Die na +/- 500 meter besloot in te halen daar waar dat eigenlijk niet mogelijk is
 Die na +/- 500 meter besloot in te halen daar waar dat eigenlijk niet mogelijk is  

quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip

Ooh, datquote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik bedoel meer: Je hebt in je profiel staan dat je een mannetje bent. Je weet wel, piemeltje, ballen, geen borsten...
 niet opgelet bij registreren.
 niet opgelet bij registreren.

Ik zou zeggen: Begeef je een keer op een scooter tussen het overige verkeer. Zowel auto's of fietsers doen net of je niet bestaat en hebben het idee dat ze zo door je heen kunnen rijdenquote:

Waar heb je last van dan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip

Daar passen met gemak een scooter en een grote auto met 2 vloeitjes er tussen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hier om precies te zijn.
edit: Even uitzoomen, google Maps heeft een inzoom-afwijking.

Pak de tram?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:

Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenquote:
 En dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc
 En dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc

Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aannemers die vandaag om acht uur zouden komen zijn er nog niet. Uiteraard.

Uiteraard vinden dit soort mensen het de normaalste zaak van de wereld om niet te bellen dat ze wat later komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.

Tja, zo gaat dat in de stad.. Get used to it.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc

Aannemers, sowieso tuig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.

mss moet je zeggen dat je niet zo goed kooktquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc

Of ze daadwerkelijk een maaltijd van mij voorschotelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
mss moet je zeggen dat je niet zo goed kookt

Afgelopen weekend stond de hele inrichting er al in, en was de winkel al geel (eigenlijk een geel geverfde super de boer, incl. super de boer logo).quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:
De Jumbo ziet er al aardig gevuld uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |