quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het werk dat die gast bij de ingang van de Super altijd deed.
Ik heb hem ook een aantal keren mandjes weg zien brengen, en de mensen van de SdB zien helpen met soortgelijke klussen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:41 schreef Breuls het volgende:
Hij leefde van de muntjes in de winkelwagentjes, geloof ik. Een Flickr-fotograaf heeft ooit een foto van hem geplaatst en dat erbij verteld, maar dat account bestaat niet meer, dus ik kan het niet letterlijk opzoeken.
Maar de beschrijving was dat-ie je wagentje voor je wegzet en dan het muntje erin mag houden. Verder is het gewoon een dakloze. Ik kom bij die Super sinds 2004 en ik zie hem daar al sinds toen bij staan.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Er is toch zo'n prachtige foto van alle hoge gebouwen in Rotterdam die boven de mist uitsteken ?
Weet iemand waar ik die kan vinden, krijg hem niet gevonden met Google.
Iets financieel juridisch, op het nivo waar ik nu op werk worden er alleen maar mensen ontslagen. Op het nivo dat ik hopelijk heb eind januari zijn er tekorten. Door de kredietcrisis wordt er heel erg strict omgegaan met certificatenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Wat is je beroep dan, of wat deed je voordat je werkeloos werd?
Als er eentje hier is dan wel jaquote:
GMTA idd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat was de eerste hit op googleik had ook het idee dat hij groter was. Wel deze foto, maar dan de hele stad zeg maar...
Ligt in het begin van Brabant en is met OV lastig...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als er eentje hier is dan wel jaik weet niet zeker of ik de intercedente goed heb gehoord. De baan ging niet door omdat ik geen auto heb.
Graagquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Die eerste is het volgens mij, maar ik dacht dat er meer gebouwen op stonden.
Thanx anyway.
Mijn vriendin heeft vanaf 43e verdieping van d'r werk (Maastoren), ook zulke plaatjes geschoten met New Orleans er op e.d.
Au. Hoe/wat/waar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef Chav het volgende:
Morgen de gemeente weer even treiteren :p Heb 2 weken geleden een parkeervergunning aangevraagd met m'n auto welke vanochtend total loss is geredenNu maar hopen dat ze het snappen, ben benieuwd hoelang dat weer gaat duren voordat ie op het nieuwe kenteken staat.
In Dordrecht, iemand die naar rechts ging en dus ook op de rechterbaan reed vond het nodig om toch naar links te gaan en gooit zo z'n stuur om naar de linkerbaan, waar ik dus reed.quote:
Balen zoiets.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:59 schreef Chav het volgende:
[..]
In Dordrecht, iemand die naar rechts ging en dus ook op de rechterbaan reed vond het nodig om toch naar links te gaan en gooit zo z'n stuur om naar de linkerbaan, waar ik dus reed.
Baal er zo van!
Er zijn er drie in Nederland en een in Curaçao.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als er eentje hier is dan wel ja![]()
die moeten we hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Nog niet, ik ga vanmiddag rond een uurtje of 2. Je komt over als een kind die op en neer springt op zijn stoelquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Some people have jobsquote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hebben mensen al de jongste Jumbo van Nederland bezocht?
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn jaquote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef rubje het volgende:
Je moet wel snel zijn als je nog de gratis appeltaart wilt want vanmorgen was het al dringen geblazen..Het is kwa inrichting hetzelfde als de super de boer alleen de kleur is anders en natuurlijk de beplakking ed,maar de indeling hoe alles staat is idenktiek aan wat Super de Boer had vind ik.
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de plattegrond die we in de bus hebben gekregen is er oa. een verseiland aangelegd nabij de kassa's, waar de super de boer de wijn had zou nou de slagerij moeten zitten, etc. Dat zijn toch wel forse veranderingen. In grote lijnen zullen het nog steeds rekken met boodschappen zijn ja
"Observe, plan, and assault".quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bestudeert serieus plattegronden van supermarkten?
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:18 schreef Breuls het volgende:
Andere verwondering: Jumbo stuurt plattegronden van hun supermarkten rond?
Nee. Niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een folder over de opening waar een indelingsplattegrond bij zit. Wel leuk om die nu voor Unreal na te bouwen
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
eabeametznbadjas is de enige die de foto zelf gemaakt heeft hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Causa het volgende:
Hallo Rotterdam
Complimenten voor de mistfoto's. Dol op mistfoto's
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mist is ook heerlijk om doorheen te lopen of fietsen.
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gister had zowaar iedere fietser en voetganger die ik tegen ben gekomen een lampje aan. Wmb. mag het dus vaker mistig zijn.
Ik was vooral 'bang' voor het minder goed verlichte stuk bij de Gordelweg, en de landelijke weg waar ik overheen moest. Die eerste daar willen hardlopers nogal vaak onverlicht rondlopen. Die zie ik zonder mist pakweg 5 meter van te voren. Die laatste daar willen zowel fietsers als wandelaars zich nogal eens onverlicht aan wagen, en de mist komt daar van de weilanden en blijft mooi op de paralelweg tegen de snelweg aan liggen.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn gezinshoofd moet nog steeds lampjes op mijn fiets zetten.Overigens hadden niet alle fietsers en voetgangers die ik tegen kwam een lampje aan.
Omdat de Doenbrug er uit gewipt is (kwam ik gisterochtend achter toen ik iets had van "Er staan wel hekken, maar vast geen BOA"), moet ik nu een alternatieve route nemen welke een stukje door Overschie gaat. Het eerste stuk langs het water is ook wel een beetje een eng stukje, want er is weinig ruimte, maar er wordt nog wel redelijk doorgereden door automobilisten.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was vooral 'bang' voor het minder goed verlichte stuk bij de Gordelweg, en de landelijke weg waar ik overheen moest. Die eerste daar willen hardlopers nogal vaak onverlicht rondlopen. Die zie ik zonder mist pakweg 5 meter van te voren.
Ja no worries, ik had het in de gaten, maar voor de rest is toch ook de moeite genomen om te zoeken en te posten. T'is zo mooi. Ik ben ook vrijwel niet buiten geweest de afgelopen weken.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
eabeametznbadjas is de enige die de foto zelf gemaakt heeft hoorWe waren een specifieke foto aan het zoeken, vandaar dat ze hier staan
En daarmee heeft Jumbo de goedkeuring ontvangen?quote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
er staat een koffiemachine en Jumbo heeft een eigen huismerk!
Vertel mij wat. Wat een drukte hier in Noordwest zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat de Doenbrug er uit gewipt is
Pfrt, heeft AH ookquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Hebben niet alle supermarkten dat, als van dat moet je minstens hebben om door de klant compleet gevonden te worden?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pfrt, heeft AH ook
Overigens snap ik dat nooit zo goed; je gaat toch geen kopje koffie halen in de super? Of ligt dat aan mij?
Ja, het staat iedere dag goed vast daar.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Wat een drukte hier in Noordwest zeg.
Wel als je werkloos bent, lekker met gratis koffie door de supermarkt banjeren als een echte hangweklozequote:Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pfrt, heeft AH ook
Overigens snap ik dat nooit zo goed; je gaat toch geen kopje koffie halen in de super? Of ligt dat aan mij?
Twee zelfs, "O'lacy" en "Jumbo". Hoewel O'lacy producten langzaam worden omgekat tot Jumbo productenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef MalaCocinera het volgende:
Hoe schraalquote:Op woensdag 17 november 2010 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Twee zelfs, "O'lacy" en "Jumbo". Hoewel O'lacy producten langzaam worden omgekat tot Jumbo producten![]()
Wbt. die koffiemachines, tijdens mijn opleiding hing bij de gevreesde blauwe super een papiertje met "Gratis koffie of thee. Niet voor scholieren en studenten!". Ik krijg dan altijd de neiging een hele kan te vullen
Drie of vier jaar terug, zo n iet langer geledenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:12 schreef Alicey het volgende:
Klik. Doet me weer denken aan 24 december vorig jaar of 2 jaar terug ofzo.
Tering, gaat de tijd dan zo hard?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Drie of vier jaar terug, zo n iet langer geleden
De hand van onze lieve heer is overal bij.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:02 schreef Alicey het volgende:
Ah, ik hoor het al weer. De hand was er weer bij.
Toch niet ook op die plekken waar de hand van mijn gezinshoofd bij is?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De hand van onze lieve heer is overal bij.
()
5 jaar? Ongelofelijk, zo lang. Ik dacht ook 2 - 3 jaar ofzo. Dit geeft een surrealistisch tijdsgevoel.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
2005
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/1012
Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Causa het volgende:
[..]
5 jaar? Ongelofelijk, zo lang. Ik dacht ook 2 - 3 jaar ofzo. Dit geeft een surrealistisch tijdsgevoel.
Dat soort dingen had ik aantal jaren terug.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.
Vandaag ookquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Breuls het volgende:
Nogal ja. Al viel het gisteren ineens wel weer mee.
Die laatste iddquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Gratis appeltaart gescoord.![]()
Mooie winkel geworden.
Hij heeft zich netjes gedragen hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaan
Tsja daar ontkom je niet aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze van de mist is erg gaaf, jammer alleen van de spiegeling in de ruit.
Yup.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef junkiexp het volgende:
Dan neem je waarschijnlijk net als mij Industrieweg -> Beukelsdijk ?
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuisquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup.Industrieweg is veel rustiger dan de Matlingeweg, en sluit mooi aan.
Ik ga na het Hofplein rechts.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuis
Wow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |