Helemaal prima.quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt het wel meer dan 2,38 hoor![]()
Net nog twee collectanten wat gegeven, telt dat ook?
maar Muck komt niet geloof ikquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
ooh ik weet het, bak een cakje en geef die tijdens de meet
dan stuur je hem opquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar Muck komt niet geloof ik
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt niet?!quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik voel me nog jonger (197)quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, klinkt misschien raar, maar ik voel me best jong hier (20).
Kan dat?
20..dat kan heel goedquote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
Ik ben 25quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
en dan is er nog gfquote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben 25Vroeger vond ik dat altijd heel oud, nou vind ik het gek dat ik het zelf ben
Maar het valt wel mee hoor, de rest zijn ook twintigers en dertigers volgens mij.
Haha jaquote:
Are you horny honey?quote:
geil zijn kan altijdquote:
quote:
Valt mee hoor, ik ben pas 24quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
Raar is dat he?quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben 25Vroeger vond ik dat altijd heel oud, nou vind ik het gek dat ik het zelf ben
Maar het valt wel mee hoor, de rest zijn ook twintigers en dertigers volgens mij.
hoihoiquote:
want dat hoor je niet te doen hehquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Valt lmee qua leeftijd. Tja zodra ik 'kinderen' voorbij hoor komen, haha.
Maargoed, wel slecht; ik vroeg dames naar hun leeftijd
Tegenwoordig moeten we daar maar gewoon tegen kunnen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed, wel slecht; ik vroeg dames naar hun leeftijd
valt mee joh, ik en ferb zijn 24 PGR is 16...quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan dat?
jullie zijn samen 24 jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
valt mee joh, ik en ferb zijn 24 PGR is 16...
En toch zeg ik het nog wel eens; zo lijk ik erg beleefdquote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten we daar maar gewoon tegen kunnen hoor
Nog laaaaaang nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat kan eigenlijk niet hequote:Maargoed, wel slecht; ik vroeg dames naar hun leeftijd
Ja, maar als je het zegt nadat je het hebt gevraagd heeft het nog maar weinig zin hequote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch zeg ik het nog wel eens; zo lijk ik erg beleefd
nee ik typte hetquote:
dat heten nu pubersquote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Ik moet even mijn frustraties kwijt mensen![]()
Op het vmbo T heeft volgens mij iedereen schijt aan school en ziet het als een verplichting. Het interesseert die lui echt gewoon zo weinig dat ze door elke docent gaan lopen janken met de meest domme dingen.
Zo ook bij economie, komen we daar vandaag de les binnen en word er vertelt dat we alle verloren tijd die we die les gaan maken morgen moeten inhalen. Oftewel, hou je mond dan is er geen probleem. Maar nee hoor, al die lui moeten weer gaan lopen schreeuwen en janken over de meest domme dingen waardoor de hele klas nu morgen na moet komen. Gewoon oneerlijk is het, want ik wil wel op letten en heb de hele les geen woord gezegd![]()
Dankje voor de aandacht![]()
Meestal is het dan zo'n opmerking als iemand anders het vraagt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zegt nadat je het hebt gevraagd heeft het nog maar weinig zin he
Ja, irritant is dat, als je de enige bent die wil opletten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef dirkjo het volgende:
Op het vmbo T heeft volgens mij iedereen schijt aan school en ziet het als een verplichting. Het interesseert die lui echt gewoon zo weinig dat ze door elke docent gaan lopen janken met de meest domme dingen.
Zo ook bij economie, komen we daar vandaag de les binnen en word er vertelt dat we alle verloren tijd die we die les gaan maken morgen moeten inhalen. Oftewel, hou je mond dan is er geen probleem. Maar nee hoor, al die lui moeten weer gaan lopen schreeuwen en janken over de meest domme dingen waardoor de hele klas nu morgen na moet komen. Gewoon oneerlijk is het, want ik wil wel op letten en heb de hele les geen woord gezegd![]()
Okequote:
Jammer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
[..]
Valt mee hoor, ik ben pas 24
[..]
Raar is dat he?
Heeeeeeeeel slimquote:Op maandag 8 november 2010 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Meestal is het dan zo'n opmerking als iemand anders het vraagt.
Dan leuk roepen: "Je vraagt een dame toch niet naar haar leeftijd![]()
"
Wow, VMBO, ik ben nog uit de mavo-periodequote:Op maandag 8 november 2010 22:53 schreef dirkjo het volgende:
ik trap er nu niet meer in natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kijk het werkt
Net echt toch
Op het HBO ookquote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, irritant is dat, als je de enige bent die wil opletten.
Geloof me, dat is op het VWO net zo erg
Haha inderdaad, ook echt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik trap er nu niet meer in natuurlijk![]()
en je weet nu van bijna iedere dame hier hoe oud ze is
Daar vond ik het toch al wel minder, maar inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Op het HBO ook
Maar na de eerste paar maanden niet meer, dan zijn de ongeinteresseerd lamballen opgedonderd
Eigenlijk ook alleen het eerste jaar. Daarna blijven vooral mensen over die ook echt willen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Op het HBO ook
Maar na de eerste paar maanden niet meer, dan zijn de ongeinteresseerd lamballen opgedonderd
Hoe en wat wat?quote:Op maandag 8 november 2010 22:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ook echt.
Toch even kijken hoe en wat
Over 2 maanden ben ik 25quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Ik zag ouder worden altijd iets positiefs (tot mn 20e ofzo), daarna had ik zoiets van; boeiend. Alleen gaat het gewoon door of je het nou wilt of nietZo'n aparte gewaarwording.
Ik deed afgelopen 3 jaar HAVO, daar was het altijd rustig; af en toe een grap maar dan ook gewoon leuk. Als je nu iets wilt leren of oplet in de les word je meteen gezien als een wijsneus of nerd of iets dergelijks.quote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke![]()
[..]
Jammer.
Haha ja XD Ik zag ouder worden altijd iets positiefs (tot mn 20e ofzo), daarna had ik zoiets van; boeiend. Alleen gaat het gewoon door of je het nou wilt of nietZo'n aparte gewaarwording.
Dirkjo![]()
voor je frustraties!
Zo irritant dat anderen het voor de rest verpesten en dat je inderdaad niet eens meer jezelf kan zijn tegenwoordig. Tenminste zo komt het wel over vaak.quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Wow, VMBO, ik ben nog uit de mavo-periode
Dat is inderdaad oneerlijk, maar zoals zo vaak is er altijd een groep die het verpest voor de rest.
Ik heb een relatie met een hele lieve Feijenoord-suporter met tot voor kort een seizoenskaart. Het stelletje verstandelijk beperkte bosuien in de kuip heeft ervoor gezorgd dat hij niet veilig in zijn Feijenooit-trui naar buiten kan
typfouwtje! Gebeurd wel vAker op mobiel :pquote:
Klopt. Stom volk dat daadwerkelijk moet opletten om de lesstof op te nemenquote:Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |