abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87410046
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Not in any way. :)
Het is Delfdtshaven.
pi_87417813
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef LostFormat het volgende:
Kan iemand even de spelfout op dat bord aanwijzen? :@
Ik zou zweren dat de Euromast een andere kant op ligt :P.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_87422834
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben die bouwvakkers om 07:00 echt helemaal zat. ;( Ik hoef pas om 08:00 op te staan. :( Vandaag oordoppen kopen!
Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_87425434
Een hele maandag lang gewerkt, hoe is het mogelijk :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_87432124
Rijden er op zondag nacht (maandag ochtend) nachtbussen? O-)
pi_87432425
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Causa het volgende:

[..]

Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...
Oordoppen had ik willen halen vandaag maar ben ik vergeten...
pi_87440536
Stik,die Y was me nog nooit opgevallen, en ik ben toch al heel vaak op het dlfp geweest.

Kusjes uit Krakow overigens. In Berlijn was het allemaal geweldig, in Krakow nog beter, zo mogelijk. Het was ook mooi weer in Auschwitz, maar wel een beetje koud. In de gaskamer viel het wel mee. Wel een heftige ervaring.
Morgen gaan we verder naar Praag.

xxx
Mu!
pi_87440741
Polen is leuk. O+ Auschwitz niet echt. :N Kusjes terug!
pi_87448053
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
Rijden er op zondag nacht (maandag ochtend) nachtbussen? O-)
Nee :)
pi_87448064
Oh, op wonderlijke wijze is Isegrim gister 33 geworden.
pi_87454935
Maak nou geen slapende honden wakker. ;(
pi_87457947
Woef.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:40:05 #138
66825 Reya
Fier Wallon
pi_87463738
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Isegrim het volgende:
Maak nou geen slapende honden wakker. ;(
Alsnog gefeliciteerd :*
pi_87463796
Is Ise zo oud? Jeumig al bijna halverwege de pensioenleeftijd :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:06:09 #140
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87464532
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Isegrim! Heb je een leuke dag gehad?
A grand adventure has begun.
pi_87485602
Dank voor de felicitaties. :) Ik heb een leuke dag gehad. Heb van mijn moeder wat spulletjes voor het paard gehad, o.a. een mooi bordeauxrood fluwelen zadeldekje. Van LHO had ik een paar weken terug al mijn VanMoof-fiets gekregen. O+
pi_87496213
Wat een helden zijn onze stadswachten toch _O_

Fiets ik net door het complex waar we wonen -waar door de VVE besloten is fietsen, laad/losverkeer, werkverkeer (schilders/hoogwerkers) etc te gedogen, omdat je er anders gewoon niet komt- stond daar godzijdank een groepje van deze hardwerkende burgers om mij een veilig gevoel te geven. Als een agent uit de Donald Duck stond een van de besnorde stadswachten met opgeheven hand om mij tegen te houden en mij een boete van 35 euro te geven voor het fietsen op de stoep.

Toen ik deze er op wees dat dat hier gedoogd werd, had hij daar geen boodschap aan. Er spelen zelfs kinderen op het plein!

Gelukkig is de wereld door deze helden weer een stukje veiliger geworden. En zijn er genoeg mensen die hun steun aan de PVV hebben gegeven zodat we volgend jaar nog meer van dit soort helden er bij krijgen O+
pi_87496285

Zo één dus, maar dan in stadswachtoutfit.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:56:00 #144
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87496429
Is het openbare weg of eigen terrein? In het eerste geval kan een VVE natuurlijk niet beslissen wat er gedoogd wordt, en in het tweede geval vraag ik me af wat die stadswacht er te zeggen had.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87501813
Het gaat om een binnenplein dat openbaar toegankelijk is. Er was overleg geweest met de gemeente en vanuit de bewoners was het verzoek neergelegd om niet te handhaven op het (brom)fietsverbod, omdat dat voor een heleboel bewoners concreet betekent dat ze een paar honderd meter moeten lopen voordat ze op hun (brom)fiets kunnen stappen.

Ik heb er even achteraan gebeld, omdat ik zeker wist dat er afgesproken was dat er niet gehandhaafd zou worden, maar nu blijkt dat de gemeente niet bereid is om hieraan mee te werken.

Het idiote is, dat je hier ook gewoon met een auto kunt komen en dat dit soms ook noodzakelijk is voor laden en lossen e.d. Verder zijn er schilders bezig om het complex te voorzien van een nieuw likje verf. Die zouden dus ook allemaal een boete moeten krijgen en hun auto honderden meters verderop moeten zetten.

Er is gewoon geen enkele reden waarom dit een voetgangersgebied zou moeten zijn. De speelplaatsen zijn duidelijk afgebakend en er is een duidelijke noodzaak voor een fors deel van de bewoners (en voor leveranciers e.d.) om hier met een fiets, auto of bromfiets te komen. Vrijwel niemand in het complex wil dat het een voetgangersgebied is, maar blijkbaar heeft de gemeente besloten om de wens van de bewoners te negeren. Zelfs laden en lossen mag formeel niet, dus als je verhuist mag je een paar honderd meter gaan wandelen met je wasmachine. 8)7
pi_87503306
Trieste zaak inderdaad...
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_87503440
Desnoods doe je iets met alleen bestemmingsverkeer ofzo, maar dat willen ze dus niet. Ik dacht dat we hier in een democratie leefden. :P
pi_87504561
Nou, LHO, nog 3 stuks en jij hebt de door jou voorgestelde 150 Euro extra belasting voldaan 8-).
Meh.
pi_87504603
Daarnaast is het natuurlijk gewoon even quotum-jagen.
Meh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')