quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
Hey Enfequote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weerheerlijk in bed gelegen en nu weer een beetje fit XD
quote:
Hoi Enfermerelquote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weerheerlijk in bed gelegen en nu weer een beetje fit XD
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding
[..]
Wees maar niet bang
Mooi zoquote:
Ja, in Wijk bij Duurstedequote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Muck, da't dus minstens 1,50 + verzendkosten![]()
(je woont ergens in het midden, toch?)
Goed en moequote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist hier? Jullie gaan snel door de topics heen zie ik
Stukkie beter, maar mn bed is nog mn beste vriendquote:
Ah, lekker slapen zo dusquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en moe
Dat gebeurt hier de hele dag al, ik doe maar gewoon mee
Klinkt al iets beterquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stukkie beter, maar mn bed is nog mn beste vriend![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Denk beter van wel, ben de laatste tijd vaker moe en ook een beetje verkoudenquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met jou?
![]()
[..]
Ah, lekker slapen zo dus
Haha ja
Muckie!
quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hippe mutsen, ik ga slapenBen kapot.
WelterustenSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marijke
![]()
![]()
WelterustenTruseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
WelterustenTrusten Marijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iddquote:Op maandag 8 november 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk beter van wel, ben de laatste tijd vaker moe en ook een beetje verkouden
[..]
Slaap lekkerMarijke
![]()
Is goed voor je!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Moet ook tijdens de meet niet in slaap vallenquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb vandaag al wel wat meer gedaan maar was al snel weer verrot. Ach, morgen weer een dag, en dan ben ik ook nog vrij
Woensdag pas weer werken
![]()
[..]
Trusten Marijk!![]()
[..]
Ja iddIs goed voor je!
Ohhh, dan heb je nog even om bij te slapenquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb vandaag al wel wat meer gedaan maar was al snel weer verrot. Ach, morgen weer een dag, en dan ben ik ook nog vrij
Woensdag pas weer werken
![]()
[..]
die is over 9 dagen, als jij nu niet op tijd slaapt, val je dan in slaap?quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ook tijdens de meet niet in slaap vallen
Nee dat niet maar voor alle zekerheidquote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
die is over 9 dagen, als jij nu niet op tijd slaapt, val je dan in slaap?![]()
zou je dan niet voor alle zekerheid een strak schema opstellen zodat je gegarandeerd wakker blijft?quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet maar voor alle zekerheid
Past makkelijk in een envelop dus eh, 88 cent ofzoquote:
Ben al bezig, nog even uitrekenen hoeveel blikjes ik nodig hebquote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou je dan niet voor alle zekerheid een strak schema opstellen zodat je gegarandeerd wakker blijft?
Nopequote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ook tijdens de meet niet in slaap vallen
Uhhuhquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb je nog even om bij te slapen
WelterustenSlaap lekker LiebchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Minstens 2,38 dusquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
Past makkelijk in een envelop dus eh, 88 cent ofzo
Ziek melden is niets nee, maar soms moet hetquote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope![]()
haha.
[..]
UhhuhDus dat komt wel goed. Was wel blij dat ik deze 2 dagen vrij was. En me weer ziek melden vond ik al erg op mn werk..
mja, patiënten besmetten vind ik ook niet handig.
![]()
Mwoah, daar hebben we het maar niet overquote:Hoe ist met jou?
Fijn dat het beter gaatquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met jou?
![]()
[..]
Ah, lekker slapen zo dus
Haha ja
Muckie!
Ja precies.quote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ziek melden is niets nee, maar soms moet het
[..]
Mwoah, daar hebben we het maar niet over
Ohhhh lekkerrrrquote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn nieuwe kussen ligt lekker wel lekker, zak je enorm diep in
Sorry, wou ik even zeggen
quote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat![]()
Hier drukdrukdruk, maar verder wel ok.
wat fijn zegquote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn nieuwe kussen ligt lekker wel lekker, zak je enorm diep in
Sorry, wou ik even zeggen
Ben ikquote:
Slaapzequote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap lekkeren tot een andere keer
![]()
Nou, geef je rekeningnummer maarquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, geef je rekeningnummer maar
Doe dat maar ja! Maak maar over naar een goed doel naar keuze, dan stuur ik de muts naar je opquote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
gaan we hier nu bakkeleien over geld![]()
wil je het niet geef je het aan het assiel
Dan wordt het wel meer dan 2,38 hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Muck het volgende:
Doe dat maar ja! Maak maar over naar een goed doel naar keuze, dan stuur ik de muts naar je op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |