LOLquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een reactie krijg op mijn gemelde spelfout.
[ afbeelding ]
Al hangt de ANWB die borden volgens mij op. Maar goed, in opdracht van de gemeente dan toch.
Misschien heeft hij er zelf een keer een deuk in gereden, en dacht hij zo de schade op een ander te kunnen verhalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)odelijk-ongeval.html
Ik begrijp dit niet. Wat wilde hij dan precies? Hoezo verzekeringsgeld opstrijken? Bij schade aan je auto krijg je toch sowieso gewoon de dagwaarde?
Tja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er zelf een keer een deuk in gereden, en dacht hij zo de schade op een ander te kunnen verhalen
Misschien laten ze die zooi in China maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:42 schreef junkiexp het volgende:
Die spelfout, en dan ook echt het bord ophangen op 1 van de drukste plekken van NL.
Wat een mongolen hebben we ook in dit land he
Geeft niks, ze kunnen daar toch niet lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL
Ergens in Friesland hangt al jaren een bord met een dorpsnaam verkeerd gespeld.
Is een bekende verzekeringstruc. Je maatje koopt een totall-loss wagen in Duitsland voor weinig. Jij 'koopt' hem van hem, voor de 'gewone' 2e-hands prijs, en je importeert hem. Dan rijd je hem dus aan poeier op een manier dat het lijkt dat iemand anders de schuldige is, en je strijkt de fictieve waarde op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)odelijk-ongeval.html
Ik begrijp dit niet. Wat wilde hij dan precies? Hoezo verzekeringsgeld opstrijken? Bij schade aan je auto krijg je toch sowieso gewoon de dagwaarde?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Geeft niks, ze kunnen daar toch niet lezen.
Hm.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
Is een bekende verzekeringstruc. Je maatje koopt een totall-loss wagen in Duitsland voor weinig. Jij 'koopt' hem van hem, voor de 'gewone' 2e-hands prijs, en je importeert hem. Dan rijd je hem dus aan poeier op een manier dat het lijkt dat iemand anders de schuldige is, en je strijkt de fictieve waarde op.
D'oh!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef JDude het volgende:
Hint: het heeft iets met een y te maken.
Ik zou zweren dat de Euromast een andere kant op ligtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef LostFormat het volgende:
Kan iemand even de spelfout op dat bord aanwijzen?
Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben die bouwvakkers om 07:00 echt helemaal zat.Ik hoef pas om 08:00 op te staan.
Vandaag oordoppen kopen!
Oordoppen had ik willen halen vandaag maar ben ik vergeten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
Rijden er op zondag nacht (maandag ochtend) nachtbussen?
Nou, dat vroeg ik mij dus af. Hébben stadswachten een quotum op dat gebied?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Metatron het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk gewoon even quotum-jagen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Metatron het volgende:
Nou, LHO, nog 3 stuks en jij hebt de door jou voorgestelde 150 Euro extra belasting voldaan.
In dit geval gaat het naar Albert Heijn. Die kregen een paar ton subsidiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn boetes eigenlijk geoormerkt? Waar gaat dat geld naartoe?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Metatron het volgende:
Nou, LHO, nog 3 stuks en jij hebt de door jou voorgestelde 150 Euro extra belasting voldaan.
Gaan die van die veredelde wao-ers niet via de gemeentebelastingen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]nou, niet helemaal. Weet je wat een boete kost?
![]()
Laten we beginnen met die drie stadswachten hun salaris. Ze zijn nu toch al zeker een kwartier a twintig minuten met mij bezig geweest. Dat is eenmaal vol uurloon, en personeelskosten liggen op ong. 2,5 keer het brutosalaris. Dat zal hier een tientje het uur zijn gok ik, dus 25 euro.
Dan moet het CJIB er mee aan de slag. Die moeten de boete zien te ontcijferen (handschrift om te huilen) en in hun systeem zetten, weer een tientje aan uurloon. Briefje printen, op de post, geautomatiseerd dus zal al met al een euro kosten, plus de acceptgiro (7 euro meen ik?). Zit je in totaal al op 43 euro, en er komen vast nog wel meer kosten bij. Ik heb vandaag de samenleving dus flink wat geld gekost
Hm. Linkje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nee dat zou je denken maar nadat ik gisteren naar PowNews zat te kijken en zag dat zelfs de Bruna in Amsterdam een subsidie kreeg om een vloer te vervangen geloof ik niets meer.
Dat is wel een raar verhaal ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/dinsdag.html zo rond minuut 10
Ruim twee weken zelfs...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef Breuls het volgende:
Ja, er hing een poster in de winkel. 1 november gaat Super de Boer dicht zodat ze op de 17e als Jumbo weer kunnen openen. Oftewel: ze sluiten gewoon bijna 2 weken.
Gister bij de opening geweest. L/V is echt heel mooi geworden. Echt stukken beter dan de oude locatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar het Japanse filmfestival dit weekend?
Ik ga naar http://www.lantarenvenste(...)_The_Harimaya_Bridge
Haha, wat een verschil.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Net hier wezen eten: http://www.kip-rotterdam.nl/.
Lekker eten voor ¤ 61,50 p.p.
Daar houden wij van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Haha, wat een verschil.
Ik ben daar ook een keer wezen eten, wel lekker !
Alleen tikje decadent.
Goedzo, lekker eigenwijs.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar houden wij van.Overigens waren wij gewoon op onze skateschoenen en in onze truien van joggingstof.
33 toch?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef Isegrim het volgende:
Er was trouwens één ding niet lekker bij Kip. In het kaasplankje zat één kaas die [...] volgens mij naar incontinente bejaarden.LOL
voortaan 2 liter waterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb voor het slapen gaan een halve liter water gedronken, maar het heeft niet geholpen.
lekker eten voor 61,50 euro???quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Net hier wezen eten: http://www.kip-rotterdam.nl/.
Lekker eten voor ¤ 61,50 p.p.
Nee, hoor. Uit eten gaan is gewoon onze hobby en wij houden van goed eten. Dus geen saté met patat, maar kalsentrecôte met kastanjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
[..]
lekker eten voor 61,50 euro???Dan heb je geld teveel.
kijk eens hoe goedkoop ik het kan![]()
?
hahaha, zit wat inquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Moet je maar niet zo ver weg gaan wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |