Langetermijndenken is geen kenmerk van de huidige generatie mens. De wal keert het schip, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef dirkjo het volgende:
Wanneer snappen ze eindelijk eens dat er jaarlijks sneeuw valt en blaadjes naar beneden vallen. En wanneer gaan ze daar eindelijk eens de treinen/rails/whatever op aan passen
Wat leuk!!!quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gofferdegoffer, wat een fucking geweld
Supertof
Blackbird
Open your eyes
Broken wings
Metallingud
Ik ben blij
gfquote:
ja ik weet het ook niet als ik op dat rot station sta wil ik altijd zsm weer wegquote:
Ik sta er tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet als ik op dat rot station sta wil ik altijd zsm weer weg
Het geen wat me het meest irriteert is al die beloftes en tests elke keer. Ze brengen het leuk, maar het word nog steeds niet beterquote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Langetermijndenken is geen kenmerk van de huidige generatie mens. De wal keert het schip, zeg ik altijd maarEerst een enorme economische/brandstof crisis voordat we ons gaan realiseren dat we duurzame oplossingen moeten implementeren..
[..]
Wat leuk!!!![]()
![]()
[..]
gf
quote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ja volgens mij wel maar ik ken niet alles uit mijn hoofd....
Nee, idd. Daar kan je dus beter vanuitgaan, dan hoop houden dat het beter wordt. Niet om pessimistisch te doen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het geen wat me het meest irriteert is al die beloftes en tests elke keer. Ze brengen het leuk, maar het word nog steeds niet beter
priyaquote:
Groot gelijk heb je hoor, de NS (oa) maakt het er zelf naquote:Op maandag 8 november 2010 23:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, idd. Daar kan je dus beter vanuitgaan, dan hoop houden dat het beter wordt. Niet om pessimistisch te doen.
Auto of OV.quote:
enferquote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Langetermijndenken is geen kenmerk van de huidige generatie mens. De wal keert het schip, zeg ik altijd maarEerst een enorme economische/brandstof crisis voordat we ons gaan realiseren dat we duurzame oplossingen moeten implementeren..
[..]
Wat leuk!!!![]()
![]()
[..]
gf
Lastig ja....quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Auto of OV.
OV = sowieso kut, maar geen files (alleen vertragingen)
Auto = altijd leuk, maar kans op file en het is toch een dure hobby.
Vrijdagavond houden we een BB-marathon in bedquote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ben nu trouwens bij S1 aflevering 16 (als ik me niet vergis)
Same here, vanmorgen 07.00 wakker.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik
muck :wquote:
dirkquote:
Ik ook mee willen doen, ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Lastig ja....
[..]
Vrijdagavond houden we een BB-marathon in bed
Goojemurgequote:
trusten muckquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
en ik net denken of jij het wel bentquote:
Slaap lekker muckiequote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Muck het volgende:
hmm, jamjamquote:Op maandag 8 november 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo net terug van boodschappen doen![]()
en ff lekker wezen eten bij de japanner![]()
Trustenquote:Op maandag 8 november 2010 23:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Truste iedereen, ik ga zo ook naar bed.
Tot morgen ofzo
Lekker knusquote:
Dat is een spelletje joh!quote:
Oeeequote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker knus
[..]
Dat is een spelletje joh!
Truste allemaal![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Oeee![]()
![]()
Gaan we dan wel beginnen met S2S1?
trustequote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Ik duik weer lekker mn bed in, mn voeten zijn weer koudTrusten!
trusten lobbesquote:
de volgende keer sloffen aandoenquote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Enfermera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |