quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:36 schreef SingleCoil het volgende:
stuur voor mij dan ook maar een klacht, een ton zou idd het gat dat deze vakantie in mijn vermogen heeft geslagen al aardig wegwerken. Men, wat vliegt het geld uit je zak op zo'n stedentrip zeg!
Gelukkig is er ook goed nieuws: in Berlijn ben ik voor A. op de knie gegaan en heb haar ten huwelijk gevraagd. Ik had haar natuurlijk eerst flink dronken gevoerd dus ze zei gelijk ja. En de ring paste ook nog!
[ afbeelding ]
De roltrap is om sneller van A naar B te gaan. Mensen die geestelijk en/of lichamelijk niet capabel zijn te lopen op een trap, moeten de lift nemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
En 2 minuten langer onderweg zijn en daardoor -samen met een licht vertraagde FYRA- mijn aansluiting missen.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:11 schreef SingleCoil het volgende:
Of gewoon rustig wachten tot ze boven zijn, met behoud van oordopjes
En vandaag, wordt het een beetje lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neerslaghoeveelheid (min/max mm) Za 9/23 Zo 6/15
Alleen in NL.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben voor een verbod op mensen die niet gewoon even kunnen wachten tot ze boven zijn op de roltrap. De trap rolt, de mensch wacht. Zo werkt het.
Dat dus. En ik doe dat ook, ook al doen andere mensen het niet. Levert soms wat wrijving op.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Alleen in NL.
Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?quote:
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?quote:Recht staan, links lopen. Hoe godvergeten moeilijk is dat?
Um, sommige mensen moet vaker overstappen. Als ze er eentje missen hebbeb ze vaak een probleem..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Daarspeelde dit drama zich ook af, toch?
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Sowieso...mensen die zich gaan haasten voor een aansluiting...genant altijd
Als ik gewoon van begin af aan stevig door kon lopen was er niets aan de hand. Maar door een stel duitsers die die rolband tot camping hadden omgebouwt moest ik wel haasten ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk nog niet overal ingeburgerd. En als er iemand voor je met een bulk bagage op de roltrap in schiphol staat, hoe lastig is het dan om te wachten tot je boven bent?
Het is genant als mensen hun aansluiting willen halen?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De heren willen dinsdag in de herkansing gaan. Om 05:00. Mooi niet dus. Heb nu al twee keer op ze zitten wachten, dat ze niet op kwamen dagen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een collega van mij had van de week een afspraak ingeplanned met wat mensen die langs zouden komen, vandaag en morgen om 08:00. Hij sloot het gesprek af met dat ze dan naar Jeroen moesten vragen. Fijn dat zoiets even in overleg gaat.
Dus ik was hier om acht uur, en ik heb de heren die langs zouden komen nog niet gezien.
Geen idee, misschien dat glasvezel in de ochtend minder weegt dan wanneer er al veel data doorheen is gegaan ....quote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef SingleCoil het volgende:
pfff...waarom zo vroeg? Of is het de huisdealer en willen ze onnodige aandacht vermijden?
Ik wil graag een poging doen, al ben ik zelf meestal minder te spreken over de foto's die ik maak van mensenquote:Kom je trouwens foto's maken op ons huwelijk? Scheelt weer de kosten van een fotograaf...
Als ik flink tekeer ga hebben we thuis wel eens schuurmutselingenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op schermutselingen, al was het maar omdat dat zo'n mooi woord is.
Ik deed er 40 minuten over, normaal 20.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, gezien het weer.
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag is de grote dag daar
Jumbo Botersloot gaat dan openquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?
En dat is speciaal omdatquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo Botersloot gaat dan open
Die zag ik ook, boven Zuid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Roofoverval op Ace Of Classics aan de Oostzeedijk - heeft vast iets te maken met die helicopter met mega-schijnwerpers die rondjes over het centrum draait.
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.quote:
Aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |