Als ik flink tekeer ga hebben we thuis wel eens schuurmutselingenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben dol op schermutselingen, al was het maar omdat dat zo'n mooi woord is.
Ik deed er 40 minuten over, normaal 20.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, gezien het weer.
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag is de grote dag daar
Jumbo Botersloot gaat dan openquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een nieuw Jumbo of gaan jullie dan trouwen?
En dat is speciaal omdatquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo Botersloot gaat dan open
Die zag ik ook, boven Zuid.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Roofoverval op Ace Of Classics aan de Oostzeedijk - heeft vast iets te maken met die helicopter met mega-schijnwerpers die rondjes over het centrum draait.
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.quote:
Aahquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het één van de hoogtepunten uit het leven van LHO is. Naast dat hij iets in de fik mag steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |