quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
had je nog plannen voor morgen?quote:
voor vandaag heb ik het ook al drukquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had je nog plannen voor morgen?
ja! Dat TFM net pas hoorde dat er eentje komt en er sws niet geen gaat tenzij ie in Leusden is of Amersfoortquote:
flauw, flAuw...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor vandaag heb ik het ook al druk
swsquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja! Dat TFM net pas hoorde dat er eentje komt en er sws niet geen gaat tenzij ie in Leusden is of Amersfoort
dacht ik dus al, vind het maar eng hoor, mensen ontmoeten via het grote boze internetquote:
Ik snap heel de zin nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja! Dat TFM net pas hoorde dat er eentje komt en er sws niet geen gaat tenzij ie in Leusden is of Amersfoort
iddquote:
wat betekent sws ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht ik dus al, vind het maar eng hoor, mensen ontmoeten via het grote boze internet
Niet eng, maar ik zou het niet snel doen...
SoWieSo, msn ftw (= for THE win)quote:
maak er maar uit op dAt ik niet kom;)quote:
wrm niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maak er maar uit op dAt ik niet kom;)
meetings van Fok! Doen me weinigquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meetings van Fok! Doen me weinig
Allemaal grote onbekende meneren en mevrouwen
al ns eerder gedaan? (:quote:
quote:Top 100 van maandag 8 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 483 PeZu
002. 306 pgrferrari
006. 217 suikertaartje
036. 116 MPG
038. 115 Symphonic
043. 107 Muck
052. 099 Trevland
078. 080 goldfinger1963
081. 076 wel.o.k
zou tijd wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Net Flopste het berichtje van nog 10% batterijlading over in beeld, nu +/- 8%, ben bijna slapen!
M483?!! Komop man, dat lukt Me in een hele Dag in heel Fok! Nog niet!quote:
eerste uur vrij morgenquote:
ik heb al een paar keer een heel stuk hoger gescoord dan pezuquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M483?!! Komop man, dat lukt Me in een hele Dag in heel Fok! Nog niet!
150 is max ofzo!
trustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, vorige maand.
Tal sc meet.
Ik ga slapen.
ik de eerste 4 uurquote:
slaap ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, vorige maand.
Tal sc meet.
Ik ga slapen.
ik normaal ook, maar nu moet ik 2 uur nablijven + verplaatst lesuur -.-'quote:
Achjah, wat is je gemiddelde p/d +/-?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al een paar keer een heel stuk hoger gescoord dan pezu
gast als je over me wil lullen roep me dan gewoon evenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M483?!! Komop man, dat lukt Me in een hele Dag in heel Fok! Nog niet!
150 is max ofzo!
93quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achjah, wat is je gemiddelde p/d +/-?
bij dezequote:Op dinsdag 9 november 2010 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast als je over me wil lullen roep me dan gewoon even
mijne 45 ofzoquote:
450 posts dan zijn 900 seconden dat is 15 minuutjesquote:
dat zou je aan arcee moeten vragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne 45 ofzo
Wat zou het hoogste post gemiddelde p/d zijn?
dan is jouw gemiddelde hoger dan dat van mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijne 45 ofzo
Wat zou het hoogste post gemiddelde p/d zijn?
hoog uit een half uurquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
450 posts dan zijn 900 seconden dat is 15 minuutjes
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat i sjouw gemiddelde hoger dan dat van mij
ja dat bedoel ik, kost niet zoveel tijdquote:
bis spätahquote:
marijkjequote:Op dinsdag 9 november 2010 07:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Koffie en ontbijt en dan weer naar werk
En pgrferrari, wat wil je weten over de meet? Ik doe er morgen een PM uit, dus als je dat ook wilt?
Wokjequote:
ik zit vastquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeHeerlijke hacker
Hoe is het met jou?
quote:
zal wel een beetje ontstoken zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed
En kusjeop je oog! Hoe komt het dat ie dik is?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar m'n werk, fijne dag allemaal![]()
MPGquote:
wokquote:
zal ik het doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Liebchen! Werk zequote:Op dinsdag 9 november 2010 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar m'n werk, fijne dag allemaal![]()
Eerst koffiequote:
Wat een geluk. Hier is het goed, een beetje moequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:![]()
vanavond weer naar huis..
net op tijd..donderdag is 60 knopen voorspeld..
hoest met de rest van de KSC?
60 knopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
^^quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
60 knopen![]()
Moet je die allemaal los gaan knopen?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
dat laat ik aan mijn vriendje over
maar 60 knopen waaien :p dan waai je redelijk van het platform af hoor..
Windkracht hoeveel is dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XDquote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de volgende keer sloffen aandoen![]()
slaap ze enfer![]()
Zuster Enfequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD
Hey ferrariquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey ferrari![]()
Elke keer als ik me hier meld worden de mannen dus geil? xD
barretjequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:52 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
knappe zusterquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Enfermera het volgende:
Mogge!
[..]
Ik had sokken + dikke sloffen aan. Komt omdat ik ziek ben, is een teken dat ik weer mn bed in moet, had ik wel vaker de laatste dagen XD
quote:
Hey wokjequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje![]()
das best veul wind
[..]
knappe zuster
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Jij ziet het ook echt voor je in zo'n sexy pakje he.
Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Nou, laat ik je uit de droom helpen; mijn uniformen zijn echt vormloos. Alhoewel het in het ziekenhuis waar ik nu werk meevalt, daar hebben ze tenminste broeken met rechte pijpen. In mn vorige hadden ze toelopende, met rafelige rand
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroeger waren de uniformen een beetje doorschijnend, maar daar zaten dan gewone kleren onder
Ik verwacht je PM z.s.m.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik sowieso nog een keer doen. Ik zal mn collega een keer foto's laten makenHet is wel leuk; nu in dit ziekenhuis kan je ook kiezen voor een polo ipv een jasje, dus dat ga ik binnenkort ff omwisselen
![]()
![]()
[..]
![]()
Nee, wat ik heb is gewoon superdik katoen (warmmmm in de zomer), maar je ziet er niks doorheen.
ik draag alleen een jasje en een gewone spijkerbroekquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Hey wokje
Friemel
vast wel ergens maar hier niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
quote:
quote:
Moggeh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
heey enferquote:
Maar we krijgen hem toch wel te zien he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelendquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weer eens een dik oogmaar verder goed hoor
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
pgr kan het komende kwartier even niet op staan
Giertjequote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar we krijgen hem toch wel te zien he?Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die willen dat ook graag.
XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
gierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Symphonic het volgende:
Een hele goede morgen
Het is alweer maandag
jawel tijd was zo omquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
GiertjeLekker gewerkt gister?
[..]
Jaja, ben echt van plan om foto's te maken. Mn ouders + man hebben me ook nog nooit in uniform gezienDie willen dat ook graag.
XD
wokquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
[..]
heb ik het hele weekend gemist
De tafel staat al 10cm hoger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je dan je leuter tegen de tafel stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wanneer moet jij weer werken dan?quote:
Morgen dag, do+vr avondquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
en wanneer moet jij weer werken dan?
dat is inderdaad wel een fijn weekje jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Morgen dag, do+vr avondDus lekker weekje
Dat is niet tof.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
Mja, dat drukt je wel weer even met je neus op de feiten zeg maarquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Ik ben alle sollicitaties waar ik sinds april voor afgewezen ben aan het opschrijven
Wat een kutwerkje zeg
quote:
Even lekker met mijn moedertje ouwehoeren tijdens het rotwerkquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Goed idee trouwens, ga ook wat maken
Pfffff. Ben je klaar meequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Muck het volgende:
Wat een kutwerkje zeg
Hoe oud ben jij ook weer?quote:
Het zijn er nogal watquote:
Liefquote:* MPG zet koffie voor muckie, maar wel met muckie dr überkoffiezetdingie.
19!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook weer?
[..]
Het zijn er nogal wat
[..]
Lief
Dan mag je onderhand weleens koffie leren drinkenquote:
* Muck schuift koffie naar Symquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn weer prima oplossingen aangedragen voor onze roosterproblemen.
Damn, dat gaat lekker zo
Ik wel, iigquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
^^
Zustertjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey ferrari![]()
Elke keer als ik me hier meld worden de mannen dus geil? xD
Koffie vin ik nie lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan mag je onderhand weleens koffie leren drinken![]()
[..]
* Muck schuift koffie naar Sym
Komt wel goed schatje
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel, iig...
Ik woei op het strand ook bekant weg, van de zomer. Vraag maar aan Marijke, suikerbeeb, Fha of DaMart.
Dus je wilt niet met me naar Starbucks?quote:
Ik wil welquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dus je wilt niet met me naar Starbucks?
Kom maar dan, ik houd toch niet van Ferrari'squote:
electronisch huisarrest?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?
Nou wil ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Samen aan de frappuccino ? Nee das te koud nu... Lekkere Hazelnut Cappuccinoquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar dan, ik houd toch niet van Ferrari's
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet al kentquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
Nou wil ik wel![]()
Leer je me koffie drinken?
Hij is vast nog 12 ofzoquote:
Dat weet ikquote:[..]
Het zijn er nogal wat
Ja, dat ben ik. Soms.quote:[..]
Lief
Jawel. Daardoor ben ik uiteindelijk net niet weggewaaidquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je dat riempje voor aan je enkel niet meer?
Boh! Starmucks!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou wil ik wel![]()
Ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!
Tegen het wegwaaienquote:
je moest eens weten hoeveel mensen ik aan de koffie heb gekregenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou wil ik wel![]()
Café Mochaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Samen aan de frappuccino ? Nee das te koud nu... Lekkere Hazelnut Cappuccino
Zoietsquote:
Heel goed voor je ego zoietsquote:Dat weet ik.
Weet ik tochquote:Ja, dat ben ik. Soms.![]()
Boh! Gelukkig maar!quote:Jawel. Daardoor ben ik uiteindelijk net niet weggewaaid.
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
recht uit de automaat, bakkes d'r onder kreng!
Koffie verslaafde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Tegen het wegwaaien
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen ik aan de koffie heb gekregen
[..]
Café Mocha
[..]
Zoiets
[..]
Heel goed voor je ego zoiets
[..]
Weet ik toch
[..]
Boh! Gelukkig maar!
[..]
oh, wacht deze sc heet het Koffie scquote:
xD Hey MPGquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel, iig...
Ik woei op het strand ook bekant weg, van de zomer. Vraag maar aan Marijke, suikerbeeb, Fha of DaMart.
[..]
Zustertjes![]()
...
Ow, haaaaaaai Enfermerel![]()
Thee SC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stille hint aan pgr, in welke sc zit je?
Kloptquote:
Krijg nou watquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:13 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, wacht deze sc heet het Koffie sc
Ik moet je wat bekennenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet je wat bekennen
Ik heb pas herfstthee op en dat was best te hachelen
me kruipt met d'r bakkie thee lekker bij PGR op de bank..quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
me kruipt met d'r bakkie thee lekker bij PGR op de bank..
koffie... ieell!!
er zijn ongeveer 361 smaken thee, hoe kun je ze nu allemaal vies vinden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
ik weiger thee te drinken vind het echt vies
projectjequote:
spuckjequote:
Pezuquote:
ik vind thee gewoon niet te zuipenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ongeveer 361 smaken thee, hoe kun je ze nu allemaal vies vinden?![]()
[..]
projectje![]()
[..]
spuckje
ik vind het niet vies, ik vind het niet lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ongeveer 361 smaken thee, hoe kun je ze nu allemaal vies vinden?![]()
[..]
Damnquote:
het is bagger vandaag maar dat maakt niet uit!quote:
HOE heet ze?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Damn
Pffffwhahaha, ik ontdek net dat één van de dodo's van Randstad Lieveke heet
Komt wel goed pezuutjequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is bagger vandaag maar dat maakt niet uit!
Thee haters ga eens goede losse thee kopen, ik was ook nooit weg van thee maar er is hoop
Soms is thee eckt lekkerder
Lievekequote:
hee doe even normaal ja, zo heet mijn vader ookquote:
Jouw vader is een vrouw uit 1792?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee doe even normaal ja, zo heet mijn vader ook
1757 hoezo?quote:
Huphup, doorlezenquote:
Oh, dan issie ouder dan ik dachtquote:
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zou ik daar vrij voor krijgen van Chris denkje?
OMGquote:
Dat klinkt als iemand uit een boek van Thea Beckmanquote:
Hoe smaakt dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
ooh ze hebben sinterklaas en zwarte pieten thee
ja ik ga ze straks even halen en dan ook china mint en sencha silver flowerquote:
Misschienquote:
Waar zijn ze te koop?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga ze straks even halen en dan ook china mint en sencha silver flower![]()
thee
simon leveltquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Waar zijn ze te koop?
van welke onderdelen van klaas en piet kan je thee trekken dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
ooh ze hebben sinterklaas en zwarte pieten thee
de zak en roequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van welke onderdelen van klaas en piet kan je thee trekken dan?
Oud, muf en schimmelig, met een vleugje schoensmeerquote:
Hmm, das een beetje uit de richting helaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
simon levelt
hier zitten ze
http://www.simonlevelt.nl(...)spx?ch=1018&pch=1004
psst je kan ook online bestellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, das een beetje uit de richting helaas
Er zit er een in Utreg, maar dan moet ik een eind lopen en daar heb ik weinig zin in
Dan stuur je Toek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zit er een in Utreg, maar dan moet ik een eind lopen en daar heb ik weinig zin in
Nicequote:
Goed ideequote:
Eh, ja?quote:
fobo, tjek, ik zou je opzeker voor mijn karretje spannen en zwepenquote:
Jij kunt ook alles sexy laten klinkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
fobo, tjek, ik zou je opzeker voor mijn karretje spannen en zwepen
Wij hebben ook een simon levelt hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar is hier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Wij hebben ook een simon levelt hier
en welk level heeft hij al?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Wij hebben ook een simon levelt hier
het bestequote:
Ik heb al jaren het patent op het serveren van mosterd na de maaltijd. Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
mi gudo mpg ,hoe krijg je het voor elkaar om zo'n spuit elf te zijn steeds
dat zet zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Zo, 68 afgewezen sollicitaties verder
Tijd voor koffie
trevje, ben je ziek?quote:
Ha. Tijd voor Schnitzel en frikandellenquote:
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat fliktquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb al jaren het patent op het serveren van mosterd na de maaltijd. Zie mijn sig.
Hij doet het zelfs IRLquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat flikt
Meer oog voor de koffie dan voor het topic hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik kom hier ook al even heh maar ik vraag me af hoe je dat flikt
ik drink koffie meestal met mijn mondquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer oog voor de koffie dan voor het topic hebben.
MPG met al zijn lichaamsdelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink koffie meestal met mijn mond
Damn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Tijd voor koffie
das pas hardcorequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG met al zijn lichaamsdelen
Via je oogbal neem je cafeïne sneller op!
het is half 1 en je hebt nog geen schaft geroepenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
Hey muck![]()
Hey pezu
Nee, hoezo?
Hey mpg
Das vrijdag pas
zwart kijken ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hey Enfequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn.Das kut. Heb je nu nog sollicitaties lopen?
Trev
Oeh, lekkorquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef LieveLobbes het volgende:
Hier ook lunch op![]()
Met een gekookt eitje
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkorDas ook een goed idee... ik dacht eerst aan een tosti, maar een eitje..
eyeballing ftwquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik speciaal om jou te plagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is half 1 en je hebt nog geen schaft geroepen![]()
[..]
zwart kijken ftw
niet te streng ineens hoor, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfik moet gewoon afvallen
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoepquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet te streng ineens hoor, dat werkt averechts
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben min of meer weer streng aan het doen voor mezelfik moet gewoon afvallen
dan doe je toch echt iets verkeerd hoor lekker nasiballetje van me :quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
Hey LL.
[..]
Doe ik speciaal om jou te plagen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ben ik niet maar wel streng wat betreft koek en snoep
Neh, ik heb het even opgegeven. Ik ben ook veel te beroerd om te werken op het moment. Als ik de kans krijg slaap ik zo'n 14 uur op een dag namelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn.Das kut. Heb je nu nog sollicitaties lopen?
Trev
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef LieveLobbes het volgende:
Hier ook lunch op![]()
Met een gekookt eitje
Jeutjequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Neh, ik heb het even opgegeven. Ik ben ook veel te beroerd om te werken op het moment. Als ik de kans krijg slaap ik zo'n 14 uur op een dag namelijk
[..]
Oeh, lekker
Zoals ze hier zeggen je wordt niet dik van wat je tussen het bidden en danken eetquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
he jeetje wat vervelend Muck..quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef Muck het volgende:
Tijd voor koffie
Het was te proberenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan doe je toch echt iets verkeerd hoor lekker nasiballetje van me :
[..]
![]()
Oh mjaquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals ze hier zeggen je wordt niet dik van wat je tussen het bidden en danken eet
graag word ik uitgenodigd om een en ander persoonlijk toe te lichtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he jeetje wat vervelend Muck..
in welke hoek zoek je werk dan? en waarom is het zo moeilijk om een baan te krijgen??
( ik heb echt zoooo'n scheithekel aan sollicitatiebrievenschrijven.. alsof je op die maneir een goed beeld van iemand kan krijgen)
Weet ik niet, voor mij geld het helaas ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh mja
hoe komt het dan dat ik zo dik ben?
teveel lekkere dingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet, voor mij geld het helaas ook niet
hee toekie,quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos verbiedt Muck nog meer koffie te drinken voor ze me echt alleen als slaaf ziet.
Hmm neequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeutjeOhja das waar, is er nou al duidelijkheid omtrent die eventuele ritmestoornis van je?
Eigen gezondheid eerst idd!
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er isquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he jeetje wat vervelend Muck..
in welke hoek zoek je werk dan? en waarom is het zo moeilijk om een baan te krijgen??
( ik heb echt zoooo'n scheithekel aan sollicitatiebrievenschrijven.. alsof je op die maneir een goed beeld van iemand kan krijgen)
Jup...quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
graag word ik uitgenodigd om een en ander persoonlijk toe te lichten
met grote enthousiasme las ik uw advertentie
standaard zinnetje
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos verbiedt Muck nog meer koffie te drinken voor ze me echt alleen als slaaf ziet.
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezuquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee toekie,
wees een schat en als je toch staat wil je dan voor mij ook een bakkie meenemen, als het niet teveel moeite is hoor
de tussendoortjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
hier muck je koffiequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezu
[..]quote:[b] Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Muck het volgende
mja er is natuurlijk altijd wel wat in huis vanwege de kinderen.. daarbij ben ik een emo-eterquote:
haal fruitsnacksquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
mja er is natuurlijk altijd wel wat in huis vanwege de kinderen.. daarbij ben ik een emo-eter
ik heb mijn stief vader gepingt maar hij zegt dat jullie niet hard genoeg biddenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de thermostaat buiten even hoger zetten?
Ahquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm nee
De 17e nog een echo en dan de 29e de uitslag
[..]
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er is
[..]
Jup...
[..]
Yup, that's me! (for nowquote:
nee joh. Zolang het deze temperatuur heeft heb ik geen reden naar buiten te gaan(buiten werk om) en kan ik dus hele dagen gamenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand de thermostaat buiten even hoger zetten?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh. Zolang het deze temperatuur heeft heb ik geen reden naar buiten te gaan(buiten werk om) en kan ik dus hele dagen gamen
jij zeurt over over afvallen en emo vreetbuien, ik geef je een tip om dan fruit snacks te eten want dat is lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:54 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb fruit in huis
zeur niet
wat? zeker als ik in het nieuwe jaar (of eerder als iemand mij het winnend staatslot geeft) een 360 met kinect hebquote:
wtf zijn fruitsnacks?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij zeurt over over afvallen en emo vreetbuien, ik geef je een tip om dan fruit snacks te eten want dat is lekker
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos schenkt de koffie van Muck in de mok van pezu
quote:
Ik heb nog een baan als Heropvoeder van een bejaarde in de aanbiedingquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek nu helemaal niets, omdat ik te ziek ben, maar voorheen pakte ik bijna alles aan wat ik kon krijgen, op outbound callcentre werk na dan. Het liefst iets administratiefs, maar het is echt om te janken hoe weinig aanbod er is
Ja!quote:
dat zijn van die dingen waar geblenderd fruit in zit in veel combi smakenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:58 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
wtf zijn fruitsnacks?
ik heb fruit in huis
ik ben weer weg... ik voel me echt niet welkom hier alles wat ik doe/zeg wordt keihard afgezeken
Ik slacht je bejaarde binnen een weekquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb nog een baan als Heropvoeder van een bejaarde in de aanbieding
have funquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Muck het volgende:
Zo. Afwas is gedaan, nagels zijn gelakt (zwart met een heel fijn glittertje met witte bloemetjes erop)
Tijd voor yoga
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, die heb je al gehad? Dus wel min of meer een uitslag?Maar het totale plaatje hoor je dan pas de 29e..?
Succes met yoga
plas poep praat ping pong pauze?quote:
Nou, je hebt er alsnog wel recht op lijkt me.. Maargoed. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, die brief had ik nodig voor het UWV, maar volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat ik hem zelf in handen zou krijgen. Het hele plaatje (en wat ze aan de puinhoop willen gaan doen) hoop ik de 29e te horen inderdaad
En thanks
ja dat bedoel ik, als ik honger krijg tussen pak ik tegenwoordig ook gewoon zoietsquote:
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?quote:
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
Ohja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of te lui bent als je tussen door honger hebt om een wortel te wassen![]()
een tussendoortje moet snel en makkelijk zijn in deze haast maatschappij
Nee, omdat ik die van werk meekrijgquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om een zak/bos wortels te kopen en die te wassen?
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkelingquote:
Ah.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik die van werk meekrijg.
Stroonquote:
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind zoiets, los van de prijs, geen slechte ontwikkeling
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
ja daar ben ik ook een voorstanderquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.
[..]
Stroon![]()
[..]
Meh, ik hou niet zo van al dat gemakkelijke. Geef mij maar lekker zelf maken from scratchIk mot geen pakjes
Maar ik ben naar de tandarts & de stadtot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |