Balen zoiets.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:59 schreef Chav het volgende:
[..]
In Dordrecht, iemand die naar rechts ging en dus ook op de rechterbaan reed vond het nodig om toch naar links te gaan en gooit zo z'n stuur om naar de linkerbaan, waar ik dus reed.
Baal er zo van!
Er zijn er drie in Nederland en een in Curaçao.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als er eentje hier is dan wel ja![]()
die moeten we hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Nog niet, ik ga vanmiddag rond een uurtje of 2. Je komt over als een kind die op en neer springt op zijn stoelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Some people have jobsquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef rubje het volgende:
Je moet wel snel zijn als je nog de gratis appeltaart wilt want vanmorgen was het al dringen geblazen..Het is kwa inrichting hetzelfde als de super de boer alleen de kleur is anders en natuurlijk de beplakking ed,maar de indeling hoe alles staat is idenktiek aan wat Super de Boer had vind ik.
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn ja
"Observe, plan, and assault".quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef Breuls het volgende:
Andere verwondering: Jumbo stuurt plattegronden van hun supermarkten rond?
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwen
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
eabeametznbadjas is de enige die de foto zelf gemaakt heeft hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.
Ik was vooral 'bang' voor het minder goed verlichte stuk bij de Gordelweg, en de landelijke weg waar ik overheen moest. Die eerste daar willen hardlopers nogal vaak onverlicht rondlopen. Die zie ik zonder mist pakweg 5 meter van te voren. Die laatste daar willen zowel fietsers als wandelaars zich nogal eens onverlicht aan wagen, en de mist komt daar van de weilanden en blijft mooi op de paralelweg tegen de snelweg aan liggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.Overigens hadden niet alle fietsers en voetgangers die ik tegen kwam een lampje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |