Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:20 schreef Causa het volgende:
[..]
5 jaar? Ongelofelijk, zo lang. Ik dacht ook 2 - 3 jaar ofzo. Dit geeft een surrealistisch tijdsgevoel.
Dat soort dingen had ik aantal jaren terug.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vindt het veel schokkender dat kinderen die in 1992 geboren zijn, inmiddels rijles mogen nemen.
Vandaag ookquote:Op woensdag 17 november 2010 14:33 schreef Breuls het volgende:
Nogal ja. Al viel het gisteren ineens wel weer mee.
Die laatste iddquote:Op woensdag 17 november 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog twee gevonden.
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Gratis appeltaart gescoord.![]()
Mooie winkel geworden.
Hij heeft zich netjes gedragen hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hwb je LHO nog onder controle kunnen houden in de winkel? Of heb je hem maar laten gaan
Tsja daar ontkom je niet aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze van de mist is erg gaaf, jammer alleen van de spiegeling in de ruit.
Yup.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef junkiexp het volgende:
Dan neem je waarschijnlijk net als mij Industrieweg -> Beukelsdijk ?
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuisquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup.Industrieweg is veel rustiger dan de Matlingeweg, en sluit mooi aan.
Ik ga na het Hofplein rechts.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, en ik ga dan bij centraal rechts en dan ben ik thuis
Wow.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |