Geen idee, maar ik vind het nogal vroeg. Vooral aangezien ze direct beginnen met zeer luidruchtige dingen als het opbouwen van steigers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Breuls het volgende:
7AM is toch een gebruikelijke tijd voor werkmannen (bouwvakkers, stratemakers, etc) om te beginnen?
LOLquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een reactie krijg op mijn gemelde spelfout.
[ afbeelding ]
Al hangt de ANWB die borden volgens mij op. Maar goed, in opdracht van de gemeente dan toch.
Misschien heeft hij er zelf een keer een deuk in gereden, en dacht hij zo de schade op een ander te kunnen verhalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)odelijk-ongeval.html
Ik begrijp dit niet. Wat wilde hij dan precies? Hoezo verzekeringsgeld opstrijken? Bij schade aan je auto krijg je toch sowieso gewoon de dagwaarde?
Tja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er zelf een keer een deuk in gereden, en dacht hij zo de schade op een ander te kunnen verhalen
Misschien laten ze die zooi in China maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:42 schreef junkiexp het volgende:
Die spelfout, en dan ook echt het bord ophangen op 1 van de drukste plekken van NL.
Wat een mongolen hebben we ook in dit land he
Geeft niks, ze kunnen daar toch niet lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL
Ergens in Friesland hangt al jaren een bord met een dorpsnaam verkeerd gespeld.
Is een bekende verzekeringstruc. Je maatje koopt een totall-loss wagen in Duitsland voor weinig. Jij 'koopt' hem van hem, voor de 'gewone' 2e-hands prijs, en je importeert hem. Dan rijd je hem dus aan poeier op een manier dat het lijkt dat iemand anders de schuldige is, en je strijkt de fictieve waarde op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)odelijk-ongeval.html
Ik begrijp dit niet. Wat wilde hij dan precies? Hoezo verzekeringsgeld opstrijken? Bij schade aan je auto krijg je toch sowieso gewoon de dagwaarde?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef Metatron het volgende:
[..]
Geeft niks, ze kunnen daar toch niet lezen.
Hm.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef Metatron het volgende:
[..]
Is een bekende verzekeringstruc. Je maatje koopt een totall-loss wagen in Duitsland voor weinig. Jij 'koopt' hem van hem, voor de 'gewone' 2e-hands prijs, en je importeert hem. Dan rijd je hem dus aan poeier op een manier dat het lijkt dat iemand anders de schuldige is, en je strijkt de fictieve waarde op.
D'oh!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef JDude het volgende:
Hint: het heeft iets met een y te maken.
Ik zou zweren dat de Euromast een andere kant op ligtquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef LostFormat het volgende:
Kan iemand even de spelfout op dat bord aanwijzen?
Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben die bouwvakkers om 07:00 echt helemaal zat.Ik hoef pas om 08:00 op te staan.
Vandaag oordoppen kopen!
Oordoppen had ik willen halen vandaag maar ben ik vergeten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Oordoppen? Wekker op trilstand onder je kussen! Anders slaap je juist door...
Neequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
Rijden er op zondag nacht (maandag ochtend) nachtbussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |