flink dronken gevoerd dus ze zei gelijk ja. En de ring paste ook nog!
[ afbeelding ]
De roltrap is om sneller van A naar B te gaan. Mensen die geestelijk en/of lichamelijk niet capabel zijn te lopen op een trap, moeten de lift nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
En 2 minuten langer onderweg zijn en daardoor -samen met een licht vertraagde FYRA- mijn aansluiting missen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:11 schreef SingleCoil het volgende:
Of gewoon rustig wachten tot ze boven zijn, met behoud van oordopjes
En vandaag, wordt het een beetje lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neerslaghoeveelheid (min/max mm) Za 9/23 Zo 6/15
Alleen in NL.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
Dat dus. En ik doe dat ook, ook al doen andere mensen het niet. Levert soms wat wrijving op.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Alleen in NL.
Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?quote:
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?quote:Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Um, sommige mensen moet vaker overstappen. Als ze er eentje missen hebbeb ze vaak een probleem..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Sowieso...mensen die zich gaan haasten voor een aansluiting...genant altijd
Als ik gewoon van begin af aan stevig door kon lopen was er niets aan de hand. Maar door een stel duitsers die die rolband tot camping hadden omgebouwt moest ik wel haasten ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Het is genant als mensen hun aansluiting willen halen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De heren willen dinsdag in de herkansing gaan. Om 05:00. Mooi niet dus. Heb nu al twee keer op ze zitten wachten, dat ze niet op kwamen dagen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een collega van mij had van de week een afspraak ingeplanned met wat mensen die langs zouden komen, vandaag en morgen om 08:00. Hij sloot het gesprek af met dat ze dan naar Jeroen moesten vragen. Fijn dat zoiets even in overleg gaat.
Dus ik was hier om acht uur, en ik heb de heren die langs zouden komen nog niet gezien.
Geen idee, misschien dat glasvezel in de ochtend minder weegt dan wanneer er al veel data doorheen is gegaan ....quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef SingleCoil het volgende:
pfff...waarom zo vroeg? Of is het de huisdealer en willen ze onnodige aandacht vermijden?
Ik wil graag een poging doen, al ben ik zelf meestal minder te spreken over de foto's die ik maak van mensenquote:Kom je trouwens foto's maken op ons huwelijk? Scheelt weer de kosten van een fotograaf...
Als ik flink tekeer ga hebben we thuis wel eens schuurmutselingenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op schermutselingen, al was het maar omdat dat zo'n mooi woord is.
Ik deed er 40 minuten over, normaal 20.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, gezien het weer.
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag is de grote dag daar
Jumbo Botersloot gaat dan openquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?
En dat is speciaal omdatquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo Botersloot gaat dan open
Die zag ik ook, boven Zuid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Roofoverval op Ace Of Classics aan de Oostzeedijk - heeft vast iets te maken met die helicopter met mega-schijnwerpers die rondjes over het centrum draait.
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.quote:
Aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.
Op de hoek van de Meent en de Binnenrotte (zeg maar, het grote langgerekte plein waar de markt op staat en de trein onderdoor gaat)quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
AahMaarre botersloot is in de stad dus, ter hoogte van welke winkel ongeveer? (Ik woon niet superlang hier
)
Gaat daar een trein onderdoor?!!!! Je hebt het over die markt bij de grote bibliootheek toch? Zoja, dan ga ik woensdag as naar het openingsfeest van de jumbo, ben toch werkloosquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op de hoek van de Meent en de Binnenrotte (zeg maar, het grote langgerekte plein waar de markt op staat en de trein onderdoor gaat)
Vier fokking sporenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:35 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, daar gaan 4 sporen onderdoor.
Opvallend dat weinig mensen dat nog lijken te weten, maar je bent vreemdgenoeg niet de eerste die met verbazing daarop reageert. Maar goed, als je dan nog eens wijst op het feit dat er toch echt een spoorlijn van Rotterdam naar Breda ligt, er een station staat (Blaak) en je op oude foto's daar een spoorviaduct ziet, dan geloven de meesten het wel (en sommigen nog steeds niet).
Sporen volgen over het onbebouwde deelquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vier fokking sporenDat meen je niet
Als ik morgen naar de grote bibliotheek ga, zal ik eens extra goed kijken. Vier sporen gewoon!!!
Metrosporen bedoel je ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er liggen trouwens ook sporen onder oa. de Coolsingel, blaak, westblaak, Weena, etc etc etcEr ligt zelfs een spoor van de Schiedamsedijk naar Blaak
Jaquote:
Wordt niet meer gebruikt dan neem ik aan ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JaZo'n beetje voor jouw voordeur ligt een bocht van wat ooit de Erasmuslijn was naar wat ooit de Calandlijn was
Doet me denken aan de film ''Creep'' met het meisje van Lola renntquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Er loopt ook een tunnel van het Stadhuis naar gelijknamig metrostation en er zijn heel veel ondergrondse ruimtes met duizenden stretchers voor alle mensen in de stad.
Dit voor als het ooit nodig zou zijn, dit is nu allemaal weggehaald.
De ruimtes zijn er nog allemaal uiteraard.
Dan zul je de markt over moeten steken en dan de volgende rechtsquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo ga na de lunch maar eens richting de grote bibliotheek, ik ga bij de mcdonalds in de stad links en dan loop ik zo de markt op (langs dudok, pol etc). En zal es ff kijken. Kom ik via deze route ook langs de botersloot
Meetquote:
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:
50% korting volgens de tekst onder het filmpje. Je zal er maar zijn om 'even' wat te halen, moet je je door die paupers worstelen.
Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumboquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:
50% korting volgens de tekst onder het filmpje. Je zal er maar zijn om 'even' wat te halen, moet je je door die paupers worstelen.
Als je dat doet, dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daarnaast is 50% korting bij de Super de Boer ongeveer even duur als het normale tarief bij de Jumbo
Dat kan natuurlijk ook komen omdat je kraan niet meer lekt, en je warmtewisselaar dus niet meer continu warm water nodig heeftquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan niet denk ik.
[..]
Ik ben benieuwd. Het wordt m'n vaste super omdat de Super dat al was, dus als ik ineens veel overhoud weet ik waardoor het komt.
Bij gebrek aan brood is de schaamtedoodquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan schaam je je toch kapot, als je met je winkelwagentje gaat lopen duwen tegen een bejaarde in een scootmobiel?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:35 schreef rubje het volgende:
Iemand vanmorgen om 11:00 uur naar het crematorium geweest waar Blankemeijer werd gebracht?zo ja,hoe was het?
Hier google wonderquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
Ja, goeie omschrijving. Nu is meteen duidelijk wie het is.
De liefde is inmiddels overquote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef Chav het volgende:
Na geboren en getogen te zijn in Rdam, voor de liefde verhuisd naar Dordrecht en nu weer terug naar Rdam
It's complicatedquote:Op zondag 14 november 2010 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De liefde is inmiddels over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |